Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Heips naiset!
Joko te heräilette öisin vessaan?
Oon nyt reilun viikon ajan huomannut, että joka ikinen yö on pakko nousta noin 1-1,5h ennen kun kello soisi. En siis mitenkään pärjää yötä käymättä vessassa - rakkoa painaa tuossakin vaiheessa tosi paljon.
Ja tosi helposti tulee vessahätä vaikka oikeasti ei edes ole. Esim tänään kävin aamulla 5:30 vessassa ja kun heräsin 6:45 oli mukamas pissahätä, mutta kun menin vessaan ei tullutkaan mitään
17+0![]()
Heips naiset!
Joko te heräilette öisin vessaan?
Oon nyt reilun viikon ajan huomannut, että joka ikinen yö on pakko nousta noin 1-1,5h ennen kun kello soisi. En siis mitenkään pärjää yötä käymättä vessassa - rakkoa painaa tuossakin vaiheessa tosi paljon.
Ja tosi helposti tulee vessahätä vaikka oikeasti ei edes ole. Esim tänään kävin aamulla 5:30 vessassa ja kun heräsin 6:45 oli mukamas pissahätä, mutta kun menin vessaan ei tullutkaan mitään
17+0![]()
Ihanaa Pikkumyy93! :) Eli sama la? (4.11)
Tunnetko vielä mitään liikehdintää? Onko esikoinen?
Ja vielä, ootko syntynyt -93? (ilmeisesti, mutta minäkin olen:) )
Kauheesti kysymyksiä :D
17+0
Joo, sama laskettu ja esikoinen :) olikos sullakin eka? Ja joo samaa ikäluokkaa ollaan! Kyllä mää luulen, että muutaman kerran oisin ennen nukahtamista tuntenut sellaista jännää "kuplintaa" :) jokos siellä liikkuu pikkuinen?
Pikkumyy 17+0
Täällä ihan sama :) Ja esikoinen.
No en oo ihan varma. Välillä oon ollu ihan varma, että joku tuntemus on ollut liike, mutta silti niin epävarma koska esikoinen
Kolmen viikon päästä tasan rakenneuä ja jännittää ihan hirveästi onko kaikki vieläkin hyvin.
17+0
Onko kukaan meinannut kokeilla soodatestiä? :D
En edes tajua, miten voin olla näin ummikko vaikka sisaruksia on pilvin pimein ja ikääkin kuitenkin kertynyt jonkin verran.. oon varmaan kulkenut jotkut laput silmillä, kun oon aina ajatellut ettei lapsiin liittyvät hommelit koske mua missään vaiheessa. 
Myös ihmeen itkuinen oon ollut tänään, hyvä etten kaupassa purskahtanut itkuun, kun oli vaan pizzasuikaleita eikä kuutioita..