Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jouluja! <3
täällä laskettu 12.2, olis kiva jos syntyis myöhäsintää ystävänpäivänä mut mun puolesta saa tulla jo heti ku 28. viikkoo täynnä, alan olla jo sen verran kypsä, eli parhaimmassa tapauksessa viis viikkoa ni saa jo vauvan mut pahimmassa tapauksessa vielä yheksän viikkoa!![]()
Toivoisin kyllä kovasti, että pysyvät helmikuun puolelle mahassa.. Vaikka tää maha onkin jo niin valtava, etten saa edes itse peiteltyä itseäni vaan mies peittelee mut nukkumaan.. Ja selkään särkee ihan joka päivä.. Ja turvotukset on myös aikamoisia!
Esim. oikean käden keskisormi ja nimetön on melkein kokoajan puuduksissa turvotuksen ja niskajumin takia Huiski, ootko kokeillu lämpötyynyä / lämmitettyä kauratyynyä tohon selkäsärkyyn? Mulla se on ollu pelastus suoraan sanottuna... apteekista saa sellasen kylmä / lämpöpakkauksen ja siis saa tosiaan joko kylmäks jääkaapissa tai pakastimessa ja mikrossa lämmitettyä.. Hinta ei ollu varmaan kymppiä enempää
Mun kaveri sai kaksoset kaks kuukautta sitten viikolla 34+. Kaksoset harvoin on edes sinne laskettuun aikaan asti, et sulla huiski alkaa oleen jännät paikat!
Itellä nyt rv 34+2 ja olo on tukala. Johtuu osittain nyt myös siitä, että ollaan toista päivää miehen isällä ja täällä on kissoja ja koiria ja mä oon allerginen... Allergia- ja astmalääkkeitä joudun täällä käyttämään, vaikka muuten raskauden aikana on allergiat helpottanut! Esim kesällä en juurikaan joutunut käyttämään lääkkeitä!
Meillä ei vieläkään ole nimiä mietittynä. Tai toiset nimet on, mutta etunimestä ei hajuakaan! Toisaalta sekin vaikeuttaa miettimistä kun ei tiedetä kumpi papu on.
oi voi.. Tuon meidän kuopuksen 1-vee synttärit olis 17.01..... Tiedätkö Balacenia, tulivatko sektiolla vai alateitse? ..vai molemmilla? Viikolla 34+?! Iiiiks, siihenhän ois sitten vaan viikko ja pari päivääoi voi.. Tuon meidän kuopuksen 1-vee synttärit olis 17.01..... Tiedätkö Balacenia, tulivatko sektiolla vai alateitse? ..vai molemmilla?