Lähtisitkö tai tekisitkö…

@VäriSointu suklaa on karkkia!

Voisin tilata. Olisi kiva joskus saada uniikki mekko omilla mitoilla.

Tilaisitko vieraassa maassa ruokalistalta jotain summamutikassa, jos et ymmärtäisi kieltä?
 
En tilaisi

Eikä ole suklaa karkkia, @Pilkki24 !! Se kuuluu kategoriaan: suklaa. 😆 karkeissa voi olla suklaata, mutta silloin se mainitaan: nämä ovat suklaakarkkeja. Laku+choko ym.

Korvaisitko tavallisen kahvin kofeiinittomalla?
 
Vaikka, ihan sama kun en juo kahvia 😂

(@VäriSointu suklaa on karkkia! 😂 Wikipediassakin se on yksi karkkilaji, eli sehän on sitten ainoa totuus! Tuolla sun logiikalla myöskään hedelmäkarkit ei ole karkkeja koska niitä kutsutaan sanalla hedelmäkarkki)

Lähtisitkö kahdeksi viikoksi ulkomaille kaksin vuoden ikäisen lapsen kanssa?
 
En tekisi, ellen käyttäisi sellaista valmiskaakaojauhetta jossa on maitojauhetta mukana (esim Tazza)

Ostaisitko 5-vuotiaalle oman tabletin?
 
En

En suostu taipumaan ylivoiman, loogisten perusteluiden, enkä Wikipedian edessä, @Olive . 😂 Minulle karkki on lähtökohtaisesti makeutuksen ja makuaineen yhdistelmä, joka ei sisällä suklaa-nimistä tuotetta.

Asuisitko lasten kanssa suuren kaupungin keskustassa?
 
Olen syönyt joskus, mutta ei kyllä ole lempparitäyte vaikka sienistä muuten tykkäänki.

Laittaisitko homejuustoa pizzaan?
 
En missään tapauksessa. (En siinäkään tapauksessa, että käyttäisin maitotuotteita. En ole ikinä sietänyt homejuustoa.)

Lähitisitkö puoleksi vuodeksi paikkaan, jossa ei ole sähköjä eikä juoksevaa vettä?
 
En suorasähkölämmitteistä tällä hetkellä. Jos olisi rahaa kuin roskaa niin ei väliä.

Tekisitkö omakotitaloon lämmitysrempan, jossa vaihtaisit maalämpöön?
 
Riippuu olisiko se järkevää. Me esim selviteltiin asiaa, ja se maalämpömyyjä sanoi et joo kannattaa vaihtaa, kun teidän energiakulutus on 50 000kwh luokkaa (laski tämän). Muuten hyvä mut meidän talon kulutus on noin 20 000kwh, jos sitäkään ja maalämpöä varten ois pitänyt tehdä kattavia muutoksia (sähkölämmitys alunperin, nyt käytössä vaan ilpit ja takat). Mutta jos se olisi järkevää, niin sitten voisin tehdä. Meillä ei ollut.

Säästäisitkö vettä käymällä suihkussa vain kerran viikossa?
 
En! (Jos ei olisi ihan pakko ja silloinkin muuttaisin johonkin järven rannalle.)

Lähtisitkö opiskelemaan jotain aivan uutta alaa mihin sinulla ei ole aiempaa kosketuspintaa?
 
Tavallaan olen sen jo kerran tehnyt, joten miksi en uudestaankin. Tosin juuri nyt ajatus opiskelusta ei houkuta, oli sitten tuttu aihe tai ei. 😅

Kävelisitkö paljain jaloin metsässä?
 
No, en perus metsässä ilman pakottavaa syytä kyllä kävelisi.
Saunasta uimaan oon paljain jaloin joskus pienen metsäkaistaleen läpi raivattua polkua pitkin mennyt, vaan onneksi on samantien päässyt myös takaisin saunaan ja jalkojen pesulle.

Ostaisitko asunnon sitä paikanpäällä itse näkemättä pelkkien valokuvien pohjapiirusten ym normi asuntokauppapapereiden perusteella mikäli luottoystäväsi sitä suosittelusi hänen itsensä käytyään siellä myös paikalla?
 
Olen ostanut ja voisin ostaa toistekin. Paitsi kyseessä oli miehen lähisukulainen, ei minun luottoystäväni. 😄

Ajaisitko ystäväsi muuttokuorman perille (muuttoauto sellainen perus muuttoauto), kun kuski sairastui ja matkaa 100km maantietä, ei yhtään taajamaa välissä?
 
Voisin ajaa hyvinkin.

Lähtisitkö telttailemaan kuukauden vanhan vauvan kanssa viikonlopuksi?
 
En

Lähtisitkö ilman ennakkovalmisteluja- tai treenejä juoksemaan 10km juoksutapahtumaan?
 
Takaisin
Top