La marraskuu 2016

Täällä esikoista odottava plussannut 5.3. Ja 7+3 mennään. On tämä jännittävää. Kuvottavaa oloa että saa yhtäkkiä yökkäillä muttei mitään tuu,yhden kerran piti oksentaa 24pvä,kuumotusta päivällä ja palelue tosissaan iltapäivästä lähtien,vatsaa nippailee(väliin kipeästikkin),vatsa sekaisin,turvottaa,väsyttää,rinnat turvonneet.Siis tuntuu että kaikki melk.mitä voi olla:) Mieliala kuitenkin pysynyt tosi rauhallisena ja hyvänä. Tänään ois ensimmäinen neuvola mieheni kanssa klo.13.00 ja ei tietoa ultraako samalla.Toivottavasti:smiley-angelic001

Kiitos Muruliini83 tsempeistä! Huojentavaa että muutkin uskaltavat kertoa rehellisistä tuntemuksistaan, minuakin pelottaa etten saa luotua sidettä vauvaan..

Oioi jännittävää aikaa monella kun ultria jo! :) Itsellä vielä 5viikkoa sinne!! :S Eka neuvola 2 viikon päästä... noh aika menee nopeasti. :)

Paha olo on kaatanut sänkyyn monta päivää... :/ Tänään pitäis iltavuoroon jaksaa, vielä on pahaa oloa pystynyt kuitenkin kotityöt tekemään... toivon mukaan jaksaa töissä...

mitä muut tekee työkseen? Mietin vaa ku ite lähihoitaja ja joitakin "nostoja" ja "siirtoja" tulee tehtyä joka päivä että mitenköhän vaarallista se voi olla masuasukille?... hmm.. Aurinkoista päivää teille <3 Tjemppiä kaikille <3

Ite kanssa lähihoitaja ja paljon tulee nostoja. Kysyin tätä asiaa lääkäriltä niin sano että voi huoletta tehä töitä ilman ressiä :)

mitä muut tekee työkseen? Mietin vaa ku ite lähihoitaja ja joitakin "nostoja" ja "siirtoja" tulee tehtyä joka päivä että mitenköhän vaarallista se voi olla masuasukille?
Mä teen itse työtä nuorten parissa ja iltapainotteisesti nimenomaan. Työ ei ole fyysisesti kuormittavaa, mutta henkisesti kyllä. Samalla yritän saada opintoja eteenpäin, joten stressiä on.
Mä mietin samaa, että mitähän mahdan tehdä astanga-joogan alkeiskurssin kanssa... Menen varmaan vähän aikaisemmin tänään ja kysyn ohjaajalta mielipidettä, että saanko joogata. Joogakoulun sivuilla oli, ettei ensimmäisen kolmanneksen aikana suositella vaativampia liikkeitä, mutta mitenköhän alkeiskurssin laita on...

Minä olen keittiötyössä, joten voitte kuvitella kun kokoajan saa juosta ja olla ruuan kanssa tekemisissä niin työnteosta ei meinaa tulla mitään.. myös painavia juttuja pitää nostella PALJON eikä sekään ole hyväksi.. sairaslomaa taitaa pukata jatkossakin, nyt ollut 2 päivää saikulla..

Ite jäin just tammikuussa työttömäks.. oon ollu koulun jälkeen 2v vakuutusalalla.
Todnäk ei tarvii töistä haaveilla, harva varmaankaan ottaa paksuna olevaa ees määräaikasiin hommiin kesäks. Että jos en pääse kesäks vahingossakaan takas edellisiin työpaikkoihin lomittaa ni sit varmaan on kateltava seuraavan kerran töitä 2017.. inhottavan pitkä tauko tulee väliin. Toisaalta taas kiva että saa olla rauhassa kotona näiden olojen kanssa..

Moikka! Varasin ajan keskussairaalaan ultraan, ihan siihen ensimmäiseen (ei varhaisultra). Nyt sitten odottelen päivää 9.5 innolla, ultra tosin on jo klo: 9.00 tuolloin.

Mullaki ultra tänään, kahteen asti pitäis jaksaa oottaa.. Näin jo untaki ultrasta joten aikalailla ajatukset pyörii vaan siinä :D Eilen aamu alko oksennuksella ensimmäistä kertaa, mutta tänään mies toi mehua sänkyyn ennenku nousin nii on ollu hyvä aamu :)

Tervetuloa taas uusille :)
Miten ultrassa meni pomppiko yks vai kenties useampi sydän ❤️ ?

Heipat, hauska löytää tämä foorumi! Ja näin mielettömän pitkä ketju jo... :wideyed:

Testasin juuri pääsiäisenä ja plussahan sieltä tuli, aika yllättäen. LA näyttäisi osuvan 29.11. kieppeille.
Tässä nyt hermoillaan (mies vielä paljon enemmän), kävin juuri B-vitamiinia ostamassa, kun mitään vitamiinilisiä en D3:n lisäksi ole harrastanut.
Lapsia minulla on ennestään kaksi, jo 12- ja 14-vuotiaat. Huvittavalta tuntui, kun rekisteröityessä ei voinutkaan ruksata olemassaolevia, syntymävuodet alkaa vasta -06:sta, teinejähän nuo jo ovatkin :). Mahtaako olla ketään muuta myöhäisherännyttä uusio-odottajaa? Kenellekään en ole vielä kertonut, joten tämä täyttää selkeän avautumistarpeen!
Hyviä vointeja kaikille!

Ei kuulunut neuvolaan sydänäänten kuuntelu tai ultra.:sorry: Vkolla10 sitten mahdollista soittaa jos haluaa sydänäänet kuulla ja tottakai halutaan. Ois haluttu jo nyt. Seuraava neuvola 10.5. Kovasti käy mielessä pitäiskö tuo pistää koti doppler tilaukseen. La 13.11.

Mä luulin, että nyt mun pahoinvoinnit lähti ku oli päivän tai kaksi ok olo, mut palashan ne sittenkin ja on sitte läpi koko vuorokauden tasaisesti kuvottava olo. Omenaa pystyy syömään ja porkkanaa. Liha kuvottaa, ei pysty syömään. Samoin ystäväni suklaa on ihan ehdoton yök. En pysty valmistamaan ruokaa, tekee niin huonoo ajatuskin kokauksesta. Oon sit nakerrellu porkkanaa ja omenoita ja pakkasesta marjoja. Mies teki viikonloppuna ruokaa ja sitä vähä söin ja tänään muori väänsi lihapullakastikkeet muusin kera niin sitä pysty syömään hyvällä ruokahalulla. Kun pääsee valmiiseen pöytään niin sit eri asia :D
Vatsaa nippailee välillä. Väsymys tulee ihan yks kaks. 1,5h lenkin ehdin tehdä tuolla ihanassa auringon paisteessa ja sitte otinki 2h päikkärit. Rupee niin kyllästyttään tämä pahoinvointi! Onneks en ole (vielä) yrjönnyt. Mä niin odotan, että tä menee ohi ja pääsen oikeesti nauttimaan ruoasta!
8+6

Miten te pahoinvoivat jaksatte liikkua noin paljon, mulla ei tulis mieleenkään kun pökertyisin jo heti rappusilla..

Pakko jaksaa ku on kaks koiraa. Ja kyl ulkona kävely vähä auttaa oloa, mut ku ei tuon kauempaa pysty ku alkaa taas olla maha tyhjä ja kuvotus pahenee ku tyhjällä vattalla liikkuu.

Sama täällä, pakko jaksaa koiran takia. Ja lasten kerhoon ja kouluun viemiset jne.

Mulla on edelliset menkat ollut vuoden alussa ja sen takia, vaikka lyön pääni pantiksi, että viikkoja on vähemmän, otettiin varuiksi jo verikokeet. Torstaina neuvolaan ja viimestään ens viikolla pitäisi tulla soitto ultra-ajasta.

Tänään on väsytellyt ihan huolella. Ja nälkä on koko ajan. Aamusta etoi, muuten olo jees. Unet jäi kyllä lyhyeen. Koiralla on juoksut ja se oli nyppiny ite pöksyt pois yöllä ja heräsin siihen, kun mies laittoi niitä koiralle takaisin. Unet jäi sitten kuuteen tuntiin. Noh, torkkua torkkua :) . Selkeesti mun pahoinvointi yhteydessä syömisen lisäksi uniin. Tuli vedettyä pääsiäisenä 9-10h unta, josta oli 3-4h syvää unta. Teki hyvää.

Nyt viikkoja ois suunnilleen se 6+4

Muokattu viimeksi:
Itellä oli kans tänään pakko vääntäytyä lenkille ku oli niin kiva ilma, ja vetää jalkaan treenitrikoot ku vielä mahtuu. :oops:
Lenkin jälkeen otin sitte parin tunnin päikkärit.

rv 7+3

Lähihoitajana kotihoidossa. Hankaluuksia tuottanut eritteen ja hajut yms minkä kanssa jatkuvasti tekemisissä, huonovointisuus ja nämä ei ole oikein sopineet yhteen.

Oliko täällä tänään neuvolassa käyneitä? Minkälaisia uutisia saitte?

Mulla huomenna aika, apuaaa! Mies lähtee tukihenkilöksi mukaan ja haluan, et on alusta asti kaikessa mukana. Jännittää tosi paljon...

Heipat, hauska löytää tämä foorumi! Ja näin mielettömän pitkä ketju jo... :wideyed:

Testasin juuri pääsiäisenä ja plussahan sieltä tuli, aika yllättäen. LA näyttäisi osuvan 29.11. kieppeille.
Tässä nyt hermoillaan (mies vielä paljon enemmän), kävin juuri B-vitamiinia ostamassa, kun mitään vitamiinilisiä en D3:n lisäksi ole harrastanut.
Lapsia minulla on ennestään kaksi, jo 12- ja 14-vuotiaat. Huvittavalta tuntui, kun rekisteröityessä ei voinutkaan ruksata olemassaolevia, syntymävuodet alkaa vasta -06:sta, teinejähän nuo jo ovatkin :). Mahtaako olla ketään muuta myöhäisherännyttä uusio-odottajaa? Kenellekään en ole vielä kertonut, joten tämä täyttää selkeän avautumistarpeen!
Hyviä vointeja kaikille!
Minulla on kaksi lasta, joista nuorempikin jo täytti 18, joten aika myöhäisherännäinen olen.

Liikumaan lähtö on välillä vaikeeta mut minulla sama juttu koira pakottaa ulos :) salilla ja jumpalla oon kans pyrkiny vähintään sen 3 kertaa viikos käymään katsotaan kauan sitä jaksaa

Takaisin