Mä lasken päiviä, et työt loppuisi. Ens viikon ke olisi vika päivä. Varmaan jotain jatkoakin olisi luvassa jossain vaiheessa, mut en ollenkaan pistäs pahitteeksi vaikka joutusin olemaan kuukauden pari työttömänä. Sais nukkua milloin haluaisi ja ehtisi kenties alkaa jo hiukan suunnittelemaan tulevaa. Nyt kun töissä ja jatkuva kamala väsymys ja etovaa oloa koko ajan ni ei jotenkin paljoa jaksa fiilistellä. Ois jo kiva miettiä kaikkea hankintoja mitä pitää hommata jne. Toki tietty hyvä odotella tää eka kolmannes, ennen kun tosissaan alkaa hankintoja miettiä, mut kuitenkin.
Väsymys ja pahoinvointi edelleen vieraana. Niin kyllästyttää ja potuttaa jo tää. Ehkä lievästi parempi, mut sen verran lievästi, etten tiedä onko vaan tottumista. Valkovuotoa tulee kans ihan kamalasti. Ällöä. Sit on sellanen olo jatkuvasti, et tarttis enemmän happea. Ulkona tuntuu ihanalta kun on niin happirikasta ilma. Kohdunkasvukipuja on päivittäin ja välillä vatsassa nippaa oikein kovastikin, kun jotenkin sattuu liikahtamaan tai vaikka aivastamaan.
Mä sain neuvolasta edelleen sellaset ohjeet, et salmiakkia voi syödä max. 50g kerralla silloin tällöin. Eilen ostinkin sellasen pikkuaskin 40g ja popsin hyvillä mielin. Mä pyrin syömään noiden ohjeiden ja suositusten mukaan, mutta en nyt hysteeriseksikään viitsi alkaa. Kyllähän ne Kiinassa vetää takuulla raskaanakin inkivääriä ja Japanissa merilevävalmisteita jne. Ekaa odottaessa oli aivan järkky salmiakkihimo jossain vaiheessa raskautta ja vedin varmasti enemmän kuin ton 50g kerralla ja ei tullut mitään ja poika on välkky kuin mikä, että kun noiden suositusten mukaan mennään ja vaikka välillä tulisikin syötyä jotain 10g enemmän tai maistettua homejuustoa niin se ei ole kuolemaksi. Pahempaa on stressata hulluna, et mitä voi syödä. Mut siis edelleen, toki ohjeita on hyvä pyrkiä noudattamaan varmuuden vuoksi.
Täällä taas ripsii jotain valkoista taivaalta. Voihan kevät!