La Helmikuu 2016

Onko muilla vaavit hikotellu masussa? Mä tunnen lähes päivittäin, kun pikkusella on hikka.

Hih, mä luin äsken, että Jele oli kirjoittanut, että onko muilla vaavi hikoillut masussa? laughing7 Olin hetken, että häh... miten sen hikoilun nyt huomais sitten. :rolleyes:

Täällä ei hikottelu enää niin paljoa tunnu kuin muutamia viikkoja sitten, mutta sen sijaan potkut alkaa olla sietämättömän epämiellyttäviä. Juuri tänään miehelle sanoinkin että mua pahoinpidellään sisältä päin. :D

Mä luin kans ensin, että hikoillu :) Ei ole mulla hikasta havaintoa.
Närästys ilmestyi just maanantai-iltana ja ajattelin että tätäkö tää nyt on loppuaika mutta ei se nyt onneksi ole ollu jatkuvaa. Rennietä on esikoisesta vielä iso boxi jäljellä, joten sitä siis. Muutoin on ollut kyllä ihan ok olo viime ajat.
Ajattelin kans tammikuussa laitella vaatteet ym, muut tarvikkeet melkein onkin jo edellisestä paikoillaan. Esikoinen siirrettiin pari viikkoa sitten omaan huoneeseen nukkumaan, joten nyt on hetken aikaa ihan vaan aikuisten huone.
Huiski on ollu asialla joulun kanssa :-) Mäkin oon laitellu asioita sillä lailla etuajassa, ettei tulis mitään stressiä vaan vois rauhassa ja rennosti paketoida, tehdä joulukortteja ym.

Mie en oo kans hikkaa paikallistanu :o mut mätkyt on kamalia välillä. Närästäny ei oo ollenkaan! Saikulle pakottivat ens viikoks vaik en ois tahtonu, rannekanavanoireyhtymä alko oireileen :(

Täällä hikoteltii viimeks pari tuntii sitten. Tuntu hirveen alhaalla se hikka :wideyed: mitenköhän päin se siellä hengailee? Viimeks ultrassa oli pää alaspäin.

Täällä on pinnis ollu makkarissa elokuusta asti ja vaatteet ja kauheesti tavaraa järjestettynä jo pari kuukautta. :D varmaan pölyyntyykin vielä ennenku pikku tonttu tulee... Mut ei vaan oo malttanu olla. Pinnis on täynnä kankaita mistä oon ommellu lakanoi, lelui yms mitä on ihanii ohjei vastaan tullu. Varmaan petaan sen sitte tammikuussa kun la on 19.2.
Opintoja olis enää 10 päivää jäljellä! Kauheeta ku nopeesti :o ei kannata tammikuussa enää mennä kun alkaa uudet kurssit jää muuten heti kesken. Onneks katkee jakso jouluun on ollu selkä niin kipee ettei kauaa ois kyl jaksanukaan enää :)

meillä pinnis on ollu tuolla lastenhuoneessa muutosta asti. eli lokakuun lopusta. patjaa ei vielä ole täällä, se on mun vanhemmilla, jotka on sen ostaneetkin. tosin pinniksen pohja täytyy nostaa, kun mun isä on kootessaan laittanut sen tonne alimpaan asentoon... ja pinnis täytyy siirtää meidän makkariin myös. :)

Meillä ei vielä edes ole pinnistä. Jos vaikka ensi lauantaina pääsisi vauvatarvikeostoksille :)

Kävin kuitenki ostaan uuren patjan jyskistä :) oli viel tarjoukses,15e. Sijauspatjaa ei ollu, pitkää jostain muualta kattoo. Meil on kaikki muut hommattu, ja valmiina, paitti kaukalo. Sain kaverin siskosta vauvapaketin mikä sisälsi vaikka mitä! Mm. Manducan, kaks kantoliinaa, kaukalopussin, tuttipulloja ja leluja.

Tuleeko teillä tisseistä jo maitoa? Tänään huomasin että tulee ja tulee oikein kunnolla kun puristaa.. pitääkö mun vielä 10viikkoa kärsiä märistä rintsikoista ja vielä vauvan syntymästä eteenpäin :sorry:

ei oo pisaraakaan tullu...
just tänään totesin kaverille, jolla on 6-viikkoset kaksoset, et muuten voin auttaa kaikessa, mut imettään en pysty. :D
Toivottavasti sit kun oma vauva syntyy niin tulis sitä maitoa...

Mulla tuli yhessä vaiheessa vähäsen jotain, mutta nyt se on loppunu. :o

Tuleeko teillä tisseistä jo maitoa? Tänään huomasin että tulee ja tulee oikein kunnolla kun puristaa.. pitääkö mun vielä 10viikkoa kärsiä märistä rintsikoista ja vielä vauvan syntymästä eteenpäin :sorry:

Juu on tullut jo monta viikkoa, eikä tarvii edes puristaa.. Ärsyttää kun yöpaita on aamulla aina ihan märkä - rintsikat ahdistaa yöllä nii en käytä.

Osta liivinsuojia! Ne pitää edes vähän kuivempana. Ja ainakin mun aikaisempien kanssa se maidontulo ei kyllä loppunut, vaan heti syntymän jälkeen lisääntyi.

Jonain aamuina yöpaita on toisen rinnan kohdalta hieman märkä/tahrainen. Tipoittain tulee, mutta ei ole ollut haitaksi.

Takaisin