Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Minun kevät alkaa virallisesti tänään, maaliskuun eka =)
Puolvuotissynttäripäivää ei voitu juhlia ku loppu helmikuussa päivät kesken. Poika synty 29.8. Huomenna puolvuotisneuvola. Kuten PojanÄiti jo tuossa aikasemmin mainitsikin; ei voi ku ihmetellä tätä ajan kulua!! 

kun siinä vähän aikaa juteltiin niin tulihan se mieleen että kuka tämä nainen oli :)) ja sitten keskustassa näin vielä kolmannen naishenkilön joka oli yhtäaikaa osastolla (nämä kaksi siis menivät syömään yhdessä, olivat kyssissä huonekavereita) kaikki kolme synnyteltiin lapset 2.10!
Huuhellu kylläkin joka päivä.. Mutta nyt on kaik tutit kuiten desifioitu!! Täytyypä muistaa jatkossaki desifioija niitä suunnilleen kerran viikkoon.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030213286845_uu.shtml Miä en voi edes ajatella mitä tekisin sille, joka heittäis minun lasta! Siis helvetti.. Ei jäis siintä heittelijästä paljon jäljelle. Huh!!!!!!! :(((( Niin nostaa raivon tämä!
Onks ketään kenen vauva ei syö tuttia? Meillä Valtteri ei vieläkään syö.. Kuuntelin synnärillä liikaa kätilöitä ja en siis tarjonnut tuttia kun vasta kotona (suosittelivat näin) ja se sit jäi pois kokonaan.. En jaksanu oikeastaan alkaa opettamaan enää sitten, tässä olin laiska myönnetään!
Onneks mun sisko ei oo tähän tutittomuuteen antanu omia ohjeitaan tai mielipiteitään..

Kuulostaa kyllä hirmuisen pahalle tuo Kaikan kaverin lapsen tapaturma. 
Täälläkin kaikki kulkeutuu suuhun ja minunkin sormea on poju melko rajusti jäystäny, mutta vielä ei oo hampuja läpi tullu, eikä ikenissä tunnu/näy mitään semmosta, että ihan heti ois tulossakaan. Pitää vaan toivoo, että tulisivat sitten mahdollisimman kivuttomasti, kun ovat tullakseen. Yöunet on jo nyt muuttunu levottomammiksi, kun poju tykkää niin kovasti "jumpata". Yks yö oli pitäny miestä hereillä varmaan tunnin, kun oli potkinu tätä kylkeen!
Ja minä tietysti nukkunu tyytyväisenä vieressä! Kerrankin!
...ja sitten iskee syyllisyys.
Enhän minä missään tapauksessa vaihtaisi tuota mukeroo yhtään mihinkään
Inhottaa, kun tuntuu siltä, että naisten elämä on tehty hirmu vaikeeks. Pitäisi olla koulutus ja ura ja lapset, mutta kun ei kaikkea pysty yhtäaikaa hoitamaan. Ite oon aina halunnu saada lapset edes suht nuorena ja pienillä ikäeroilla, mutta nyt tuntuu, että tippuu mahdollisesta työelämästä sitten ihan pihalle ja sitten alkaa ahdistaa. Ei raha onnelliseksi tee, mutta nyt olisi kyllä lottovoitolle tilausta. Taas. Perhana. (ei pitäisi ikinä alkaa ajatella näitä asioita, kun sitten päätyy umpikujaan ja alkaa ahdistaa ihan pirusti)