Pilkki24 Foorumin legenda 21 joulu 2024 #1,121 Voisin viettää. Olen itse joskus viettänytkin. Kasaisitko 10 000 palan palapelin?
VäriSointu Supliikin supersankari 21 joulu 2024 #1,122 En just tässä elämäntilanteessa. Sit vanhana voisin. kaivaisitko tontillesi tekolammen?
Pilkki24 Foorumin legenda 21 joulu 2024 #1,123 En. Mutta mieheni saattaisi kaivaa ja minä tuhahtelisin vieressä kunnes sitten tykästyisin siihen lampeen ja viettäisin kesäpäivät sen rannalla. Löisitkö takaisin, jos tuntematon ihminen löisi sinua?
En. Mutta mieheni saattaisi kaivaa ja minä tuhahtelisin vieressä kunnes sitten tykästyisin siihen lampeen ja viettäisin kesäpäivät sen rannalla. Löisitkö takaisin, jos tuntematon ihminen löisi sinua?
VäriSointu Supliikin supersankari 22 joulu 2024 #1,124 En. (vaikka jälkikäteen ajattelisin, että olisi pitänyt) Ryhtyisitkö Pikku Myyn lapsenvahdiksi viikonlopun ajaksi?
En. (vaikka jälkikäteen ajattelisin, että olisi pitänyt) Ryhtyisitkö Pikku Myyn lapsenvahdiksi viikonlopun ajaksi?
Pilkki24 Foorumin legenda 22 joulu 2024 #1,125 Olen selvinnyt pahemmistakin lapsenvahtikeikoista, joten eiköhän yksi Pikku Myy saada pysymään ruodussa. Esittäisitkö Pikku Myytä ostoskeskuksen lastentapahtumassa?
Olen selvinnyt pahemmistakin lapsenvahtikeikoista, joten eiköhän yksi Pikku Myy saada pysymään ruodussa. Esittäisitkö Pikku Myytä ostoskeskuksen lastentapahtumassa?
VäriSointu Supliikin supersankari 22 joulu 2024 #1,126 En. Olen niin fyysisesti kuin henkisesti hyvin kaukana PikkuMyystä. Tekisitkö itsestäsi YouTubeen videon, jossa piereskelisit tekopieruja ihmisten edessä piilokameratyyliin?
En. Olen niin fyysisesti kuin henkisesti hyvin kaukana PikkuMyystä. Tekisitkö itsestäsi YouTubeen videon, jossa piereskelisit tekopieruja ihmisten edessä piilokameratyyliin?
Pilkki24 Foorumin legenda 22 joulu 2024 #1,127 Mikä pierukausi meillä on @VäriSointu kanssa? En tekisi pieruvideoita! Puhaltaisitko lapsesi synttäreille 100 ilmapalloa? Pumppua tms ei siis saa käyttää, vaan puhtaasti keuhkovoimin.
Mikä pierukausi meillä on @VäriSointu kanssa? En tekisi pieruvideoita! Puhaltaisitko lapsesi synttäreille 100 ilmapalloa? Pumppua tms ei siis saa käyttää, vaan puhtaasti keuhkovoimin.
VäriSointu Supliikin supersankari 22 joulu 2024 #1,128 Näin lähtökohtaisesti en. Mutta sit jos lapsi pyytäis ja kehitettäis joku kiva ilmapalloteema, ni voi olla että intoutuisin ja ajattelisin jopa, että tokihan minä sen määrän pystyn puhaltamaan. Minulla on onneksi tilavat keuhkot (ihan mitattu on) Ostaisitko painetun, paperisen keitto-/reseptikirjan?
Näin lähtökohtaisesti en. Mutta sit jos lapsi pyytäis ja kehitettäis joku kiva ilmapalloteema, ni voi olla että intoutuisin ja ajattelisin jopa, että tokihan minä sen määrän pystyn puhaltamaan. Minulla on onneksi tilavat keuhkot (ihan mitattu on) Ostaisitko painetun, paperisen keitto-/reseptikirjan?
Kaaho Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 joulu 2024 #1,129 Ostaisin. Esim. Erikoisruokavalioihin liittyvä resepti- tai ruokakirja ois hyvä. Maksaisitko tietokoneesi ja puhelimesi virus- ja tietoturvasta?
Ostaisin. Esim. Erikoisruokavalioihin liittyvä resepti- tai ruokakirja ois hyvä. Maksaisitko tietokoneesi ja puhelimesi virus- ja tietoturvasta?
VäriSointu Supliikin supersankari 24 joulu 2024 #1,130 Joo Pukisitko iltapuvun jouluaattona perhejuhlaan?
Pilkki24 Foorumin legenda 24 joulu 2024 #1,131 En (juhlavat vaatteet toki, jos muitakin kuin oma perhe) Pukeutuisitko verkkareihin jouluillalliselle?
En (juhlavat vaatteet toki, jos muitakin kuin oma perhe) Pukeutuisitko verkkareihin jouluillalliselle?
VäriSointu Supliikin supersankari 25 joulu 2024 #1,132 En. En käytä verkkareita sisällä käytännössä koskaan. Enkä talvella ollenkaan. Legginsit ja tunika oli eilen oman perheen kesken. Jättäisitkö bideesuihkun asentamatta remontoituun vessaan?
En. En käytä verkkareita sisällä käytännössä koskaan. Enkä talvella ollenkaan. Legginsit ja tunika oli eilen oman perheen kesken. Jättäisitkö bideesuihkun asentamatta remontoituun vessaan?
VäriSointu Supliikin supersankari 25 joulu 2024 #1,134 En Rakentaisitko taloon kiinteät hyllyt makuuhuoneisiin?
Pilkki24 Foorumin legenda 25 joulu 2024 #1,135 On miulla joitain ollutkin. Saahan ne halutessaan pois. Maalaisitko kattosi seinien kanssa samalla värillä?
On miulla joitain ollutkin. Saahan ne halutessaan pois. Maalaisitko kattosi seinien kanssa samalla värillä?
Kaaho Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 25 joulu 2024 #1,136 Miksipä ei. Ostaisitko Lokki-valaisimen?
Pilkki24 Foorumin legenda 25 joulu 2024 #1,139 En Kattaisitko joulupöytään arkiastiat? (@VäriSointu suurimmalla osalla meistä muista ne ovat posliinia )
En Kattaisitko joulupöytään arkiastiat? (@VäriSointu suurimmalla osalla meistä muista ne ovat posliinia )
VäriSointu Supliikin supersankari 25 joulu 2024 #1,140 En mielelläni, mutta ei se tunnelmaa latistaisi. En minäkään @Pilkki24 niitä kata joulupöytään , meillä juhlalautaset on Kastehelmi-lasilautaset. Ostaisitko mustan astiaston?
En mielelläni, mutta ei se tunnelmaa latistaisi. En minäkään @Pilkki24 niitä kata joulupöytään , meillä juhlalautaset on Kastehelmi-lasilautaset. Ostaisitko mustan astiaston?