Huiski
Kommentoinnin ninja
Eka tuli alateitse ja toinen sektiolla. Eli molemmilla.
Aika hurjaa... Itse en haluis sektiota, enkä varsinkaan sitä vaihtoehtoa, et ensimmäinen tuis alateitse ja toinen sektiolla..! Hui hui....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eka tuli alateitse ja toinen sektiolla. Eli molemmilla.
Meillä on tytölle ollu nimi valmiina jo ennen raskautta mutta pojalle ei keksitä mitään nimee.. kumpikaan ei tykkää toisen ehottamasta nimestä..
Enää 10 työvuoroa.. ihanaa! Ne ku jaksais sinnillä mennä ni sit voi huokasta hetkeks.
Viikolla 34+?! Iiiiks, siihenhän ois sitten vaan viikko ja pari päivääoi voi.. Tuon meidän kuopuksen 1-vee synttärit olis 17.01..... Tiedätkö Balacenia, tulivatko sektiolla vai alateitse? ..vai molemmilla?
Meillä on nimet ollu selvillä jo lokakuusta asti. Ne oli kyllä vaikee päättää, kun käytiin yksitellen kaikki poikien nimet läpi ja kumpikaan ei tykänny mistään. Päätettiin sitten ottaa ne suoraan molempien suvuista! ..vaikkei niistäkään niin hirveesti tykätä.. Miehen suvusta tuleva nimi on kulkenu niillä toisena nimenä jo ties miten kauan ja mun suvusta otettiin mun pappani (jota en itse oo koskaan nähnyt, kun hän kuoli sydänkohtaukseen jo ennenkun mä synnyin) toinen nimi. Ja me siis annetaan vaan yks nimi/lapsi.