Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon nyt tämän kolmannen kohdalla päättänyt että miehen vanhemmat eivät tule meille yövieraiksi ainakaan ensimmäiseen kahteen kuukauteen. Viimeksi tulivat kun vauva oli viikon ja istuivat meillä passattavina eli minä väänsin koko porukalle ruuat sun muut ja luonnollisesti hoidin lapset samalla. Iltaisin vielä ulkoilutin koiraa kun aikuiset ihmiset istuivat sisällä ihastelemassa vauvaa ja vauva tosiaan oli viikon ikäinen ja itellä alapääkin tikattu, että oisivat nyt edes sen koiran ulkoiluttaneet kun kerran vieraaksi tulivat... Sen takia tällä kertaa tulee kielto tulla yöksi, vauvaa saa muuten piipahtaa katsomaan tottakai. Aiotaan kyllä todellakin koko perhe olla omassa kuplassamme alkuaika ja varmaan teen pakkaseen ruokaa niin saa sieltä sulatella syömistä niin pääsee helpommalla.
Rv19+2
Kyl nyt kannattaa olla tiukkana, oli kyl sen verran tökeröä käytöstä.. Ite oisin varmaa suutuksissani pistäny pihalle

Minä ihan liikutun näistä ihanista kuulumisista ja tosi siistiä ja jännää että osa teistä jo 20. raskausviikolla
Niin se aika vaan menee vaikka tuntuu matelevan.. Minä niin odotan, että pääsee synnyttämään! Ainut huolenaihe siinä on, että miten kummassa pärjään ilman tuota pikku-ukkoa sairaalassaoloajan?!
Täälläpäinhän toiset lapset saa kyläillä vain 2 tuntia illalla sairaalassa. Muita vierailijoita kuin lapset ja mies ei saa tullakaan. Minä haluaisin että äitini voisi tulla, mutta sairaalalla on sääntönsä. 
Kiitos onnitteluista <3
Varpahat, mulla tosiaan rv 17+4 tänään (ultran mukaan 18+2). Minä en malttanu enää mieltäni, vaan näin kesäloman kunniaksi päätettii käyä kattoo, et miten menee. Ylihuomenna lähden yksin reissuun, joten senki takia halusin nähä, et saan siellä sit yksinäisyydessäni pohtia tätä ultraa ja sulatella. :) onko sun paikkakunnalla kalliit ultrat? Oulussa tosiaan vaan ton 60e, joten sen takia tämä oli meille vaihtoehto. Rakenneultra sit 4.7.
Nyt meen hypistelemään tytön vanhat vaatteet läpi ja laitan ne miehen mukana menemään ullakolle. :) saan vähän tilaa uusille ja muutenki raivattua tota vaatehuonetta. Ah, kylläpä voi hyvältä tuntua.

Tänään illasta etenkin on ollu vatsa tosi kipee, samoin alaselkä ja välillä tuntunu huonoa oloakin. Sellasta menkkaista kipua alavatsassa sekä -selässäPelottaa, että mistä johtuu!
16+1