Lääkkeellisen tyhjennyksen kokemuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@ElokuunÄiti91 toivotaan🤞🏻 eilinen päivä oli vuodon osalta niukka, mutta illasta runsastui ja on jatkunu runsahkona tämän aamunkin. Ei kuitenkaan niin runsaana, että siteeseen saakka olisi päätynyt juuri mitään😅

Kai se on vielä ihan normaalia, että vuodon runsaus vaihtelee viikon sisällä tyhjennyksestä🤔 soittelen huomenna naikkarille ja kysyn sieltä vielä varmistukseksi
Kannattaa soittaa, jos kyse ei kuitenkaan ollut tuulimunasta tai vastaavasta tosi aikaisin menehtyneestä alkiosta (ja kyllä sitä siteeseen asti pitäisi ainakin välillä tulla silloinkin). Joskus vuodon käynnistyminen vaatii useamman cyto-annoksen 😕❤️

Kertokaapa te, joiden keskenmenosta on jo hiukan aikaa kulunut, että miten teillä toipuminen on mennyt henkisesti? Tällä hetkellä kun kkm on todettu perjantaina ja eilen oli tyhjennys, on aivan kamala olo henkisesti. Tuntuu, että mulla ois valtameri ylitettävänä, enkä tiedä miten jaksan uida. Kauankohan tää kestää. 🥺

@Yrttiteetä tekisi mieli on vuoto siis alkanut ja sieltä tullut ulos itse raskauspussi ja muuta materiaa, mutta vuodon määrä jäänyt minimaaliseksi. Meillä oli mennyt kesken rv 6+2, eli aika aikaisin kuitenkin, eli en nyt tiiä huolestuakko vaiko ei

Mulla ei 8+2 menehtyneestä tullut vuotoa kuin lähinnä vessassa käydessä. Mifegynestä seuraavana päivänä alkoi tiputtelua ja tyhjennyspäivä oli sellasta max menkkojen tasoista vuotoa parilla isommalla hyytymällä (oletettavasti alkio ja istukkaa). Mää kans soittelin sillon naikkarille, mutta sieltä käskettiin seurailla, kun ei ollut kipuja. Ja kaikki sieltä oli sit kuitenkin pihalle tullut, kun raskaustesti oli nega heti, kun jälkivuoto parin viikon päästä loppui. Mutta kannattaa toki soitella polille, jos yhtään epäilyttää, niin ne neuvoo sitten siltä jatkosta :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Lilanka kiitos vastauksesta! Aika samalta kuulostaa ku mulla. Aamulla vielä soitan varmistukseksi ku on kuitenki ollu vähän vielä semmosta lievää kramppailua alamahalla ja tänään tosiaan ollut vähän runsaanpaa vuotoa😌

Takaisin