Lähtisitkö tai tekisitkö…

Ehkä jonain päivänä. Aina välillä olen niitä katsellut, kun noissa kaikenmaailman perhekerhoissa vetäydyn aina terapiasessiooni eli värittämään niitä lasten värityskuvia ja se on oikeasti ihan mukavaa puuhaa. 😁 Ennen kasailin kotona palapelejä, mutta se on vähän haastavaa 2-vuotiaan kanssa niin tuo voisi käydä korvikkeesta.😅

Harrastaisitko keppihevostelua?

Puoliksi joo, mutta en kokonaan. Olisi kätevää, jos voisi jakaa syöttöjä!

Pesisitkö vessanpöntön ilman siivoushanskoja?

Voisin kävellä, jos siihen olisi joku syy 😁

Voisitko viljellä kaikki käyttämäsi kasvikset itse omalla kasvimaalla (tai vuokratulla)?

Jos joku katastrofi iskisi, niin kyllä. Näin normaalina aikana viljelen vain osan. Porkkana onnistui ihan superhyvin nyt toisena viljelyvuonna, sitä on vielä paljon jäljellä. Perunat loppuu kohta. Tilliä on pakkasessa, ehkä persiljaakin vielä. Ja punajuurta. Ja herneitä.

Eläisitkö ilman omaa autoa? Siis eläisitkö autotonta elämää? (Toki sitä hengissä pysyy ilman autoakin.. 😁)

Elän parasta aikaa autotonta elämää enkä ole ajanut vuosiin. Näin hyvien kulkuyhteyksien äärellä asuessa auto olisi muutenkin vain turha kuluerä. Silloin kun asuin eri paikkakunnilla illman kunnollista julkista liikennettä, niin pyöräilin työ- ja harrastusmatkat ympäri vuoden. Silloisella kumppanilla tosin oli auto, jolla hoidettiin esim. kauppareissut. Kokonaan ilman autoa eläminen vaatii kyllä siis tosi hyvän julkisen liikenteen/lyhyet matkat palveluihin.

Voisitko ommella kaikki omat arkivaatteesi?

En taitaisi jaksaa. Voisin kyllä yhdelle ihmiselle /joulu virkata. 😁

Muuttaisitko opintojen perässä ulkomaille, jos voisit vain siten opiskella unemiesi alaa?

Kerran sen teimme, koska olin raskaana enkä voinut kantaa kauheasti. Oli kätevä ja nopea palvelu, olen muuttanut monta kertaa jopa vain kahden henkilön voimin 😁 Voisin hyvin palkata uudelleenkin, muutto on raskasta ja työntäyteistä, vaikkei kantaisikaan tavaroita.

Voisitko liisata auton omistamisen sijaan?

Takaisin