Oi vitsi, ihana kuulla, että täällä on muitakin hirviöitä. Mä olen kans välillä niin huono hermoinen, kun isommat lapset sattuvat kiukkuilu tuulelle ja eivät usko mitään. Välillä ääntä tulee korotettua turhankin kovasti

sitten illalla on paska olo, kun on tullut hermottua. Miehelle ei tule niin kiukuteltua, me riidellään todella todella harvoin. Mutta jostain syystä mua alkaa hirveesti keittää, kun lapsille joutuu sanomaan samasta asiasta monta kertaa. Ensin yritän kauniisti sanoa ja pari kertaa uudelleen, mutta kukaan ei ota kuuleviin korviinsa.. Sitten mä oon just tollanen ->

Muuten mä oon oikein leppoisa ja kärsivällinen ihminen. Monet ihmiset sanovat mulle, että ihana kun sä osaat olla noin rauhallinen sun lasten kanssa,enkä turhaan hermoile. Silloin tulee mietittyä, että tietäisittepä vaan. Onneksi meillä on lasten kanssa myös tosi usein mukavaa ja puuhataan paljon yhdessä, mutta sellaiset hankalat päivät tulee illalla sitten mieleen, kun lapset ovat jo nukkumassa. Joka ilta annan heille iltapusut ja toivotan muruille kauniita unia ja pyydän anteeksi, jos on tullut päivän aikana hermottua puolin ja toisin. Noh, tämä on varmaan viimeinen raskauteni ja imetysjakso,niin jospa tässä jo voiton puolella ollaan ja alkaisi hormoonien heittelyt hellittää.
Mies monesti aina halaa minua ja sanoo, että: voi, hormoonitko ne taas heittelee.

Aika sulosta, ja kyllä se halaus siinä kohtaa kummasti viilentää tunteita :)