Pahoittelut huonoja uutisia saaneille, kyllä näitä lukiessa meinaa omakin sydän musertua.
Mulla oli tänään neuvola. Paineet alhaalla, hemppa yli 130, eli hyvä. Pissi puhdas jne. Eli kaikki hyvin. Olen itse myös liikunta-alan ammattilainen ja sain paljon kehuja syömisestä. Ja liikunta on kunnossa, tänään on tullut 22 000 askelta jo ja isoimman koiran vika ulkoilutus/lenkki tekemättä. Nyt alkaa olo taas olla semmoinen, että vois alkaa väkästää sitä ruokavaliota ittelleni ja alottaa tekemään kehonpaino-painotteista lihaskunto-ohjelmaa.
Niin painosta. Mulle bmi sanoo, että olen normaalipainoinen, vaikka oikeasti olen melkeen turhan ohuessa rasvassa. Lihas painaa enemmän kuin rasva. 2014 oma kilpirauhanen oli pahasti rikki ja siitä johtuen keräsin about 10kg enemmän painoa kuin nyt. Olen alle 160cm ja painoa nyt semmoiset alle 54kg. Ylimmät vatsalihakset näkyy, mikä kertoo siitä, että saisi muutama kilo tulla. Liikuntamäärät on vaan niin tuhottomia, että kohta varmaan on mahdoton enää saada täysin järkevästi kaikkea kehon tarvitsemaa alas.
Tiedän, että tämä on laiha lohtu, mutta koittakaa vaalia sitä kehoa erityisesti. Kaikki naiset on mielestäni kauniita. Raskauden aikana ei saa laihduttaa. Mutta jos olo sallii, niin voi tehdä elämänmuutoksen. Elämänmuutos ei tarkoita sitä miten tv sen esittää, vaan pieniä valintoja joka päivä ja niistä muodostaa yksi kerralla rutiini.