Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sepä se! Yhtenä päivänä poika löysi mun tekemästä ruuasta mun hiuksen, ja mä löysin pian toisenkin. Ja mulla oli ruokaa tehdessä hiukset ponnarilla!Belle, sama juttu! En ole huolissani kuontalon ohentumisesta, mutta kun niitä karvoja on ihan joka paikassa!
Täällä kans tukka tuntuu tippuvan kokonaan päästä. Ja pitkiä irtohiuksia on joka paikassa! Oon jo harkinnu, että leikkaisko polkkatukan. Suuri kynnys vaan, sillä mulla on ollu aina pitkä tukka.
Mulla vielä pysynyt ihan ookoosti hiukset päässä, mutta kävipä jännästi aamulla. Leikattiin sunnuntaina miehen lyhyet hiukset ja vaikka homman tekee kylppärissä ja imuroi niin ainahan sitä pöllyää ympäri taloa. Niin tänään sitten keittiössä ihmettelin ku yks kaks pisti jalkapohjaa, ja luulin että meni tikku.. tarkemmalla selvittelyllä se oli HIUS joka upposi paksun nahkan läpi :O jäi onneksi n. puol senttiä näkyviin että sain pois.. oli noin sentin verran ihon sisässä.. ei aina uskoisi mitä voi käydä..