Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä halusin tulla kertomaan ( kun huolestuttaa .. ) , että viime yönä hermostuin / suutuin ja siitä seurasi kiva alavatsa kramppi.. maha oli ihan jännittynyt ja tuli sellasia kipeitä kramppeja aaltona.. Sen jälkeen alkoi oksennus refleksi ja sitten kamala itku kohtaus.

Kuullostaa ihan harjoitussupistukselta - tai siis sun kuvaus vastää täysin mun neuvolantädin kuvausta, kun kyseli, joko mulle on tullut niitä. Eli siinä tapauksessa on ihan normaalia, eivät vaan saisi olla hirveän pitkäkestoisia.
Onko teillä muilla himoja juuri kiellettyjä syömisiä kohtaan? Mä en kestä Lakritsi-rakas tuota sun nimimerkkiä! :)
Olen yrittänyt olla karkeista erossa, että en kasvata mahassani sokerihirviötä, jolle ei normaali ruoka kelpaa. Nyt on illaksi ainoa lohtu Pappagallo-mangosorbetti, jota mieheni juuri toi Prismasta.
Katjusha rv. 15+2

Oi kiitos vastauksesta! Eli jos ne olis harjoitus supistuksia ne olis lapselle turvallisia ja kaikki edelleen pitäis olla hyvin ? ♡
Mulla viikkoja vasta 13+ 2 , laskettu silloin 31.11 eli tän ryhmän viimeisiä. Voiko näin ajoissa tulla noita harjoitus supistuksia?