Lähenevän synnytyksen tunnelmia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IngaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alina, olet aivan oikeessa! Ihanaa kun kaikki on mukana jakamassa toisten iloja ja suruja [:)] Aivan mahtavaa [:)]

[:D] Juu ja sitte kun vauvat on sylissä niin jatketaan tää "vertaistuki" ryhmää täällä! Sitten varmasti riittää juttua vieläkin enemmän!

On se kyllä kiva hurrata ja tsempata yhdessä kivuille ja klöntsille, ja niille elämän muillekin asioille joita täällä jaetaan[:)] Ja se on kiva, että jos tekee mieli marmattaa niin sitäkin saa huoletta tehdä. Uskon, että vauva-aikana tää vertaistuen tärkeys vaan korostuu[:)]

Tälle päivälle on ollu suunta voinnissa ihan toinen ku muina päivinä. Kävin jokapäiväisellä "lenkillä" ts. köpöttelemässä [:D] ja pistelin melko kovaa vauhtia verrattuna normaali vauhtiin. Jollaki lailla yrittää edesauttaa kaverin ulos tulemista... No ajattelin, että varmasti oon koko illan ihan kuollu. Toisin kävi [:-] Ei oo mikään paikka kipeänä ja olo on mitä parhain. Ihan ko ei olis ees viimisillään[8|] Omituinen homma. Ei oo tottunu tämmöseen olotilaan. Yleensä kävelyn jälkeen pistää alapäähän niin maan perhanasti. Kaikenlisäksi vielä oli kiva viiden asteen pakkanen ja posket punaisena kotiin [:D]
Ehkä tuo pikkuinen masussa ymmärtää että nyt pitää olla iisisti ku iskä on töissä ja puhelimet ei pelaa niillä töissä tänään (on kaivoksessa töissä) Milläs sen sieltä haet? [:D]
Tuntuu niin tuskaiselta tämä odottaminen ku niin kovasti haluais jo normaaliin arkeen. Vauvantuoksua ym haluaa niin kovasti jo kokea ja tuntea. Kello on vissiin pysähtyny kokonaan. Innoissaan odotan synnytystä.

Alkaa jännittää pikkuhiljaa [:)] Nyt ei mene enää muutaku max pari pv niin musta tulee äiti, nimittäin LAPSIVEDET MENI! [:D]

Heräsin tossa puol 11 normaalisti siihen, että kylläpäs pissattaa. Sit aattelin, että varmaan valkovuotoo pulpahti housuihin. No nousin sitten ylös ja lähin käpsyttelee kohti vessaa, silloin luulin et "Ei perhana, kusinko mä housuun??" Vessan lattialle tuli lisää ja lisää. Sit tajusin että mitä se oli. Valkosia hippuja ja pikkusia valkosia "palleroita" seassa, kyl tää on lapsivettä.

Nyt on vaan onkelma, että mitä mä pidän housuissani, kun semmonen megaside kestää puolituntia-tunnin... hmph.

Supparit ei oo hirveen kipeitä, vähän napakampia kun yleensä. Menkkakipua on.

Eniten huolestuttaa tuo avopuoliso, sitä alkoi jännittämään niin paljon, että yskii kokoajan ja sanoo että oksettaa.. [:D]

Voi viltsit alina, nyt jännittää täälläkin sun puolesta! Aivan mahtavaa [:)] Oon kyllä niin kade! Mars mars sairaalaan nyt, ja ukkokullan on vaan paras pysyä tajuissaan[:D]

Soitin synnärille, kaheksalta sinne viimeistään. Jospa kattois vielä ton sairaalakassin sisällön, nyt sen pitää kai olla valmiina... [:D]

voi alina!! paljon tsemppiä!! ja onnea [:)]

täälläki nyt enemmän menkkapoltteluja ku aikasemmin ja massu vähä sekasi.. en tiiä johtuuko sit siitä että jännitän teijän puolesta ja toivon niin kovasti että itelläki lähtö tulis viim. maanantaina [:D] ja supistuksia edelleen riittää vaan ku ne ei oo kivuliaita [>:] vieläkään [>:]

Siiri, ei ne mullakaan kivuliaita oo [;)] Tää viikonloppu olis hyvä viikonloppu synnyttää.
Menkkapoltteluita vaan, enemmänkin selässä. Älä heitä toivoo kaivoon [:)]

Kiitti kaikki tsempeistä!

OIH! [:)] Kohta on uusi marrasmuru maailmassa! Menispä mullakin vedet [:)] Laskettupäivä TÄNÄÄN ! Mä oon vaan aatellu tota että mitäs jos se lapsivesi tulee silleen tiputtamalla pikkuhiljaa etten ees tajua sitä... [8|] Mutta ehkä niin ei voi käydä?
Täälä ei kyllä oo mitään vaikutusta ollu reippaalla useemman kilsan lenkillä, ei kuumalla saunalla, rentoutumisella eikä ees tulinen ruoka tee mitään... voi huokaus kun niin oisin jo menossa synnyttään... [:)]
Vauva kyllä välillä tunkee itteensä niin alas että pistää ja lujasti mutta TULIS LÄPI siitä kalvosta! [:D]
Mitäs muuten jos ei tuukkaan ollenkaan ollenkaan kipeitä supistuksia?? Mistäs sitten tietää koska pitää lähtee sairaalaan?? Kääk, ei pidä alkaa miettiin liikaa ettei rupee jännittään [:)]

Paljon Onnea matkaan Alina. Varmasti ihana ajatus että sieltä se nyt vihdoin syntyy!

Mulla tuli tänään ihmeellistä ruskeata limaa melko runsaasti pikkuhousuihin. Onko kellään tietoa mitä olisi...oli siis sellasia ruskeita veriklimppejä ja limaista ruskeaa vuotoa?? Muuten ei MITÄÄN tuntemuksia..höh..

Happies, olisko limatulppa :)

En tiedä teistä, mutta mä lähden nyt synnärille! Vielä kuppi kahvia ja sitten se on menoa. [:)]

Taitaa mennä kyl hetki ennen kun mitään tapahtuu, kun en oo vieläkään kovinkaan kipeä. Ja edelleenkään ei jännitä [8|][:D]

Palaillaan joskus! Jos joku tekee samat temput tässä välipäivinä niin tsemppiä ja onnea <3

Happies veikkaanpa limatulppaa. Että eiköhän ole sullakin viikon sisällä nyytti sylissä [:)]

Mulla on tänään nyt jotenkin NIIIIIIN turhautunut fiilis. En olis IKINÄ uskonu että tuntuu tältä mutta en voi sille mitään. Tulee ihan hirvee morkkis jo tästä kun vaan on niin kyllästynyt olo! [>:] Mä haluan jo synnyttään! Ja voi V**** että ÄRSYTTÄÄ kun tänään on varmaan sata tyyppiä kyselly että no eikö se VIELÄKÄÄN!!!! NO EI !!!!!!!!!!! [:@]
Jos voisin ite päättää niin olisin jo synnärillä!! ARGH!!!! [:@]

mua NIIN jänskättää alinan puolesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla tuli jopa 2 kipeähköä supistusta automatkalla äskettäin!!!wjuhuu!! ;P nyt on hirveen kipeenä alaselkä, vauva muljuaa mahassa ihan järkyn paljon, limatulppaa ei juurikaan enää oo tullu et jokohan se alkas olla kokonaan ulostautunu ?!? paineen tuntu alamahassa voimistuu kokoajan, välillä tuntuu että vauva tulee ulos vaikka ei supistelekkaan! nivusiin painaa kans tautisesti. sais vielä tuon p*skan huilaamaan niin avot!! [8D]

Melela: kyllä se kuule varmasti kohta syntyy! Mulla sattuu täällä nyt, eli aikas kipeitä suppareita. Epäsäännöllisiä kuitenki. Menkkakipuilu jatkunut.
Luulen, että sun tuntemukset viittaa siihen, että et kahta päivää kauempaa oottele. Toivotaan ainaki parasta<3

Takaisin