Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon kans juonut jo litratolkulla glögiä ja ootan vaan millon pääsen laittelemaan jouluvaloja, ennen tähän aikaan jouluvalmistelut vaan ahdisti :D Pullaakin leivoin, kunnon kotiäiti siis tulossa :D
Voisi melkein sanoa että mitkä sänkypuuhat.. On kyllä niin kuivat paikat että ei saa kyllä tulla lähellekkään meikän alakertaa. Mies ainakin näyttää ymmärtävänsä, vaikka tiedän että kovillehan se ottaa ( :D ) Lupasin kyllä että rv 37 sitten voidaan aloittaa touhuilut :D
ärsyttävänkin tarkka..
Pitääpä käydä hakemassa tuota teetä, kiitos vinkistä!
Meillä sänkypuuhat sujuvat ihan hyvin. Tai siis hyvin, mutta vain yhdessä asennossa eli sivuttain. Muuta asentoa en voisi edes ajatella. Tuossa saa tyynyn masun alle, ettei paina ikävästi. Miehelle ehkä vähän tylsää, kun aina vaan samassa asennossa, mutta tajuaa kyllä, että jos tarpeeksi valittaa niin on mahdollista, että loppuu kokonaan. Ei siis valita kuin ehkä joskus partaansa
Mulla alkaisi ensi viikon jälkeen mammaloma. On kyllä niin älytön ajatus. En muista milloin olisin ollut silleen oikeasti lomalla, etten olisi tehnyt töitä sinä aikana. Nyt saan oikeasti rentoutua. Tai noh, miten sen nyt ottaa, onko se mammaloma oikeasti mitään lomailua... Ei varmaankaan :D
Hei joo, sellainen mitä olen miettinyt tässä, jota en siis ole vielä hankkinut, on imetystyyny. Onko suosituksia kenelläkään mikä kannattaisi hankkia vai kannattaako hankkia ollenkaan? Entä liivinsuojat, onko suosituksia että kertakäyttöisiä vaiko pestäviä, entä minkä merkkiset hyviä jne.? Mä havahdun tällaisiin "hitsi, en ole näitäkään miettinyt ja kohta on jo liian myöhäistä ja maailma räjähtää" -mietintöihin aina yöllä ja alan ressaamaan niistä. Tyhmä on ihmismieli, sen olen kyllä huomannut tässä raskauden aikana. Miten saakin kaikesta stressattua enemmän tai vähemmän...
Kaisukkene 33+2

Eikös kaneli oo muutenkin "myrkky" eikä sitä suositella ylipäätään ollenkaan käytettävän kuin ihan vähän vain,ja lapsilla ei ollenkaan. En muista et mikä siitä myrkyn tekee tms,mut muistan kuulleeni tämmösen jutun joskus viime vuonna..mutta tuskinpa se sielä glögin seassa vaaraks on :)
Puhelimella ei mun mielestä ole muuta voinut tehdäkään. Selainversiossa on voinut sympatiseerata, ilmoittaa jonkun olevan informatiivinen jne. Nyt voi vain tykätä, jotain on siis muuttunut.Mä oon vissiin jotenki urpo ku oon aina osannu puhelimella vaan "tykätä" enkä mitään muuta! Tai siis en oo missään vaiheessa löytänyt mitään kohtaa mistä voisi vaikka sympatiat antaa..