La marraskuu 2016

Vimpa, toivottavasti tällä kertaa istukka siirtyy pois kohdunsuulta.

Joo tosiaan, tarkotus oli kirjoittaa et itelläkin tod.näk. siirtyy, mut ainahan näin ei ole, vaan pysyy siinä ja sit mennään sektioon.

Vähänkö oon mielissään täällä. Ei meinaa arkijutut luonnistua just nyt. Oon vaa nii omissa ajatuksissa.

No nyt on nt-ultra ohi ja mieli kummasti kevyempi! Vielä parkkipaikalla kiukuttelin miehelle, kun jännitti niin paljon, mutta kaikki onneksi hyvin ja yksi pieni tyyppi siellä kellutteli . Nt mitta 1,15, eli ilmeisesti ok! Nyt hyvillä mielin mammavaateostoksille jos löytyis vaikka jotain mikä mahtuu päälle

Niina, millon sulla on nt-ultra? Mulla vasta 17.5, järjettömän pitkä aika oottaa :(

Rv 11+2

Mulla nt-ultra vasta 18.5. Nopsaan se aika kuluu. Nytkin mennyt pari viikkoa hurjaa vauhtia. Toisaalta tekisi munkin mieli hommata toi kotidoppleri. Mistä olette sellaisen hankkineet?

rv 9+6

Johan tässä ihan herkistyy kun ihania ultrakuulumisia täällä :joyful::Heartred
Muutenkin niin väsy ekan työpäivän jälkeen taas muutamaan kuukauteen, ja koko päivän vaan hillunut ja ole ehtinyt istahtaa kun ruoka- ja kahvitauoilla, niin meinas itku tulla kun mies antoi minulle omasta ruoastaan loput, mitä ei jaksanut syödä. :hilarious: Kauheen nälkäsenä vielä tulin kauppakassien kanssa kotiin, ja oli "ruoka valmiina" :grin Harvinaista herkkua meillä, me kun miehen kanssa tehdään omat pöperöt. Johtuen siitä, että mies syö niin hirmuisen paljon, että sit kun tehdään kummallekin niin se on tehtävä nelihenkisen perheen annos ja parille päivälle vielä.

Mileim 13+0

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Minä se en vaan edelleen 100% varmuudella ole vieläkään raskaana. En tiiä milloin sen uskon :D Välillä tulee tunne että oonkohan mä vaan kuvitellut kaiken (tai vaihtoehtoisesti että jokin on pielessä :/ ) Toivottavasti nt-ultrasta tulisi hyviä uutisia ja uskaltaisi jo vähän iloita. Minäkin olin aluksi ihan varma etten mitään kotidoppleria hanki mutta nyt alan jo vakavasti harkitsemaan sen ostamista. Onkohan niissä paljoa eroja?

Rv 11+2

Kotidoppleria miettivät! Kannattaa seurata facen myyntipalstoja ja toria, itse löysin aivan uuden veroisen dopplerin, jonka ovh oli 70e parilla kympillä :) ja loppujen lopuksi en oo ihan kauheesti sitä ees käyttänyt.

Pikkumyy 13+3

Mulla on nt-ultra vasta 19.05 ja tuntuu että siihen on ikuisuus! Silloin on viikot 12+5. Nyt on 10+2.

Siellähän se pikkuinen potkutteli hurjasti ja kaikki näyttäisi olevan oikein hyvin :) ja tosiaan yksi pikkuinen siellä köllötteli eli omiin kaksosepäilyihin ei ollut luottamista :D vastasi viikkoja 12+0 mutta LA pysyi samana :)

Nyt saa taas huokaista helpotuksesta :)

No nyt on nt-ultra ohi ja mieli kummasti kevyempi! Vielä parkkipaikalla kiukuttelin miehelle, kun jännitti niin paljon, mutta kaikki onneksi hyvin ja yksi pieni tyyppi siellä kellutteli . Nt mitta 1,15, eli ilmeisesti ok! Nyt hyvillä mielin mammavaateostoksille jos löytyis vaikka jotain mikä mahtuu päälle

Onnea hyvistä uutisista :)

Marras16 mie tilasin angelsoundsin dopplerin kotitestistä. Tuli parissa päivässä omaan postilaatikkoon. Ostin sen mallin jossa on anturi puikkomallia, on sillon mahollisimman pieni alue anturissa joka sykettä mittaa ni saa näin aikasilla viikoilla kaivettuu sen sykkeen kuuluviin kun sikiö on vielä häpyluun alla piilossa. Apteekista ostin uä geeliä kun laitteen mukana tuli vaan pieni tuubi.

Mistä löytää edullisia äitiysvaatteita? Just katoin ellokselta niin toppikin maksoi 60e. Ihan hirveesti ei huvittais niistä maksaa kun kuitenkin niin lyhyen ajan on käytössä. H&M:llä kävin viime viikolla kattelemassa, mutta en löytänyt enää koko mama osastoa mistään. Onkohan ne sieltä lähdössä pois.. Kiireessä en ehtiny jäädä kyselemään.

Varmaan ensimmäisenä pitää housut ostaa kun sen verran jo puristaa, että viikonloppuna alko ihan kunnolla sattumaa mahaan kun olin kylässä farkut jalassa. Pakko se on uskoa, että ne ei enää mahdu ;)

Huhtikuisista huutelen, että äitiysvaatteita ostaessa kannattaa ostaa sellaisia, joilla voi sitten myöhemmin imettää. Ja aika pitkälle raskautta pärjää pitkillä topeilla (tykkäsin erityisesti Cubuksen omista) ja oma paita siihen päälle, niin ei haittaa vaikka helmat käy lyhyiksi. Ja noilla topeilla imetyskin onnistuu, kun kaula-aukko on riittävän iso :)

Mango16, jos kelpaa käytetyt niin tori.fi ja kurkista zalando, uusia. Ainakin äitiysmalliston häämekon löysin sieltä. Ei ole virallinen morsiuspuku, mutta valkoinen ja nätti :) 45e .... Ainakin mekkoja siellä on.
Mie oon löytäny kirppiksiltä ja h&m:lta.

Tervehdys taas kaikille meillä ollu vieraita pohjoisesta viikon niin ei oo kerenny kirjoitteleen ja muutenkin aika hurahtanut tosi nopeeta eteenpäin :) mulka tänäön klo 16 yksityisellä ultra ja sit N p ultra on 2 vk päästä halusin tähän väliin ottaa ylimääräisen ultran kun en malta odottaa et näkee pikkusta <3
Sylkeitä oon kyllä kuunellu kotona lähes joka ilta et kyllä sielä jotain on <3
Itse ostin dopplerin myös netistä tori.fi ostin sellasen kännykkään liitettävän et näkee sykkeet näytöltä ja myöhemmässä vaiheessa myös potkut ja äänen ja kuvan voi tallentaa puhelimen muistiin <3
Onnea kaikille hyvistä ultra uutisista niitä on aina yhtä ihana lukea!

Marras16 mie tilasin angelsoundsin dopplerin kotitestistä. Tuli parissa päivässä omaan postilaatikkoon. Ostin sen mallin jossa on anturi puikkomallia, on sillon mahollisimman pieni alue anturissa joka sykettä mittaa ni saa näin aikasilla viikoilla kaivettuu sen sykkeen kuuluviin kun sikiö on vielä häpyluun alla piilossa. Apteekista ostin uä geeliä kun laitteen mukana tuli vaan pieni tuubi.

Menin nyt eilen kärsimättömänä ostamaan ton dopplerin, angelsound jpd-100s. En mallista tiedä, luki et keskimäärin viikolta 12 voi kuulla sydänäänet. Mulla on vielä kohtu taaksepäin kallellaan, eli en tiedä onko mitään iloa, ennen ekaa ultraa, mut kiva kuitenkin jatkossa joskus tarkistella. :)

Mango16, H&M:ssä meilläpäin äitiysvaatteet on lasten osastolla, mäkin jouduin kysymään, kun en meinannut löytää. Yhen nätin kesämekon löysin itelleni, mutta en nyt mitään muuta käytännöllistä. Vielä pärjään H&M:n kuminauhavyötäröllisillä farkuilla ja tavallisilla löysemmillä paidoilla. Paremmin löytyi paitoja ihan tavalliselta osastolta vielä, kun ne raskauspaidat oli lähes kaikki sellasia kireitä, joissa on vaan mahan kohdalla semmonen löysä pussi. Mä kattelin niitä äitiysfarkkuja, mut jotenkin ne kaikki näytti sellasilta valtavan kireiltä nilkasta asti ja jotenkin en kaipais mitään kiristävää päälle. Ehkä pitäisi jaksaa vaan sovittaa, voihan ne sovitettuna ollakin ihan jees.

Mut nyt töihin! Nyt meen oikein ilolla töihin, kun huomenna on viimeinen päivä ja tänään ja huomenna saa osan työpäivästä viettää ulkonakin ja ei näissä +15 asteen aurinkokeileissä kyllä yhtään harmita. Muutenkin suurimmat stressin aiheet töissä selätetty ja siitä selvitty elossa. Toivottavasti vauvakin on jaksanut hyvin stresseistä huolimatta.

Aurinkoista tiistaita! :)

Itse tilasin H&M:ltä netistä muutamat äitiysvaatteet =) Muistaakseni meidän lähimmässä HM liikkeessä ei ole mama-osastoa ollenkaan, ellen nyt ihan väärin muista.. van ku sekin toki on vajaan 40 kilsan päässä ni ei oo tullu käytyä katselemassakaan. Äitiysvaatekirppiksille en oo vielä rohjennut liittyä, ehkä sitten kun on lähimmille kerrottu vauva-uutiset =) En tahdo että kukaan bongaa itseäni sieltä, nopeesti ne huhut liikkeelle lähtee =)

Takaisin