Ilyana
Piirimestaruustason postaaja
Kyllä tuolla alavatsassa/kohdussa/munasarjojen suunnalla tuntuu melkein päivittäin sellaisia nipistyksiä/kramppeja/pistoja, mutta mä olen ainakin mieltänyt ne täysin asiaan kuuluviksi. Kun kyse ei kuitenkaan ole mistään pysäyttävästä tai pitkäkestoisesta kivusta en usko, että on syytä huoleen.
Ja pim! Niin se vaan ilmeistyi meikällekkin ensimmäinen suonikohju koipeen - ja näyttäis kasvavan aika melleväksi kaiken hyvän lisäksi.. great.
On muutenkin niin pinnassa kintuissa verisuonet ettei niitä paljon esitellä, niin tämähän tästä vielä puuttuikin.. isännälle näytin, niin kommentti oli "ei sulla vielä viime vuonna tollaisia ollut, susta on tullut vanha!", kun mähän olen sitä muutaman vuoden vanhempi ja keväällä täytin siis kolmekymmentä. Kyllä nää miehet osaa sitten välillä olla kannustavia. 
Meilläkään mies ei kuulu kirkkoon, mutta mä haluaisin silti, että lapsi kastettaisiin, vaikken itse mitenkään uskonnollinen olekkaan - saa sitten itse halutessaan erota, mikäli katsoo sen aiheelliseksi.
Ja pim! Niin se vaan ilmeistyi meikällekkin ensimmäinen suonikohju koipeen - ja näyttäis kasvavan aika melleväksi kaiken hyvän lisäksi.. great.
On muutenkin niin pinnassa kintuissa verisuonet ettei niitä paljon esitellä, niin tämähän tästä vielä puuttuikin.. isännälle näytin, niin kommentti oli "ei sulla vielä viime vuonna tollaisia ollut, susta on tullut vanha!", kun mähän olen sitä muutaman vuoden vanhempi ja keväällä täytin siis kolmekymmentä. Kyllä nää miehet osaa sitten välillä olla kannustavia. Meilläkään mies ei kuulu kirkkoon, mutta mä haluaisin silti, että lapsi kastettaisiin, vaikken itse mitenkään uskonnollinen olekkaan - saa sitten itse halutessaan erota, mikäli katsoo sen aiheelliseksi.