Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uskon, että kaikki on juniorilla hyvin, liikkeitä tuntuu päivittäin, ehkä enemmän iltapainotteisesti. 
Jotenkin sellainen vaivainen ja energiaton olo! Plääh.Oho!Muruliini83, siihen on kyllä tosiaan pitkä aika..Huomasin eilen kun katselin tuota marraskuisten listaa, että meillä sama synnytyssairaala ja lasketuissa ajoissa kahden päivän ero :)
Minä katselin sitä listaa jossain vaiheessa myös, enkä silloin löytänyt ketään tältä suunnalta! Onko sinulle ensimmäinen lapsi tulossa?Oho!Minä katselin sitä listaa jossain vaiheessa myös, enkä silloin löytänyt ketään tältä suunnalta! Onko sinulle ensimmäinen lapsi tulossa?
Ja täällä myös meinaa joka kerta hampaita harjatessa tulla oksennus. Ja huono olo tulee, jos syömisessä pitempi väli.Mulla ihan sama, jos syömisestä on pidempi aika niin alkaa yökkimään, sitä ennen tulee ihan hervoton päänsärky. Nyt lomalla ja viikonloppuisin unohtaa syödä. Eilenkin olisin halunnut siivota tytön huoneen loppuun mutta piti kesken kaiken lähteä syömään.mulla on rakenneultra 8.7. ja mun mielestä se on ihan kohta. Aivan rauhallisin mielin olen, eikä mitään hönkää ole aikaisemmin mennä. Tuntuu, että tässä vaiheessa aika kuluu niin nopeesti, että ei ehdi kissaa sanoa. Sitten ne viimeiset pari kuukautta onkin piiitkät. Mulla on eka ja kolmas menneet yli lasketun ajan reilusti (10 ja 12 päivää), joten olen jo asennoitunut siihen, että tämäkin varmasti menee (toinen syntyi 3 päivää ennen laskettua). Säästän kaiken hötkyilyn ja hermoilun sinne loppuun.
Mulla on ihan laskut sekaisin, mutta nyt on kai 17+0 jo! Tuntuu, että ihan vasta tuli se 12 viikkoa täyteen.
Onko muilla edelleen pahoinvointia? Mulla ei laatta lennä enää, mutta jos ruokailuväli venähtää vähänkään liikaa alkaa yökkiminen ja syöminen ei paranna vointia, vaan yökkiminen jatkuu vielä pitkään. Myös yskiminen, niistäminen, hikka, aivastelu ja hampaiden harjaus saa edelleen yökkimään. Samoin voimakkaat hajut.