Kysymys?

Mulle neuvolatäti sanoi että jos ottaa yöllä näytteet niin jääkaapissa säilytys sen jälkeen jos on useita tunteja vielä labra-aikaan. Tiedä sitten, ei siitä varmaan tosiaan haittaa ole. :)
 
Hei aattelin täällä kysästä kun mietin että milloin se viiva mahaan ilmestyy? linea negra vai mikä se oli :D kun onko mahdollista että se näkyy jo nyt vai johtuuko toi selvä viiva mun mahassa jostain muusta? viikkoja tasan 10. Sit mua on kanssa mietittäny kun olen huomannu että raskaus oireet ovat vähentyneet runsaasti onko normaalia jo näillä viikoilla? Ultrassa käyty viimeks rv 8 silloin kaikki hyvin.
 
Mulla oli just Suuri Äitiyskirja käsillä ja katsoin sanotaanko siellä mitään linea negrasta, mutta ei kerrottu mitään siitä milloin se useimmiten ilmestyy. Mutta kai se se on jos selkee pigmenttiviiva mahalle on piirtymässä. :)

Luulisin että oireiden vähentyminen kymmenennellä viikolla on ihan normaalia. Mulla tosin ollut koko ajan niin vähäiset oireet etten taida olla viisain vastaaja tähänkään. :D
 
Tässä tämä viiva
 

Liitteet

  • 1398758364329.jpg
    1398758364329.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 31
Kyllähän tuo näkyy, en mä muutakaan selitystä keksisi. Olen itseasiassa omaakin mahaa syynännyt pati krt, mutta mulla tainnut olla vaan housujen sauman painauma vielä... :oops:
 
Mulla ei voi ainakaan olla housuista ku en oo vielä tänään housuja pitänyt :D

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
Tinja79, sama täällä. Masua kytätty viivan toivossa mutta kyllä se housujen sauma taitaa lähinnä olla.. :grin
 
Olisko jopa 8h minkä virtsanäyte säilyy huoneenlämmössä siin putkilossa mis se säilöntäaine :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meidän perheessä ei kenellekää ole tullut linea negraa, joten en itsekään odota.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkään en muista, että olisi edellisissä raskauksissa ollut linea negraa. Nännit tummuivat tosin.
 
Miulla ei ollu linea negraa ekassa raskauvessa, mutta toisessa oli.
 
Takaisin
Top