La marraskuu 2016

Mulla ultra vasta 12.4 klo 10.00 eli ensiviikon tiistaina silloin raskausta kestäny 7+2 tiedän itse kyllä tarkan ajan milloin pikkunen saanu alkumsa kun peitto on heilunu siinä kuussa vain sen kerran :) pistääkähän ultrakuulumisia joilla on jo tälläviikolla :)
Mukavaa päiväö kaikille voikaa paksusti heh

Eipä ole hirveästi tänne ehtinyt kirjoitella. Kiirus viikonloppu. Eilen meille haettiin toinen koira, pikkuinen pentu. Matkalla pentua hakemaan täytyi hakea Heseltä hampurilainen että selvisin matkan elävien kirjoissa :D .

Onneksi tuo ainut koululainen on niin iso, että osaa hoitaa aamutoimensa ja kouluun kävelyt itse. Sain aamulla uinua sen herätyksen jälkeen. Väsymys vaikuttaa suoraan omaan pahoinvointiin. Onneksi tuo oma mies on aivan ihana ja siihen rakastuu joka päivä enemmän, auttaa ja tukee.

Uusperheellinen 7+3

Kokeilin ihan läpällä dopplerilla, et kuuluuko mitään. Istukan äänen sain kuulumaan, mut en muuta. No, ei yllättäny kyl. Esikoisesta kuului 9+2, mut en aiemmin kuunnellutkaan.

Eea 7+3

Mulle neuvolassa sano että dopplerilla alkaa kuulumaan sydänäänet 9-10 viikoilla. Meen labraan 10+0 niin terkka kysyi jos haluan silloin samalla tulla kuuntelemaan sydänäänet ja toki mä menen!

Varmaan tällä hetkellä pitäisi vaan ottaa rauhallisesti ja levätä mahdollisimman paljon, se tuntuu pitävän oloa parempana. Mut kun pitäis työtkin hoitaa ja samoin lapset, koti, koira jne... :D Onneksi mies eilenkin huolehti lapset kun vaan makasin peiton alla. Ja sit söin kaikki meidän kirsikkatomaatit, koska ne oli vaan just parhaita silloin ja 4vee sitten totesi vähän pettyneenä että olin luvannut ne lapsille iltapalaksi... Meen tänään ostamaan uudet tomaatit ja nyt sen verran paljon että kaikille riittää :D

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Ei ollut huoli turha tällä kertaa, meidän pikkukolmosen matka päättyi viime yönä kun alkoi voimakas vuoto niiden aamun kramppien jälkeen. Viikot olis ollut tänään 6+2. Rauhallista odotusta ja onnea matkaan teille muille!

Minulla iski tänään pelko, että kaikki ei olisikaan kunnossa.:sad001 Pari päivää ollut niin "oireeton olo".. Viikko vielä ultraan, silloin on 7+ #
Mietin jo, että pitäisikö käydä otattamassa hcg-hormonin pitoisuus uusiksi, että näkisi noususuunnan...mut jooh, ehkäpä en mene. :laughing002 Mut aika tuntuu matelevan ja jostain syystä tämän toisen kohdalla pelkään pahinta enemmän. :oops:Jotenkin tuntuu, että koska ensimmäisen kanssa kaikki meni lopulta ihan hyvin, niin toista samanmoista tuuria ei voisi olla.. hulluksihan tässä tulee. :scared001

Onneksi nyt tuntuu, että taas nippailee kohdussa ja kuvotus olisi palaamassa.. Vaikka sen miten tietää, että hormonitaso nousee sykleissä ja siksi on ns. hyviä päiviä ja huonoja päiviä..niin silti aina pelkää ja epäilee pahinta. huoh.. :bored:

Tsemppiä kaikille!!

Omatkin pelot voimistuvat kun huomaa miten paljon tässäkin ryhmässä on jouduttu kokemaan surua..

Tökkönen, voimia ja iso hali sinne :(

On kyllä yllättävän paljon menetyksiä :( silloin aikanaan 2014 maaliskuisissa ei kyllä varmasti ollut näin montaa ryhmäläistä, joka olisi pienokaisen joutunut menettämään :(

Vielä kerran osanotot kaikille niille, jotka on surun keskellä <3

Täällä on niiin järkyttävän huono olo ja maaten menny tämää päivä että en varmaan selviä huomenna töihin.. Mikään ei oikein uppoa tai tulee ylös samantien.. Toisaalta tuntuu et pakko mennä, oli olo mikä tahansa. Oon niin huono ottamaan saikkua ja varsinki nyt ku kuukauden ollut vasta tuolla töissä ja soppariki loppuu sopivasti äitiyslomalle

Tonttu 8+3

Kuulostaa tutulle. Ootko aloittanut mamoja vielä takas? Itsellä ei näköjään merkitystä syökö niitä vai ei, oksennus lentää silti. Joskus on joku hyvä päivä välissä,mutta tänäänkin kahdesti oksentanut ja muutaman kerran käynyt tyhjää yökkimässä :/ töissä on kyllä tosissaan melko nuutunut olo. Mutta huomenna eka neuvola, täytyy niiltä kysellä helppiä.

Pikkumyy 9+3

Kuulostaa tutulle. Ootko aloittanut mamoja vielä takas? Itsellä ei näköjään merkitystä syökö niitä vai ei, oksennus lentää silti. Joskus on joku hyvä päivä välissä,mutta tänäänkin kahdesti oksentanut ja muutaman kerran käynyt tyhjää yökkimässä :/ töissä on kyllä tosissaan melko nuutunut olo. Mutta huomenna eka neuvola, täytyy niiltä kysellä helppiä.

Pikkumyy 9+3

En oo vielä alottanu.. Pari hyvää päivää oli välissä vaan nyt ei uppoa oikein mikään.. Kokoajan heikkoa oloa ja huimausta mikä varmasti johtuu tästä ku ei pysy mikään sisällä eikä maistu.. Neuvolaan yritin soittaa vaa ei vastaa, pakko tkn puolelle soittaa ja kysyä josko saikkua kirjottasivat ku en mä pysty tällain töihin menemään..

Tonttu rv 8+5

Huh huh olipas se yö...pikkuneiti päättänyt vähän testata vaihteeksi äitiä yövalvomisilla...johan tätä on viikko kestänyt...liekkö hampaita pukkaa....eikait siinä jos verenpaineet ei ois niin alhaalla et seiniä pitkin mennään ja oksettaa sit pystyssä olla yöllä...nyt pitäs koittaa pakata viikon reissu kamppeet mut aivot ei toimi ollenkaan et mitä pitäs pakata :confused004:confused005 onneksi viikko helpompaa ku porukoiden luo meen...

Takaisin