Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten sulla ei huomattu tuossa 7+1 ultrassa et kasoset tulee? Minulla kun oli 7+1 vk ultra lääkäri oli hetken hiljaa ja sanoi et pakko katsoa sanoinko väärin et on vain yksi mut ei se sit toisesta enää puhunut nyt aloin miettiin et voiko ollakkin et siellä oliskin kaks?Ehkä uskallan vihdoin liittyä mukaan :) Reilu vuosi sitten tuli kkm vk 6+4. Vuosi tässä sitten yritettiin uudelleen tulla raskaaksi ja vihdoin onnisti :) Mulla on ollut jo 3 varhaisultraa viikoilla 6+1, 7+1 ja 9+1. Pienellä paikkakunnalla pääsee hyvin ultraan melkeinpä silloin kun haluaa :) Tässä viimeisemmässä ultrassa huomattiin että odotankin kaksosia. Isäntä sai aikamoisen shokin, mutta minä otin rauhallisesti uutisen. Perjantaita odotan jännityksellä, koska silloin olisi np-ultra.
marre 11+0
Tänään tuli postissa hus labilta kirje ettei ole seulonnoissa löytynyt poikkeavuuksia, mutta mukana ei tullut niitä itse tuloksia? Mua kiinnostaisi ne. Yritin mennä omakanta.fi katsomaan mutten löytänyt sieltäkään, onko kellään hajua mistä ne näkisin?
Miten sulla ei huomattu tuossa 7+1 ultrassa et kasoset tulee? Minulla kun oli 7+1 vk ultra lääkäri oli hetken hiljaa ja sanoi et pakko katsoa sanoinko väärin et on vain yksi mut ei se sit toisesta enää puhunut nyt aloin miettiin et voiko ollakkin et siellä oliskin kaks?