beneathbeautiful
Kunnioitettu kommentaattori
Sänky kasattiin pari viikkoa takaperin :) tosin vaan runko :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oon pitäny tukivyötäki tänää, kun oon kotona tehny ruokaa ja sitä piparitaikinaa sun muuta? Kaupassa olin ilman vyötä, mut ei siellä ainakaa sattunu selkään ja äsken suihkussa ollessa ei tietenkää ollu nii tuli selkä kipeeks... Lämpöpakkaus onneks auttaa ees vähän. Yritän vältellä panadolin ottoa, joten kärsitää sitte :banghead:Minä oon kans ollu saikulla viikosta 27 lähtien, enkä enää palaa töihin. Tammikuun alussa siis alkais äitiysloma, joten pitkään sais kotona olla. Ei kyllä haittaa ollenkaan, sillä töissä oli jo niin raskasta, joten nautin tästä ajasta. Saa valmistella rauhassa joulua ja vauvaa varten laittaa asiat kuntoon. :)Tänään lääkärineuvolassa kirjotettiin saikkua äippäloman alkuun. Oon nyt 27+4 eli aika monta viikkoa vielä olis äippälomaankin! Sänky ja hoitopöytä kasattuna, onneks kasattiin ajoissa kun noi ikean huonekalut aiheuttaa vähän päänvaivaa :D
Meillä ei lääkörineuvolassa ultrattu eikä muutenkaan vauvasta tietoa minkä kokoinen on tällä hetkellä mutta syke oli hyvä ja sf mitta normaali niin kai hän siellä hyvin kasvaa![]()
Ihana närästys tuli takasinaattelin jo et son loppu ku meni melki 3kk ilman närästystä. Pitää taas kaivaa gavisconit esille. On muute outoa että rennietä suositellaan raskausaikana ja ny huomasin et siinä on sakkariinia mitä pitäs raskausaikana välttää
![]()
sittenkun pojat syntyy, niin meillä nukkuu samassa makkarissa 5 ihmistä! Ai kamala...