La Helmikuu 2016

Aeli, kannattaa olla tiukkana siellä polilla kun sinne meet, sanot ettet suostu lähtemään tyhjin käsin pois vaan haluat et asiat otetaan tosissaan. :) voimia sinulle! *♡*

Aeli, suostuisko ne sitte yksityiseltä painostamaan tyksiä jos eivät tyksis vieläkää suostu ottamaan sua tosissaan? Ja miettisin myös valitusta ylilääkärille tai valviraan jos ei ala tapahtumaan. Paljon voimia ja tsemppiä sinne!

Aeli eikös tää foorumi oo just sitä varten, että jossain voi purkaa sitä omaa pahaa oloa.

On toki. :) Jotenkin valittaminen vaan tuntuu niin väärältä, kun elämän ihanin ja odotetuin asia lähestyy ja sen lapsen puolesta annan vaikka oman henkeni. Se vaan just tuntuu hullulta, ettei mun oloa voida helpottaa, vaikkei se olisi lapselle haitaksi. (On siis täysiaikainen ja noin kolmikiloinen nyt.)

Yksityiselle mulla ei ole varaa mennä. Mutta mä alan olla jo niin itkuinen, että jos perjantaina tulee taas "kattellaan" -ilmoitus, niin varmaan pillahdan sielläkin itkuun. Minä, joka en itke ihmisten nähden ikinä...

Voimia Aeli. Toivotaan että ottavat sinut tosissaan. Täällä ollaan jo 41+1ja ei tää vauva oo tulossa ees viel. Eilen olin siivoomassa asuntoo lattiasta kattoon ku kylpyhuone/wc remontti valmistu. Koko talo tuli siivottuu/pestyy parveketta myöten mut ei kyl auttanu mitään. Närästys on pahinta ku ei oikeen pysty syömään mitään kuin kaikesta tulee paha olo ja turvotusta. Ku sais jo pikkusen nyytin jo syliin :confused:

On toki. :) Jotenkin valittaminen vaan tuntuu niin väärältä, kun elämän ihanin ja odotetuin asia lähestyy ja sen lapsen puolesta annan vaikka oman henkeni. Se vaan just tuntuu hullulta, ettei mun oloa voida helpottaa, vaikkei se olisi lapselle haitaksi. (On siis täysiaikainen ja noin kolmikiloinen nyt.)

Yksityiselle mulla ei ole varaa mennä. Mutta mä alan olla jo niin itkuinen, että jos perjantaina tulee taas "kattellaan" -ilmoitus, niin varmaan pillahdan sielläkin itkuun. Minä, joka en itke ihmisten nähden ikinä...

Ehkä se voiskin olla hyvä juttu antaa sen itkun sitten tulla! :wink Näkisivätpähän, että nyt on IHAN OIKEASTI tosi kyseessä! Tsemppiä!

Aeli, kaikki keinot vaan käyttöön vastaanotolla, itke, raivoa, sano, ettet pärjää enää jatkuvan kivun kanssa, sano, ettet suostu enää lähtemään kotiin ilman tietoa siitä, milloin kipu varmasti loppuu ja sen päivämäärän on paras tulla mahdollisimman nopeasti. Yleensä nuo "en pärjää enää kivun kanssa kotona" ovat ne vaaditut taikasanat, joiden jälkeen sinua ei voi lähettää takaisin kotiin tyhjin käsin.

Rv 38+1, huomena olis äippäpolille kontrolliin meno... Paineet on korkeat vaikka lääkityskin menossa... Kohta se pieni tuhisija syntyy :) kampaaja perui eilisen ajan, kun hänellä oli lapsi sairastunut... No onneksi kukaan ei taida katsoo mun hiuksia niin tarkkaan sit synnärillä :D

Supistelee edelleen mut ei enää säännöllisesti oo tullu sitte seittemän jälkee, tossa jo nukuinki, kylläpäs on taaaaas pyllystä.

Voi ku kaikilla jo tapahtuu tai on jo nyytti käsissä. Täällä 41+2 tänään eikä mitään. :mad: :(

No ainaki tiiät että pakosti on vauva jo viikon sisää :) toisin ku mun tuntemusten mukaa voi mennä viel kivasti se pariviikkoaki supisteluista huolimatta... :(

Voih ku saatais jo pikkuset syliin <3 ja toivotaan et sullakin alkais kunnolliset säännöliset supistukset. Tiedän miltä tuntuu toi et tulee supistuksii ja loppuu yhtäkkii ku seinään :/

Tsempit synnyttämään lähteneille ja joilla on tuntemuksia, mut mitään ei tapahdu :)

Ei tää odotteleminen mitää helppoa oo. Ehtii kyl valmistautuu vauvan tuloo ihan 200 prosenttisesti :)

Kyllä on ihmismieli kummallinen. Sen nelisen tuntia supisteluiden kourissa kärvisteltyä en yhtää kyllä kipua vihannu, mietin vaan että sattuispa vielä enemmän! Ihan sairasta kun tässä vaiheessa oikeen kaipaa kunnon tuskia :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin