La marraskuu 2016

Avokado79 löytyy repäsykipuja juu. Alussa ei ollut, pikkuhiljaa tullut enemmän. Tällä viikolla esim joka kerta kun äkkiseltään nousee pitkältään ylös. Ja oikealla puolella. Tarkottaakohan sitä et kyytiläinen ois sillä puolella, vai voikohan noita tuntemuksia tulla mihinkä kohti vaan? :O

Musta kans tuntuu, ettei niitä ihan alussa ollut mutta nyt jonkun aikaa taas tuntunut. Mulla kipuja molemmilla puolilla (ei onneksi tosin yhtä aikaa). En tiedä, mistä nää johtuu.

Mullaki noita repäisykipuja on ollu, etenki jos äkkiä nousee sängystä ylös. Välil ihan pelästyttää et mikä se oli.
Ja tosta syömisestä sen verran että en oo koskaa syöny niin paljo ku nyt :-D Koko ajan nälkä ja sit jos ei saa heti jtn syömistä ni tulee se huono olo. Tää on kyl ollu niin erilaista mitä kahdesta edellisestä tytöstä :-)
Ootteko kertonu raskaudesta vielä kenellekkää?

Mulla tulee heti huono olo jos ei syö tasaisen väliajoin. Ja repäisy kipuja tulee ku nousee äkisti. Mä oon kertonut omille porukoille ja tietty miehelle.

Ihan hirveetä tää oksettava olo.. Miten ihmeessä sitä selviää jatkossa työpäivistä, kun en vielä tässä vaiheessa haluaisi työnantajalle kertoa..

Mulla kans on nyt pari viimeistä päivää ollut "vähän" etova olo. Oksettaa ja silti ihan kauhea nälkä. Onneks sitten vähän helpottaa kun saa syötyä. Närästys on myös ihan kamalaa melkein kokoajan...

kaisu 7+0

Pilvisydän: No ei sekään kyllä kivaa ole:( Toivottavasti auttais siihen nuo maitohapot!
Neukkutätikin sanoi mulle, että useimmilla on ummetuksen kanssa ongelmia ennemmin kuin vatsan löysyyden.

Paljon vaan kuituja ja eikös luumutkin auta jos on vatsa kovalla?

Pilvisydän: No ei sekään kyllä kivaa ole:( Toivottavasti auttais siihen nuo maitohapot!
Neukkutätikin sanoi mulle, että useimmilla on ummetuksen kanssa ongelmia ennemmin kuin vatsan löysyyden.

Paljon vaan kuituja ja eikös luumutkin auta jos on vatsa kovalla?
Joo kuulema ne luumutkin auttaisi :) ihme vaivoja tämä raskaus teettääkin kun ei ole tälläistä vaivaa ollu :) no toivotaan että tämä menee pian ohi...

Hyijyi myistan edellisestä raskaudesta ton ummetuksen, se oli inhottavaa ja sen(kin) takia olo oli kun ilmapallolla, varmasti tulee eteen tässäkin raskaudessa. Mulla nyt vasta niin aikaiset viikot, että vielä en tiiä muuta, mutta karmee väsymys painaa, ja hirmu kylmä kokoajan. Vois olla sisälläkin toppahousut jalassa ja paksut hupparit päällä!

Mua vaivaa kans toi kylmyys! Vapisen monen peiton alla kun paleltaa ihan mielettömästi.

Joo, Hirveessä horkassa, mut ei auta, pakko tumpata vaatetta päälle ja lähtee esikon kanssa ulos peuhaamaan :grin

Koko viikon oon jaksanut yllättävän hyvin, mutta tänään oon sitten ollut väsynyt kuuden päivän edestä! Onneksi oon voinut vaan lepäillä tänään. Ensi viikostakin tulee ihan täyteläinen, joten siksikin hyvä että voi välillä ihan luvan kanssa ottaa iisisti. Viimeyönä en edes herännyt totuttuun 4-5 aikaan vaan vasta 7 jälkeen, ihan huippua :happy:

Pilvisydän tsemppiä ultrasn laitahan sit viestiä mitä siellä näkyi ❤️❤️❤️ mulla myös jänskättää ja ärsyttää kun ei oo viel tietoa et onhan diellä varmasti kasvamassa uusi ihana pikku ihminen mut ei auta ku toivoa parasta! Mulls myös palelee koko ajan !

Pilvisydän tsemppiä ultrasn laitahan sit viestiä mitä siellä näkyi ❤️❤️❤️ mulla myös jänskättää ja ärsyttää kun ei oo viel tietoa et onhan diellä varmasti kasvamassa uusi ihana pikku ihminen mut ei auta ku toivoa parasta! Mulls myös palelee koko ajan !
Kiitos <3 laitan toki :)

Mulla ihan hirveä väsy alkanut nyt! Mieskin välillä kattoo ihan vinoon ku kello on kolme iltapäivällä ja mä nuokun pöydässä :"D ja syödä täytyy koko ajan... Ja paljon! Herkkuja ei tee kummemmin mieli, onneksi... Tulee usein vain väsy tai huono olo.
Maitohappobakteerin alotin viikko sitten, mul veti aluks maha ihan ummelle mutta nyt alkanut tasottumaan. Oon opetellu juomaan enemmän, liekö sekin auttanu.
Ja mul koko ajan ollu alamaha enemmän tai vähemmän kipeä, nyt ottaa jo pissaaminen kipeää välillä... Ei sais yhtään ponnistaa. Ja siks pitääki rampata koko ajan ku ei vissii rakko tyhjene aina kunnolla. Plääh. :/ mut eiköhän se tästä...
Jos jotain hyvää pitää mainita niin tissit on kasvanu ;D ihan kiva näin 75A kuppiselle. Kohta pitää mennä rintsikkaostoksille!

Takaisin