Meillä on jo vaunut valmiina, sisaristuin pitää vaan hommata niihin, löysin britaxit tositosi edukkaasti keväällä briteistä, nyt vaan pitäs saada se istuin halvalla jostain kans :D päällekkäiset on mutta katotaan nyt oonko tyytyväinen sitten kahdella vai mitä mieltä olen :D
Itse lueskelin netistä, että niitä Britaxin tuplarattaita on kehuttu paljon. Ja, jos itsellä tulisi tuplarattaat hankittua, luultavasti haluaisin luultavasti juurikin niin, että lapset ovat "päällekkäin" , kuin rinnakkain. Ajatustasolla ainakin rinnakkain olevat tuplarattaat tuntuvat vähän kompelöiltä, mutta toisaalta, ei minulla ole kokemusta kummastakaan .
Minä oon aina miettinyt nähdessäni niitä päällekkäin olevia että reppana se toinen kun kulkee siellä kadunrajassa mutta meillä tulee ainakin "ongelmaksi" niissä rinnakkain olevissa se että muutetaan sellaiseen taloon missä ei mahdu sit rappukäytävään ne rinnakkain olevat vaikka näin äkkiä mietittynä ehkä haluisin ne mielummin..Toisaalta taas esikoinen ei enää niiiin kauheen kauan kulje niissä rattaissa että siksi voisi ajatella että se päällekkäin oleva olisi fiksumpi ratkaisu kun sit siitä alaosasta vaan tekee sitten tavarakorin :)
Täällä myös pari päivää sitten plussannut pikkukakkosen odottaja :) LA 4.8 :) Esikoinen 11kk, joten ikäeroksi tulee 1v7kk jos ajallaan tulee tämä pikkuinen ja pysyy matkassa loppuun saakka
Daenerys, en löytänyt haulla tuollaista ryhmää?
Hei, oliko kakkosen odottajissa vielä imettäviä? Itse vielä imetän ja tänään imettäessäni vatsaan kävi hieman kipeää. Olen kuullut, että joillakin imetys raskauden aikana voi aiheuttaa supistuksia, voisikohan se olla tätä? En haluaisi, että raskaus menisi kesken imettämisen vuoksi
Hips. Täälläkin toista odotetaan. Ensimmäinen on 4-vuotias ja odottaa innolla vauvaa. :) La on laskureiden mukaan 12.8-15 ^^ Tyär vaan tuumasi kun kerrottiin, että tunnin päästä sen pitää tulla. Onnea odotukseen teille :)
Viikko sitten maanantaina raskaustesti ei näyttänyt vielä mitään. Tänään sitten testi näytti + :) Jos kaikki menee hyvin laskeskelin että pikkukakkonen syntyy 11.8. Esikoisellani ikää 15kk
Meille myös odotamme toista lastamme. Ikäeroa esikoiseen tulee vähän alle neljä vuotta. Olen ollut pahoinvoivempi kuin viime raskaudessa, johtuukohan iästä vai kenties tulevan lapsen sukupuolesta? Ovathan kaikki raskaudet tietty erilaisia.
Täällä myös varhaisessa vaiheessa plussattu kahtena päivänä joten uskottava se kai on :) On oikein toivottu uutinen ja ikäeroa tulisi tasan 2vuotta. Niinanna kyseli imettämisestä, itsekin vielä imetän esikoista 1,3kk. Olen yrittänyt lopettaa jo pitkään, mutta tuntuu olevan niin tärkeä vielä hänelle. Kaikki aikanaan ja onneksi isä hoitaa häntä öisin. Mutta mahtavaa jos tämä uusi pikkuinen pysyy meidän matkassa
Ja edellisessä raskaudessa ei mitään oireita, nyt pahoinvointia jo useana päivänä. Kuulemma tyttövauvat aiheuttaa enemmän huonoa oloa Mutta kuka näistä tietää..