Mä en ole nähnyt vielä yhtään vauvaan liityvää unta. Ehkä hiukan enemmän muistan näkemistäni unista kuin normaalisti, mut ne on edelleen aika arkisia.
Muutenkin mulla on edelleen jotenkin tosi epäuskoinen olo, et olen raskaana.

Onhan tässä kämppää raivattu rempan takia, joitain hankintoja ehitty jo tekemään ja lueskelen lähes joka viikko missä vauvan kehitys menee, mut silti ei jotenkin meinaa mennä jakeluun kunnolla. En tiedä onko sitten, kun perheessä on jo lapsia ettei sillä tavalla kokoajan ajatukset pyöri vaan tän raskauden ja vauvan ympärillä vai kun oli vielä alkukeväästä niin varma ja tottunut ajatukseen, ettei enää raskaaksi tule vai mikä. Luin jostain, et raskauden puolivälin jälkeen olisi hyvä alkaa miettiä synnytystäkin, mut jotenkin olen blokannut koko asian ja en haluaisi ajatella sitä ollenkaan. Noin kuukauden päästä olisi aika pelkopolille, ehkä sitä sitten tulee ajateltua väkisinkin enemmän.
Huh, tulevalla viikolla taas paljon uutta. Esikoinen aloittaa koulun, mulla alkaa raskausjooga ja äippäpakkauskin pitäisi saapua. Elokuukin tuntuu olevan lähes lopussa ja kohta alkaa viimeinen kolmannes!

Harmittaa, kun remppa ei ihan edisty siinä aikataulussa kun olisin toivonut, kun on tosiaan miehen enon aikatauluista kiinni. Se olisi tullut jo kattomaan paikkoja suunnitelmia varten, mut mies oli sählännyt ja ilmoittanut väärin päivän milloin ollaan taas kotona ja miehen eno oli sitten käynyt täällä ovea kolkuttelemassa silloin kun täällä ei ollut ketään kotona. Ja kun ei tässä ihan vieressä asu niin tiedä sitten milloin taas kerkeää. Olisi tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa miehelle, mutta vahinkohan se oli. Mä olen vaan niin kärsimätön ja vihaan sitä, et hommat seisoo. Tahtoisin jo päästä järjestelemään paikkoja. Muutenkin ois kiva, et asiat hoituis nyt, kun olo on vielä mainio, ei sitten tiedä miten se loppua kohden etenee. Tosin jos menee kuten ekassa raskaudessa niin tekemisen vimma vaan kasvaa loppua kohden.