Mäkin uskon, että tämä vauva on viimeinen meillä. Itse en jaksa edes ajatusta siitä, että pitäisi vielä joskus kestää se pahoinvointi ja raskaus raskaudelta pahenevat issiaskivut. Nyt mulla kesti tosi kauan palautuakin raskaudesta. Vasta nyt voin sanoa, että selkä on palautunut, koska issiaskipuja ei ole enää ollut, vaikka tekisin paljonkin päivän aikana kaikenlaista. Synnytyksestä yli 7 viikkoa... Myös se, että haluan joskus nukkua yöni. 2,5 vuoden öiset heräilyt vaatii veronsa, ja nyt en kestä ajatusta vielä yhden vauvan kanssa valvomisesta ja heräilyistä, kun tässäkin vielä kestää aikansa, että yöt saisi vain rauhassa nukkua. Mieskin on sitä mieltä, että lapsilukumme on täysi.
Mutta voi että, juuri tuo että tämä vauva tuntuu aivan täydelliseltä ja maailman ihanimmalta! Joka päivä mietin, että kuinka tämä tyttö voi olla niin täydellinen ja välillä tulee aivan kyynel silmäkulmaan kun katson häntä. Ja niin ihanaa se, kun itse osaan tämän kolmannen kohdalla ottaa niin rennosti. Tämä vauva-aika on ollut kaikista ihaninta.
Mutta voi että, juuri tuo että tämä vauva tuntuu aivan täydelliseltä ja maailman ihanimmalta! Joka päivä mietin, että kuinka tämä tyttö voi olla niin täydellinen ja välillä tulee aivan kyynel silmäkulmaan kun katson häntä. Ja niin ihanaa se, kun itse osaan tämän kolmannen kohdalla ottaa niin rennosti. Tämä vauva-aika on ollut kaikista ihaninta.