ellami
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Eipäs oo mulle koskaan neuvolan th sanonut enkä oo mistään lukenut että painoa voi tullakin tolleen kerralla kunnolla. Aiemmin raskaana menty tasaiseen tahtiin, ilman turvotuksia. Noh, uusia kokemuksia :)
Tällä kertaa se th (joka muuten on eri kun kolmessa aiemmassa raskaudessa), vähän säikähti tota painoo+yläkäyrälle loikannutta sf mittaa. Katsoi mun lasten syntymäpainot ja kyseli millä käyrillä on menty.
Noh, onneksi on ultra vajaa 2 vko päästä.
Onko jo tässä kohtaa kellään muulla vähän ristiriitaiset tunteet vauvamahan suhteen ? niin että odottaa jo innolla, välillä tuskissaankin, synnytystä ja että sais jo vauvan syliin, olis jo se aika. Ja samalla valmiiksi ikävä raskausmahaa. Kaikkine vaivoineen mie ainakin tykkään mun mahasta ja toisinaan on jopa nätti olo.
Tällä kertaa se th (joka muuten on eri kun kolmessa aiemmassa raskaudessa), vähän säikähti tota painoo+yläkäyrälle loikannutta sf mittaa. Katsoi mun lasten syntymäpainot ja kyseli millä käyrillä on menty.
Noh, onneksi on ultra vajaa 2 vko päästä.
Onko jo tässä kohtaa kellään muulla vähän ristiriitaiset tunteet vauvamahan suhteen ? niin että odottaa jo innolla, välillä tuskissaankin, synnytystä ja että sais jo vauvan syliin, olis jo se aika. Ja samalla valmiiksi ikävä raskausmahaa. Kaikkine vaivoineen mie ainakin tykkään mun mahasta ja toisinaan on jopa nätti olo.

He asuvat n.7km päässä ja ovat aina innoissaan ottamassa esikoista hoitoon. Esikoisen syntymästä asti he ovat pitäneet huolen, että näkivät lasta jo vauvana kolmen päivän välein ettei vierastusta syntyisi. 

Kaikki varmaan saa niin paljon tuttaviltaan niitä, ettei ole kysyntää enää "ulkopuolisilta" tahoilta. Minulla on valtavasti poikavauvasta taaperoon siistejä vaatteita ja niitä ei Turun alueella kukaan tunnu tarvitsevan.
Eikä ole hinnalla pilattu..lähes uloskantohintaan.. hmm..
Muutenkin tykkäsin kantoliinast alkukuukausina tosi paljon..imurointa ym sujui vauva mukana.