Lähtisitkö tai tekisitkö…

En. Parempi, että kiusaan mahdollisimman pientä joukkoa kanssaihmisiä laulullani. Taapero kyllä komentaa minua laulamaan jatkuvasti, mutta en ole varma onko kyse siitä, että hän pitää siitä vai siitä, että hän ajattelee harjoittelun olevan siinä miulle hyväksi. 🤔

Harrastaisitko kilpahiihtoa?

Olisin harmissani, mutta luotan hänen arviointikykyynsä, että valitsee sellaisia, jotka muutenkin on poisheittomietinnässä.

Valitsisitko joulun värimaailmaksi vaaleanpuna-hopean?

Voisin tehdä ja leipoa, vaikka en olekaan koskaan tehnyt mitään mainituista 😁 Yrittänyttä ei laiteta...

Lähtisitkö kiertämään Suomea asuntovaunun kanssa?

Toki. Lapsuuteni olen viettänyt karavaanaritouhuissa ja kavereiden kanssa ollaan joskus vanhempana vuokrattu asuntoautoa reissuja varten. Ehkä joskus vielä lapsen kanssa, mutta valitsisin sellaiselle kiertoreissulle auton. Vaunu on mukavampi, jos viettää yhdessä paikassa pidempiä aikoja niin ei tarvitse pakata kaikkia kimpsuja kaupassa käyntiä yms varten.

Lähtisitkö taaperon kanssa road tripille Yhdysvaltoihin?

En kyllä varmaan lähtisi. Eurooppaa voisin kiertää, mutta jenkkilä olisi ehkä vähän liikaa ilmankin lasta.

Voisitko suostua malliksi taidemaalarille, jonka työt saattaisivat olla näyttelyissäkin esillä?

Voisin suostua. Itse asiassa äitini maalasi minusta kuvan kun olin 6kk. Epäilen sen olleen jossain harrastelijanäyttelyssä esilläkin aikoinaan. 😁

lähtisitkö työpaikan mökkipikkujouluihin kahdeksi vuorokaudeksi?

En todellakaan lähtisi 😁

Lähtisitkö anoppisi(tai jos anoppia ei ole, niin lähimmän puolisosi sukulaisen) kanssa 22h risteilylle Tukholmaan?

Takaisin