Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Istukan paikka oli vähän huono.. on alhaalla. Seurantaan menee sekin. Se asia jäi vähän nyt mietityttämään, oliko täällä muilla samaisesta kokemuksia?
Hyvä, että pystyin kävelemään sieltä pois pikku huilien jälkeen!
Ei mekään kuitenkaan päivittäin hurjastella, ei vaan energia riitä siihen, mutta siis useamman kerran viikossa kuitenkin. Ja musta on kiva, että vaikka mä aina meen monta tuntia aikaisemmin nukkumaan, niin herään joskus aamuyöstä siihen, että isäntä on sänkyyn tullessaan ottanut mut kainaloonsa siten, että toisella kädellä pitelee kasvavaa vatsaa ja toisella tissiä.
Sanoikin tuossa yks aamu, että loppuu kädet kesken, kun pyllyäkin pitäisi pystyä silittelemään. Voi aivan ihana sun mies! :) Mun mies ei kovin montaa kertaa ole koskenut vatsaani tämän raskauden aikana. Varmaan alle 5 kertaa vain.Ja musta on kiva, että vaikka mä aina meen monta tuntia aikaisemmin nukkumaan, niin herään joskus aamuyöstä siihen, että isäntä on sänkyyn tullessaan ottanut mut kainaloonsa siten, että toisella kädellä pitelee kasvavaa vatsaa ja toisella tissiä.Sanoikin tuossa yks aamu, että loppuu kädet kesken, kun pyllyäkin pitäisi pystyä silittelemään.
Tykkään siis myös vaan ihan makoilla toisen kainalossa vaikka kuuma tuleekin.
mä oon laittanu miehen rasvaamaan mun mahan aina iltasin jotta vauva oppii tuntee kädet ja äänen et se on isi siinä, alus mies pisti vähä vastaa mut ku selitin miks haluun niin nii on ollu ihan hyvin mukana vaikka sitä ärsyttää ku aina saa lähtee sit pesee käsiä öljystä 
paino 388g
Kyllä mä oon vaan sitä mieltä, että se on vauvan hellimistä ja silittelyä sekin mahan koskettelu.