Littlefoot
Jostain jotain jo tietävä
Kiitti :) ja tsemppiä teille keillä on ultrat tänään <3 itse odotan sitä päivää, kun pääsee ekaan ultraan. Luulen, että silloin vasta tajuan olevani raskaana (jos kaikki on siis hyvin).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä ultraan ja voimia kamalaan oloon! Tule kertomaan kuulumiset heti :)Niin ja minulla ultra tunnin päästä.. Kamala olo.

no eilen ystävämme vuono olo palasi ja kahta kauheempana. Kylmä hiki ja maha niin sekaisin ja kipee että huh huh. Mut sain onneksi unen päästä kiinni ja täytyy myöntää et vaikka olo oli ihan kamala niin otan huonon olon mieluummin ku ressin et onko menny kesken. Hätäpäissäni viiklnloppuna tklasin myös kotidopplerin 
Nuo levottomat jalat on kyllä jotain ihan vihoviimeistä! Minulla on usein kanssa ja ed. Raskauden viim. Kolmanneksena joka yö. Ainut asia mikä edes vähän auttoi, oli tukisukatMullakin ollu vaikeuksia saada nukutuksi, mut johtuu ihan levottomista jaloista. Mulla ollu aina tota ja siksi oonkii syöny magnesiumia iltasin jo pitemmän aikaa. Nyt ei sit enää mammavitskujen ja iltamagnesiumin tehot riitä. Tosin luin eilen netistä, et raskausaikana levottomien jalkojen syynä vois olla raudan puute. Pitäis varmaan käydä hemoglobiini mittauttamassa. Ensiapuna kokeilin viime yönä villasia säärystimiä jaloissa ja tuntu auttavan.
rv 7+3