Oliko niin että sä sait kerran lisää niitä cytotekejä mutta sen jälkeen oli ohjeena vaan odotella? Luin että tiputtelu jatkuu, mutta kai kivut on loppunut sulla aikaisemmin?
Vähän asian ohi, mutta kuitenkin tavallaan aiheeseen liittyen, just tänään juteltiin kaverin kanssa, miten epäreilua on se kuinka vähän resursseja ”naisten vaivojen” lääketieteelliseen tutkimukseen on laitettu verrattuna miehille relevantteihin aiheisiin ja että on vaan yleisesti hyväksyttyä, että pitää selvitä kipujen kanssa. Yliopiston (miespuolinen) lääkiksen professori oli kuulemma mm. puhunut siitä että kierukoita laitettaessa ei käytetä puudutusta, koska kohdunkaulassa ei ole tuntoa. En tiedä kuinka moni täällä on kierukoita käyttänyt, mutta itse ottaisin aika mielelläni sen puudutuksen siihen hommaan. Tää tuli mieleen siitä, kun mulle toi tiistain tyhjennys(yritys) toi kovimmat kivut mitä oon ikinä kokenut, vaikkakin ne aika nopeesti helpottikin, enkä hirveesti odota sitä että pitäisi toistaa sama. Mieluummin menisin kaavinnalla, jotta homma olisi kerralla selvä eikä tarttisi kokea samaa uudestaan

Ei ole siis synnytyksiä takana, kuten ehkä alhaisesta kipukynnyksestä käy ilmi