La Helmikuu 2016

Niin, puhuttiin vaan käytetystä patjasta, toki missään ei mainittu onko kenellä käytetty sisaruksilla vai kenellä :)

Nyt se syysflunssa sit iski :/ aattelin jo et selviin ku ei oo ollu mitään mut eiköhän viime yönä alkanu särkeen poskia ja otsaa :/

Meilläkin täällä Saksassa sanotaan, että käytettyä patjaa ei tulisi käyttää, koska siinä voi elää bakteereita/viruksia jotka voivat olla vaarallisia vauvalle.

Hmm. Kyllä minäkin uuden patjan ostoon kallistun. Tämä vanha kun on jo ties monella ollut. Mitä mieltä olette patjan kovuudesta?

Meillä on käytetty patja, tutulta saatu pinniksen kanssa ja me ainakin ajateltiin sitä käyttää, kun ihan uudelta näyttää edelleen :) ehkä ostetaan petari siihen päälle.

Me saatiin myös tutuilta patja niin sen takia uskallan käyttää mutta, jos olis ollu ihan vieraalta niin oltais ostettu luultavasti uus. Petari kylläkin ostettiin uutena.

Mä ostin sängyn käytettynä pelkän rungon siis :) sit ostin jyskistä patjan ja ikealta petarin viel siihen :) kyllä mä samaa patjaa voisin käyttää jos saisin vielä toisen muksun :) ja luultavasti myyn patjoineen sit kunhan on siirryttävä isompaan petiin :)

Me ostettiin sänky uutena eilen :) olisin käytettynäkin kelpuuttanut kyllä mutta tampereella löytöliiterissä oli tarjouksessa 50e sänky ja patja. Ei huono diili! Jouduon vaan luopumaan halustani valkoiseen sänkyyn :/ mitenköhän tollanen ruskee tpnne meidän valkokalusteiseen makkariin sopii..

ImageUploadedByVau Foorumi1449095134.361402.jpg

Meillä on tommonen mustanruskea Ikeasta ostettu, mun mummi halusi kustantaa meille pinniksen. :) tuo sininen matto on tosta lähdössä vaihtoon, ei sovi tonne makkariin ollenkaan.. :D

Ihana närästys tuli takasin :( aattelin jo et son loppu ku meni melki 3kk ilman närästystä. Pitää taas kaivaa gavisconit esille. On muute outoa että rennietä suositellaan raskausaikana ja ny huomasin et siinä on sakkariinia mitä pitäs raskausaikana välttää :o

Mulla ei jostain syystä ees auta rennie :( Närästys on raskauden myötä tullu ihan uutena juttuna ni en oo tullu ees tutkineeks et onko muita kun rennie (kun sitä saa syödä ja sitä kaikki aina ekana tuputtaa) :D

Mullekin tulee renniestä vaan huono olo. Omepratsolia viime esikoisen odotusaikana apteekista suositeltiin ja sitä oon nytkin käyttänyt aina muutaman päivän kun pahimmin närästää :)

mulle ei oikein auttanut pahimman närästyksen aikaan rennie eikä galieve. ensimmäinen maistu paremmalta, joten sitä söin enemmän. Lisäksi join mm. vissyä, joka mulla autto jonkun verran närästykseen...

Mua ei oo ikinä närästäny ainakaa tietääkseni! Kai sen sit tietäis:D pari päivää sitten alko aikamoiset liitoskivut(?), ei kyllä taida olla töihin enää asiaa näillä raajoilla! Aamulla neuvolalääkäri vihdoinkin.

Renniestä ei mullekka apua, gaviscon auttaa hetkeks. Ja seki näköjään makeutettu sakkariinilla.. pitää varmaan men kysyy apteekista jos sais omepratsolia ittekki, jos se auttais. Taitaa nyt loppuraskaus olla tätä sit.

Ai sulla on jo alinah sänky valmiina paikoillaa :) millos muut meinas laittaa sängyt ja kaiken paikoilleen? Ite aattelin vasta tammikuun aikana pikkuhiljaa sänkyä makkariin koottavas ja laiteltavaks ja järjestellä vaatteita.

Takaisin