Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla on ihan samat olot, ja huomenna vasta nt-ultra.Täällä paukutetaan viikkoja 12+3 ja MITÄÄN raskausoireita ei ole enää. Likkakavereille naureskelin että "Meillehän ei sellaista kotidoppleria tule." ja nyt alkaa olemaan sellanen olo että juosten käyn hakemassa jostakin kaupasta. Toisaalta luottavaisin mielin kun NT-ultrassa näkyi tosi liikkuvainen pieni jolla rakenteellisesti oli kaikki hyvin, mutta kyllä heti on pelkopersiissä kun ei ole MITÄÄN oireita...Onko muilla ensimmäisen kolmanneksen jälkeen "hävinnyt" oireet...?![]()
Ähh.. Kävin tk:lla sairaanhoitajalta voisiko hän katsoa mun maanantaisen verikokeiden tuloksista hemoglobiini arvon, kun en niitä itse näe omakannasta. Noh vähän natisten tämä täti katsoi sen, mutta sanoi että katsoo vain sen arvon (ei muita vaikka niissä olisikin ollut jotain hälyyttävää). Ja omakantaan ei tule tuloksia ennen kuin ne sinne kirjataan. Eipä niitä sinne kukaan taida kirjata ennen kun kahden viikon(!) päästä kun on nt-ultra. Kiva tässä nyt sitten epätietoisuudessa elellä, esimerkiksi kilpirauhasarvot olisin halunnut tietää.
Rv 11+0