Lähtisitkö tai tekisitkö…

Voisin ja ollaan käytykin. Leirin sisältö ratkaisee.

Palkkaisitko säännöllisesti kerran viikossa harrastuksesi ajaksi lapsenvahdin?

Olisihan puuhella aika tunnelmallinen, mutta jos talo olisi muuten hyvin moderni niin en tiedä miten tuollainen istuisi. Eli ehkä kuitenkaan en. Todennäköisesti kotioloissa jäisi kuitenkin lähinnä koristeeksi.

Nukkuisitko yön patjamyymälässä, jotta älypatja saisi tallennettua tiedot nukkumisestasi optimaalisen patjan valmistamista varten?

Toki, jos siitä maksetaan. 😁 Kunhan avaisivat aikaisintaan klo12, että saisin nukkua pitkään. Tänäänkin taas tällaisilla 5h unilla, kun uni ei vain enää tule taaperon herätettyä... tunnin maattuani pimeässä luovutin ja tulin tänne. 😅

Kutsuisitko kaikki ystäväsi linnan juhliin, jos olisit presidentti?

Ajattelin @Pilkki24 , että olisit ostamassa patjaa ja tietojen perusteella valmistettaisi sinulle optimaalisin patja. Ja se luonnollisesti maksaisi viisinumeroisen summan... 😁

Itse visaan: jos se olisi yleinen käytäntö ja sen mukaan sopivaa niin kyllä. Todennäköisesti kuitenkin lähimmät, en mitään koiran kummin kaimaa.

Voisitko sisustaa kotisi niin, että punainen olisi yksi hallitsevista väreistä?

Ajattelin @Pilkki24 , että olisit ostamassa patjaa ja tietojen perusteella valmistettaisi sinulle optimaalisin patja. Ja se luonnollisesti maksaisi viisinumeroisen summan... 😁

Itse visaan: jos se olisi yleinen käytäntö ja sen mukaan sopivaa niin kyllä. Todennäköisesti kuitenkin lähimmät, en mitään koiran kummin kaimaa.

Voisitko sisustaa kotisi niin, että punainen olisi yksi hallitsevista väreistä?
Ei tullut edes mieleen tuollainen näillä väsyneillä aivoilla. 🤣

En ehkä punaiseksi kuitenkaan. Toisaalta olisi joulu ympäri vuoden. 🤭

Maksaisitko 40€ kuvasta joulupukin kanssa?

Ehdottomasti, ruotsin kielisiä ollaankin jo harjoiteltu.. Taapero nautti selvästi. 😅 Mikähän ois seuraava, eesti voisi ehkä olla veikeä..? 😬

Voisitko viettää päivän niin että koko hereilläoloaikasi (pl syönnit ja vessat) katsoisit telkkua?

Olen joutunut joskus viettämään ja se on ihan kamalaa! Eli ilman pakottavaa tarvetta ei kiitos!!!

Istuisitko julkisen vessan pöntön renkaalle, jos siinä olisi ollut jonkun menkkaveritahra ja olisit pyyhkinyt sen pelkällä veteen kostitetulla paperilla?

Pakko @Pilkki24 kysyä et miksi et sammuttanut telkkua vai pakotettiinko sut sitä katsomaan? 🤭🤭

Hyi mikä kysymys mut jos ei muuta vaihtoehtoa ole sitä pyyhkiä niin kyllä varmaan. Ehkä mieluummin saippuoidulla paperilla pyyhkisin jos mahdollista.

Söisitkö inhokkiruokaasi jos olisi karmea nälkä eikä muuta tarjolla?

@Lavendel odota päivää, kun olet liian pöhnässä lukeaksesi, mutta liian kipeä liikkuaksesi niin hirveästi ei ole telkkarin lisäksi tekemistä. Kattoon tuijottelu on aika tylsää. 😬 Ja kun on tarpeeksi paskana (fyysisesti) niin jää herkästi tuijottamaan telkkaria, kun se oma olo masentaa. Ei ole olleet minun lempiaikoja nuo. 💁🏼‍♀️

En ehkä inhokkiani. Luultavasti täyttäisin vatsani vedellä. Ellen sitten olisi ollut useamman päivän syömättä. 🤔

Jos saisit 5000€ niin suutelisitko inhoamaasi ihmistä?

@Lavendel odota päivää, kun olet liian pöhnässä lukeaksesi, mutta liian kipeä liikkuaksesi niin hirveästi ei ole telkkarin lisäksi tekemistä. Kattoon tuijottelu on aika tylsää. 😬 Ja kun on tarpeeksi paskana (fyysisesti) niin jää herkästi tuijottamaan telkkaria, kun se oma olo masentaa. Ei ole olleet minun lempiaikoja nuo. 💁🏼‍♀️

En ehkä inhokkiani. Luultavasti täyttäisin vatsani vedellä. Ellen sitten olisi ollut useamman päivän syömättä. 🤔

Jos saisit 5000€ niin suutelisitko inhoamaasi ihmistä?
Ehkä vähän ajattelematon kommentti minulta, pahoittelut. Näin tilanteen pakotetusta tvn katselusta koomisena, jota tilanteesi ei varmasti ollut. 🙄

En kyllä suutelisi rahasta ketään. 😅

Voisitko ryhtyä nuohoojaksi?

Ehkä vähän ajattelematon kommentti minulta, pahoittelut. Näin tilanteen pakotetusta tvn katselusta koomisena, jota tilanteesi ei varmasti ollut. 🙄

En kyllä suutelisi rahasta ketään. 😅

Voisitko ryhtyä nuohoojaksi?
En mie loukkaantunut. Kaikki hyvin. 🥰 Mutta on kyllä muistissa vähän ikävinä ajanjaksoina. 😅 Mutta pakotettuna kyllä terveyden johdosta, vaikka ei ase ohimolla. 😆

Nuohoojan ammatti ja astma ei varmaan olisi paras yhdistelmä. 🙈

Viettäisitkö joulun ilman kuusta?

En, jos ei olisi ihan pakko. Viime vuonna meni tiukille kun oltiin vatsataudissa, mutta kyllä mies ja pojat sen sitten hakivat. Jos aatto olisi ollut päivää aiemmin, ei kuusta olisi varmaan tullut.

Ottaisitko miehen mukaan sisustusostoksille?

Ottaisin ja olen ottanutkin. Vaikuttaahan ne mun pimppa-asiat molempiin 🤭 mutta siis ei mulla oo ongelma mennä yksinkään.

Viettäisitkö joulun perheesi kanssa ulkomailla?

Takaisin