Mä en voinut olla kertomatta omille vanhemmille kun tulivat käymään, vaikka raskaus onkin näin alussa eikä siis ollut tarkoitus vielä kertoa mut jotenkin lipsahti ollaan miehen vanhempien luona jouluna ja heille ei ole ajateltu kertoa vielä.
En haluaisi kertoa vielä kyllä oikein kenellekään, kun varhaisultraankin vielä vähän aikaa ja siitä saisi sitten itse vähän varmuutta asiaan jos siellä olisi kaikki hyvin. Harmi kun ei kerkeä sinne ennen joulua. Jouluna nimittäin on sitten taas mahdotonta salailla kun viiniä tarjotaan ja on myös ruokarajotteita mitä normaalisti söisi. Eli onko siis ”pakko” kertoa jouluna sitten kun arvaavat jokatapauksessa..
Joulu tulee kyllä hankalaan kohtaan salailun kannalta Itse varmaan selviän, jos olo pysyy näin hyvänä. En nimittäin tykkää kieltolistalta melkein mistään muutenkaan Mutta meillä ehtii olla varhaisultra ennen joulua niin jos kaikki on hyvin, voi olla vaikeaa pitää salaisuutta. Saa nähdä miten käy.
Tää joulunaika on kyllä niin paljastavaa aikaa varsinkin jos läheiset tietää toiveista raskautua. Ja sitä alkaa helposti itsekin käyttäytyä epäilyttävästi kun kuvittelee että no nyt joku huomaa kun mä en otakkaan tota kalaa tms.
Täälläkin mietityttää perhejoulu, ja salailu oon monesti vastannut ruokaviinin tuonnista, joten se täytyy viedä, mutta jotenkin olla ovela ettei kukaan huomaa etten sitä ota en koe olevani vielä valmis kertomaan perheelle, haluaisin eka sen vu ja varmuuden itselle
Eräs tuttuni kertoi suht monelle raskaudestaan ja rv12 ultrassa tuli ilmi, että olikin kkm jo rv8. Koki rankaksi monelle suru-uutisen kertomisen, vaikka samalla myös terapeuttiseksi kun on pitänyt puhua asiasta, mutta en itse koe olevani valmis siihen Joten odotellaan ja yritän keksiä joulupöytään salaisia peliliikkeitä
Me kerrottiin nyt maanantaina sisaruksille. Tontti oli tuonut kirjeen
Haluttiin nopeasti kertoa, ihan siksikin etteivät kuulisi muualta ja ettei tarvi selitellä miksi äiti enemmän makoilee sohvalla tai ei ruoka maita.
No, heti seuraavana päivänä isompi oli kavereilleen koulussa kertonut, tottakai. Joten uskon että tieto alkaa levitä nyt aika nopsasti. Mutta mitäpäs tuo nyt haittaa sitten