Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli tosiaan ensimmäisessä raskaudessa vain yksi valtimo ja laskimo, ja kaikki meni hienosti. Tyttö syntyi yliaikaisena 3400grammaisena, joten meillä ei ainakaan yhden valtimon puutteesta aiheutunut kuin ylimääräisiä ultrauksia.
Mukava kuulla hyvästä kokemuksesta! Oletin jotenkin, ettei näiden anneta mennä yliaikaiseksi vaan käynnistetään aiemmin..?
Kätilö kyllä sanoi, että käynnistystä suositellaan mikäli näyttää loppuraskaudessa siltä, että energiat ei riitä. Jotenkin vaan oletin, että näin käy miltei aina... Mutta hyvä että ei välttämättä :)
Aiheuttiko tämä "tila" teidän lapselle jotain toimenpiteitä syntymän jälkeen?

Onko tämä nyt reilua?! Ja ainiin, silloin kun alettiin miettimään että jos yritetään toista lasta, lupasi olla niin kauan ottamatta kaljan kaljaa kun olen raskaana. Olipa sitten tänäänkin kaljapäissään Huomasin juuri vessassa valoa vasten peilin edessä että vatsaani on sivuille ilmestynyt aivan pieniä punaisia pisteitä/näppyjä?! Mitäköhän nämä ovat! Ei näy todellakaan kaukaa vaan vain läheltä, mutta näyttää esim. Aurinkoihottumalta, paitsi etten ole masulle antanut ollenkaan aurinkoa![]()

mutta eipä tuo syntymäpainoa mitenkään vielä ennusta. Ihanaa että kullanmuru kasvaa ja kehittyy :) onpahan muistutus itselle, että ne ylimääräiset herkut vois nyt yrittää jättää sinne työhuoneen kahvipöydälle.

Mä oon kyllä semmoinen maalaisjuntti etten ymmärrä noista vakuutuksista mitään, ei mullakaan ole mitään henkilökohtaisia vakuutuksia.. Kertokaa nyt tyhmälle että mitä tuo vauvavakuutus kattaa?