Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Poika on aivan yhtä tervetullut,
mutta minulla on mm.paljon kaikkia my little poneja, barbeja ym tyttöjuttuja säästettynä "tuleville lapsilleni" Ja hiukan toivon pinkkiä rinsessasälääkin..
..Poika ei niitä juuri arvostaisi..eipä välttämättä tyttökään, mutta isommalla todennäköisyydellä. 
20+5
Muuten ihan normaali ihminen, lyhyempi vain ja tietenki lyhyyden mukana tuomat arjen ja käytännön ongelmat kun ei mihinkään yllä ja vaatteet ei sovi jne.. Itse kans oman odotuksen kohdalla oon miettinyt että entä jos meillekin tulee lyhytkasvunen lapsi, mutta kai sen ois jo huomannut ultrassa. Ja se kromosomipoikkeavuus pitää tulla molemmilta vanhemmilta, että lapsi voi syntyä lyhytkasvuisena. Eli kummankin vanhemman suvussa pitää olla joku lyhytkasvunen ennestään.

Etenkin kun vielä alkuvuodesta olin varma, että mun lapsiluku tulee jäämään yhteen.
Ei ole toistaiseksi vielä kalliiksi tullut. Ostin yhden paidankin jo ensi kesää silmällä pitäen, mut oli 70% alennuksessa! Täytynee pian tehdä inventaariota mitä todella tarttee, ettei tule osteltua turhia vaan koska halvalla sai.
Uskomatonta! Uusi perheenjäsen! Ja mun pojalle ja poikapuolelle tulee yhteinen biologinen veli. Ja mulle ja mun miehelle tulee yhteinen lapsi! Joskus ajattelin, hiukan surullisena, et miehen poika tulee aina yhdistämään mieheni sen exään, et sen exä tulee aina olemaan sen pojan äiti ja jos me erottaisi mä olisin vaan exä, mut nyt meiän poika tulee aina yhdistämään meitä ja mä olen aina mieheni pojan äiti. Ja vaikka me oltaiskin yhdessä loppuelämme niin oisin jotenkin vähemmän tärkeä kuitenkin, kun en ole sen lapsen äiti. Mut nyt musta tulee sen lapsen äiti. Kuulostaa varmaan tosi sekavalta ja lapselliselta ajatuskululta. Etenkin kun onhan mullakin exä, joka on poikani isä, eikä se todellakaan ole mitenkään missään mittakaavassa tärkeämpi kuin oma mieheni vaikka miten on poikani isä. Ilman sitä mulla ei ois mun ihanaa poikaa, joten se merkitys sillä on ja siihen se jääkin. Mut joo kuitenkin, meiän uusperheellä meni oikein mukavasti jo ennestään ja nyt tuntuu, et tämä tuleva perheenjäsen on liima joka sitoo meidän kaikki kunnolla yhteen kokonaiseksi perheeksi, vaikka toki ihan kokonaisena perheenä meidän perhettä aiemminkin pidin.