La marraskuu 2016

Täällä myös tänään taas huonompi päivä ei voimia tehdä yhtään mitään js kaikki ruoka oksettaa tämä olo on kuin pahin painajainen ihan kaiheeta jos tätä menoa jatkuu koko raskauden ajan kun lukenut et joillakin kestänyt :( olis vaan kiva nauttia raskaudesta ja odotuksesta mutta itsestä ainakin tuntuu et tämä on yhtä tressiä ja pahoin vointia pelkoa koko ajan et meneekö kaikki niinku pitää jne...huoh no toivon mukaan tämä kaikki palkitaan marraskuussa <3

Voimia kaikille täältä suunnasta <3 ja voimia teille joilla epävarmuus vauvan voinnista/olemassa olosta. Se on tosi rankkaa :/

Mulla särkee päätä ja on flunssainen olo.. Huooh. Eilinen ja tää päivä on ollu rankkoja, oikeastaan viimeset neljä päivää olleet, mut eri tavalla.

Nukuttii 3h päikyt äske ja autto vaa pahimpaan väsymykseen, mut muuten ihan tiltti-fiilis. Nyt sit pikku kakkosta ja armoa itelle. Tyttö yskii ja nenä vuotaa. Ei kiinnosta yhtään sairastaa.. Jospa menis vaa ohi eikä tulis mitää kummemmin päälle.

Oon ollu aivan hermoheikko ja äkkipikainen. :( harmittaa oma käytös! Oon niin pahalla tuulella ollu eilen ja tänää. Ainoastaan aamulla herätessä olin hyvällä tuulella.. Plaaaaah. Plaaaaah. Mies 10-12h päiviä töissä, joten ei paljo oo apua nyt hänestä. Olis iso tarve jollekki omalle hetkelle just nyt, mut ei pysty.

Rv 9+2

Niin ja vielä sen verran, että tein eilen pataruokaa, joka maistui taivaalliselle. Nyt sit lounaalla tuntu ku olis pahvia syöny ja rupes vaa ällöttää ja piti sylkeä pois. On kuin turhauttavaa ku ei maistu! En jaksais taas alkaa tekee jotaki ruokaa ja varsinkaa ku ei oo oikee mitää aineksia :( tuota pataa olis iha kunnon satsi tuolla... Se on kyllä totta, että ei paljo sama ruoka maistu kahta päivää. Hyvä jos ees kahta kertaa.

Väsymys vaivaa täälläkin edelleen vaikka muut oireet on helpottaneet. Iltapäivästä iskee aina niin järjetön väsy että ei millään tahdo hereillä pysyä. Viime yönä pyörin tuskissani puolet yöstä koska sain eilen kiusakseni järkyttävän hammas säryn. Panadolia koitin ottaa särkyyn mutta ei auttanut tippaakaan. Aamulla ei särkenyt mutta nyt iltaakohden on taas alkanut särkeä ihan hirveästi. En haluaisi ensi yötäkin kärvistellä tämän kivun kourissa. Täytyy huomenna soittaa hammaslääkärille kun tuntuu olevan jotain tosiaan pielessä tuolla purukalustossa. Hammassärky on kyllä ihan hirveää kun se säteilee koko leukaan :(
Huomisesta tasan kaksi viikkoa ekaan ultraan! Tuntuu hassulta ettei vieläkään tiedä varmuudella että mahassa on joku vaikka viikkoja on jo 10+3 :)

Onko muilla noussut lämpöä ilman syytä? Jostain syystä mittasin äsken kuumeen ja se oli 37.2 mikä on mulle jo lämpöä. Ei ole muuten mitään flunssaoireita, muuta kuin tämä pahoinvointi. Pitääkö tästäkin nyt huolestua?

9+3

Varpahat, mullakin lämpöä 37,2. Mietin tänään samaa, toisaalta mulla jäi lämpöily päälle influenssan myötä, jonka sairastin viikko sitten. Mietin tänään soittaako neuvolaan asiasta mutta toisaalta alkuraskauden oireitakin on lämpöily?

Raskaana ollessa lämpö on usein 0,5-1 astetta normaalia korkeampi. Joten lienee normaalia. :rolleyes:

Täällä niin kauhea kuvotus, että yritän sitä kokoajan syömällä poistaa..ei auta.. Varmaan lihoa tällä syömisellä 10kg jo ekalla kolmanneksella.. :wideyed::wtf::eek:

7+4

Täällä on koko viikonloppu mennyt sairastellessa. Mulle iski ihan hirvee flunssa. Äänikin kateissa. Kiva olla huomenna taas lasten kanssa kotona, ku ei ääntä tule. Eilen kävin vähän pihalla ja mieli olis tehnyt laittaa pihaa, mutta ei vaan jaksanut, ku veto ihan pois. Sais mennä tää flunssa nopeesti ohi. Onneks ei sentään muita oireita ole.

9+1

Ei mulla aiemmin ole ollut lämpöä niin siksi ihmettelinkin kun nyt sen nosti. Minä kun stressaan ihan joka asiasta :/

Mulla alkoi myös pari päivää sitten järjetön flunssa. :( Nenä aivan tukossa ja tänään aamulla kurkkukin oli kipeä. Kuumetta ei ole. Nenä ihan rikki niistämisestä. :( Mulla on myös ollut lämmöt korkeammalla nyt raskauden aikana, mutta mulla oli normaalilämpö joku 35,2-> ennen raskautta ja nyt se pomppii siinä 36,2 :D

Raskaus nostaa lämpöä, ekassa raskaudessa oli itselläni ihan sama. Luin siitä myös jostakin, että ihan normaalia on. :) Itselläni on lämpöä lähemmäs 37, plussauksesta lähtien.

Paranemisia flunssan kourissa oleville! Toivon itse välttäväni moiset.. nenä ollut koko alkuraskauden ajan tukossa muutenkin.
Ja toivotaan ettei pahoinvointi jatku koko raskautta teillä, keillä pahoinvointia on.

Mileim rv 10+6

Hei, minulla ollut tänään hyvä päivä olojen suhteen. Kävin koirien kanssa parin tunnin metsälenkillä ja vähän kameralla kuvaamassa kevättä ja energiaa tuntui riittävän, mutta... mutta... Minä olen ollut aivan järkyttävän kamala akka tänään tuolle miesraukalle! :banghead: Minä en vaan hallitse, enkä hillitse itseäni ollenkaan.. Hävettää ja ärsyttää! Ei auta kymmeneen laskemiset eikä mitkään. Toinen yrittää parhaansa ja minä vaan rähjään. Olisi kaikille parasta jos vaan muuttaisin yksin johonkin mökkiin metsän keskelle raskauden ajaksi!!! :confused005

Mulla huomenna jo lääkärineuvola. Monen peräkkäisen keskenmenon vuoksi terveydenhoitaja varasi lääkärikäynnin heti tähän alkuun. Saa nähdä, kuuluuko sydänäänet. Itse aiemmin tällä viikolla dopplerilla yritin sykettä löytää ja omasta mielestä sen löysinkin. Oli niin paljon nopeampi kuin oma syke ja mieskin sen kuuli. Muutamana iltana sen jälkeen yritin myös sydänääniä kuunnella, mutta tuloksetta.
Täällä ei enää etovaa oloa, mutta rintojen arkuutta ja väsymystä edelleen. Lisäksi nyt tullut vielä ummetus, josta en siis yleensä kärsi (päinvastoin!).

Täällä tyttö yskii ja heräilee vähän väliä. Onneks nukahtaa kuitenkin nopiaa uudelleen. Mulla päätä särkee ja jotenkin kaikki ihme ajatukset pyörii päässä.

En yhtään haluais lyhyitä yöunia. :( harmi ku ei uni tuu. Kävin hakee särkylääkkeen ja nyt takas petiin.

Avocado79, tsemit huomiselle :)!

Muruliini83, minäki oon tänään miettiny et miten pystyn käyttäytyy niinku käyttäydyn. Just pohdin et olis parempi ku nukkusin vaikka koko aja ni en kaatas kenenkään niskaan. Ihan varottamatta tulee toimittua ja sanottua niin väärin :/

Noniin huonoja uutisia.
Vuoto vaan jatkui ja tuossa illalla sitten tuli verta enemmänkin ja sain juosta vessaan ja sinne sitä tavaraa sit tuli.. Nyt oon sairaalassa ja pieni oli menehtynyt jo rv7 , tänään olisi ollut 10+1..
Haikein mielin tästä yrittämään nukkumista ..

Annes pahoitteluni ihan kanalaa ja niin väärin :'( paljon voimia ja toivotaan et pian tärppäis uudestaan ja sit kaikki menis niinkuin pitää. Se ei varmasti tässä vaiheessa helpota mieltä juurikaan :( tällaisia ei toivois kenellekkään!

Mulla yö meni taas pyörien tuntui et vatsa oli edessä koko ajan oli vaikea olla vaikka olis ollu miten päin. Tänään täytty 8vk taas viikko vähenmän siihen 12 viikkoon. Neuvola on ens viikon maanantaina ja sit saankin sen ultra ajan pääsee taas näkeen et pikkusella kaikki hyvin. Nyt pitäs mennä tuonne sateeseen koiran kans ulos ei sit huvittas yhtään saati sit työpäivä huoh... Ei jaksais!
Mukavaa päivää kaikille <3

Osanotot Annees! Tosi ikävää, just sellaista mitä varmaan kaikki tässä kohtaa raskautta miettii pelolla :(

Täällä eilinen meni touhutessa, jos ei nyt pirteänä, niin ei ainakaan ihan zombinakaan. Nyt en sitten taas saanut nukutuksia, joten tänään päiväunipäivä.

Takaisin