Jezkatz
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kelaa varten raskaustodistuksen saa suunnilleen rv22. Mä sain sen viime neuvolassa 22+0.Milloin sen raskaustodistuksen saa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kelaa varten raskaustodistuksen saa suunnilleen rv22. Mä sain sen viime neuvolassa 22+0.Milloin sen raskaustodistuksen saa?
Mulla kanssa on. Kysyin ja on hikinäppyä. Ei siis kutia tai häiritse :) kerrottiin kyllä että voi tulla "raskaus ihottumaa " ,mutta minun kohdalla sitä ei epäilty :)
Samoin kävi meille :DD en halua tietää minkälaiset kokoelmat vauvan syntyessä on, kun jo nyt tuntuis olevan ihan riittävästi :DTäällä lähti kanssa aika hyvin eilen toi vauvan vaatteiden shoppailu lapasesta, kun kaikki oli hyvin siellä rakenneultrassa ja sen sukupuolenkin näki![]()
Munkin mies on ollut oikein unelma tänään. Pidettiin koko perheen kesken siivouspäivä. Mies imuroi, vei matot ulos, pesi lattiat ja auttoi poikaani (on pojan isäpuoli) huoneen siivouksessa. Lisäksi teki ruuankin. Mietinkin tässä nyt, että siis mitä mä tein sitten.Mun mies on ihan unelma. Ollaan talonvahteina ja tänään pidettiin täällä siivouspäivä. Mä imuroin, mies siirteli kalusteet, pyyhki pölyt ja teki vaikka mitä. Siivos vielä olohuoneen loppuun kun mulla alko supistella rehkiminen. Piti tänään tehdä viikon toka salitreeni, mutta jää kyllä huomiselle. Loppuilta lepoa ja huomenna pitäs olla helle <3
Uusperheellinen 20+3