Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttu lähiesimieheni kyllä tietää yhdestä aiemmasta keskenmenostanikin, mutta kun meidän onnistumishistoria näissä nyt on mitä on, luulen että tällä kertaa yritän sinnitellä ainakin nt-ultraan asti ennen kuin otan raskausasian puheeksi.
. Nyt tosin harmittaa kun miehen hankala ex on alkanut puhumaan kylillä, että olen raskaana...Mä olen kans miesvaltaisella alalla töissä melko isossa yrityksessä. Ymmärrän täysin, et miks pelottaa kertoa asiaa. Eihän tuossa ole mitään perusteita, ettetkö jatkoa saisi vanhempainvapaan jälkeen. Kertoisin ehkä kuitenkin ensin esimiehelle ja sitten HR:lle. Ja jos yhtään tuntuu siltä, niin sitten liittoon yhteyttä. Itse kuitenkin tiedät parhaiten missä järjestyksessä teidän yrityksessä nuo asiat "kuuluu" ilmoittaa.@Mangojugurtti @Hedi88 @Hansuuu @KaraMamma88 @Yrttiteetä tekisi mieli
Olen määräaikaisilla sopimuksilla ja tuo työnantajalle kertominen pelottaa. Minut tunnetaan kyllä hyvin firmassa, mutta olen nyt jatkokouluttautumassa enkä valmistu vielä ennen lapsen syntymää eli en saa vakkarisopimusta vielä aikoihin. Pelottaa reaktiot ja kuinka jatkuu. Olen miesvaltaisella alalla... Kannattaako ensin kertoa HR:lle? Vai olla varuiksi liittoon yhteydessä?