Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oikeestaan oon vaan lukenu vauvan hoidosta kaikkee. Mut oon aina pelänny synnyttämistä ja oon kuullu kauhukertomuksia paljon.. aikasemmin raskauden aikana en oo pelänny koko asiaa yhtään vaikka on puhuttu ja mietitty sitä. Nyt vaan iski pakokauhu ku tajuaa että sen aika lähenee koko aika kipua pelkään kaikista eniten. Ja jos repee tyyliin niskaan asti ni ei oo kivaa
Voisitkohan vielä saada neuvolasi kautta ajan oman synnärisi pelkopolille? Itseäni Pelkopolilla käyminen auttoi ja rauhoitti TODELLA paljon.
Minulla siis kävi juuri tuo, että pääkaupunkiseudun sairaalat olivat täynnä, ja piti lähteä Hyvinkäälle synnyttämään. Hyvinkäältä on pelkkää positiivista sanottavaa, henkilökunta on ollut todella mahtavaa ja osaavaa. Olen aika varma, että minä sain paremman synnytyskokemuksen Hyvinkäällä, kuin mitä nuo pääkaupunkiseudun isot sairaalat olisivat pystyneet tarjoamaan.
Hei Papuska, sulla on siis mahdollisesti myös sektio perätilan takia? Missäs vaiheessa päätätte, miten meinaat synnyttää? Mulla tosiaan nyt rv 38+5 ja huomenna aamulla olis vauvan tarkoitus nähdä päivänvalo sektiolla, hui Tää on jotenkin ihan epätodellista, että huomenna meistä sitten vihdoin tulee perhe
Kiitti Papuska, tsemppejä tarvitaankin, kun jännitys ja pelko on aikamoisia!
Meidän pallero on tosiaan selvästi selkä vasenta kylkeä vasten ja hän puskee kovasti päällään tosta ylävattalta Toinen jalka hänellä sojottaa ylös ja toinen on koukussa. Potkuja tulee siis alavattalle ja ylävattalle En ite uskaltanut lähteä alakautta koittamaan, kun oon ensisynnyttäjä ja pelkään vauvan puolesta. Neuvolassakin terveydenhoitaja suositteli meille sektiota! Oon tyytyväinen tähän valintaan, vaikka olis ollu ihan kiva kokea se alatiesynnytys. Ehkä vielä joskus saan senkin kokea, jos meille lisää palleroisia suodaan