Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan,että se sun istukkasi vielä siirtyisi. Puhutaanko sinulla etisestä istukasta? Mulle sanottiin edellisessä raskaudessa että on etinen ja oli takaseinämässä,milloin huonommin kuulema siirtyy pois. Itseäkin jännitti kovasti että jos alkaa vuotamaan,mutta jouduin kuitenkin paljon nostelemaan lapsia ja lumityöt tekemään kun mies oli viikot muualla töissä. Rv 25+ tuli pikku vuotoa ja sain kortisonipiikit vauvan keuhkoja kypsyttämään. Rv 34 oli viimeinen kontrolli,jolloin lääkäri sanoi että ei enää siirry ja parin viikon päästä sovittiin sektio. Toivon kovasti,että istukkasi siirtyy ja pääsisit alakautta synnyttämään :)Itse olen myös liittoon ilmoittanut aiemmasta äitiyslomasta ja hoitovapaasta =) Tulevasta äitiyslomasta en vielä ole ilmoittanut, mutta toki ilmoitan siitäkin kuhan se lähestyy.
Juu, täälläkin se istukka edelleen huonossa kohdassa ja olenkin alkanut miettimään asioita jo sen varalta, jos sektioon menee. Olen myös senkin takia ottanut iisimmin, että ei vielä paikat alkais aukeilemaan.. kun jännittää kovin se jos alkaa istukka vuotamaan.
Eilen tilasin rintapumpun ja aikalailla kaikki vaatteet vauvalle mitä oli mielessä että tarvitaan vielä. Vielä pitäis hommata jossain vaiheessa kaikki tarvittavat hoitotuotteet, vaipat, tutit ja tuttipullot niin ja korviketta. Minulla maito noussut rintoihin vasta kotioloissa niin hyvä olla korviketta valmiina kaapissa. Täytyisi kai tehdä jokin lista että mitä sitä pitikään vielä.. Pinnasänky ja turvakaukalo meillä onkin mummulassa, mutta nepä mies saa tänne kuljetettua vaikka silloin vasta kun olen sairaalassa.
Auringonkukka rv 28+6
Harkkasupistukset ei vaikuta mun käsitykseni mukaan kohdunsuuhun, tai -kaulaan, vaan itse kohtu on se, joka treenaa supistuksia. Harkkasupistuksessahan kohtu menee kovaksi palloksi, tuntuu epämiellyttävältäkin ehkä, mutta ei aiheuta kipua. Synnytyssupistukset on ihan toisenlaisia, mulla ne on olleet sellaisia aaltomaisia, pusertavia ja niiden aikana esim. lantion keinuttelu tuntuu helpottavan kipua. Harkkasupistukset tuntuu vaan tukalilta.

Tiedän monta samaa horoskoopin edustajaa eikä heissä ole välttämättä mitään yhteisiä luonteenominaisuuksia. mm. Minun isä ja äitini olivat molemmat skorppioneja...En edes tiedä mikä esikoiseni on..tai mieheni..Ellen jostain naistelehdestä lunttaa. Joo sairaalassa. Sellasta tikkua tai liuskaa pidettiin alapäässä puol minuuttia ja sitte odoteltiin hetki. Kuulemma uus testi ainaki meidän sairaalassa.En ole kuullutkaan tuommoisesta ennenaikaisuustestistä, sairaalassako se tehtiin ja miten?
Varmaan tapauskohtaista. Mulla on kolmeassa aiemmassa raskaudessa kohdunkaula lyhentynyt ja pehmentynyt vaihtelevasti rv 25-> ja kolmannessa oli kohdunsuu ns.sormelle auki muutaman viikon ennen synnytystä.
Jännityksellä odotan mikä on tilanne nyt tällä kertaa. Ensi viikolla ultra/lääkäri. Istukan paikka ja koko arvio.
Rv 29
Joo sairaalassa. Sellasta tikkua tai liuskaa pidettiin alapäässä puol minuuttia ja sitte odoteltiin hetki. Kuulemma uus testi ainaki meidän sairaalassa.