Ensinnäkin olen pahoillani keskenmenosta.Miten teillä muilla on kipuja ollut tyhjennyksen jälkeen, onko loppuneet täysin siihen kun kaikki on tullut ulos vai jatkuneet pidempään? Itsellä heräsi epäilys ettei kaikki ole vielä tullut ulos kun kivut jatkuu, vaikkakin melko lievinä.
Minulla tyhjennyspäivänä oli kovia kipuja ja vuoto oli runsasta. Söin maksimiannokset kipulääkkeitä ja silti tuntui kivut läpi. Seuraavana päivänä vuoto oli huomattavasti vähäisempää ja kipuja ei ollut, ainakaan kovia, koska en tuntenut kipulääkkeiden läpi mitään. Kolmannesta päivästä eteenpäin en syönyt enää lääkkeitä ja vuoto oli todella pientä, ei edes siteeseen asti tullut, eli lähinnä pyyhittäessä. Sitä jatkui reilu viikon verran. Sinä aikana oli muutamana päivänä pientä alavatsa/selkäkipua joka loppui nopeasti, kun pieni määrä kirkasta verta tuli ulos.
Käsitykseni mukaan yleensä kipuja on kun ns. jotain vielä pyrkii ulos. Muutama päivä tyhjennyksestä on varmasti vielä ihan normaalia tuo mitä kuvailit. Itse ottaisin lääkettä ja tosi matalalla kynnyksellä soittaisin polille, niin saisi mielenrauhan.
Voimia fyysiseen ja henkiseen toipumiseen.