Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeillaan nyt taas kerran tätä, kun antaa ainakin jotain tekemistä seurata oireita ja kirjata ne ylös. Nyt siis yk15 kokonaisuudessaan ja joulukuun keskenmenon jälkeenkin jo menossa yk6. 🥴 Eli puoleen vuotta ei mitään ole tapahtunut kuin se mahdollinen kemiallinen. Lugesteroneistakaan ei mitään apua ole ollut.

Aloitan nyt dpo0:sta kirjaamaan ylös oireita ja muuta huomion arvoista. Tallettelut oli dpo-4 ja dpo-1, eli ei varmaan optimaalisin. Parempi kumminkin kuin muutamalla aiemmalla kierrolla. 👀

Dpo0: Ovulaatio ilmeisesti kun lämmöt laski alas vähän ja edellisenä päivänä eka huippu tulos clearbluen laitteella. Tänä päivänä kyllä toinen huippu tulos tuli. Sekä kramppailun kaltaista oikealla puolella munasarjoja....
Dpo1: Lämmöt vähän nousi eilisestä yli 37:ään....
Dpo2: Rinnat kipeytyivät jo nyt ja lämmöt vähän nousi edellisestä päivästä. Sekä jotain kipuilua illalla molempien munasarjojen kohdalla vielä....
Dpo3: Kipuili munasarjojen kohdalla molemmin puolin jatkui ja lämmöt tippuivat joka pelästytti. Lugesteronit aloitettu aamulla....
Dpo4: Tänään sitten lämmöt nousi takaisin ylös yli 37:ään....
Dpo5: Lämmöt nousi vieläkin ylemmäs ja rinnat vieläkin arahkot. Ja hirveän väsynyt olo ollut jo pari päivää, varsinkin nyt tänä päivänä. Aamupäivällä jotain nopeasti ohimeneviä kramppailun tunnetta ollut alavatsalla muutamaan otteeseen, mutta ei se nyt tänä päivänä mitään voi tarkoittaa kai....
Dpo6: Putosi lämmöt lähes 0,2 astetta lugesteroneista huolimatta, jotenkin tuntuu huonolta merkiltä että tässä vaiheessa noin paljon putosivat. Varsinkin kun ei kauan pysy ylhäällä lämmöt muutenkaan. Muuta mainittavan arvoista ei ole....
Dpo7: Ei muuta kuin että lämmöt nousi takaisin vähän ylemmäs ja kahvi maistuu oudolle. Aika normaali olo muuten. Niin ja toki jotain rusehtavaa tuli aamulla pyyhkiessä ennen kuin laitoin edes lugesteronit....
Dpo8: No lämmöt jatkoivat nousuaan, mutta tein testin ja negatiivinen oli. Kahvi kyllä edelleen maistuu oudolle....
Dpo9: Vähäsen lämmöt nousi vielä eilisestä, mutta testi näyttää negaa edelleen. Jotenkin jo luovuttanut olo taas kerran. Iltapäivällä alkanut olla terävää pistelyä keskellä alavatsaa, mutta tuskinpa tarkoittaa mitään....
Dpo10: Nega testattu jälleen, jomotusta nyt tällä kertaa oikealla puolella munasarjojen kohdalla. Niin ja lämmöt minimaalisesti laski eilisestä. Toivo aikalailla kuollut jo taas jos sitä paljoa edes olikaan alunperin....
Dpo11: Lämmöt laski vähän lugesteroneista huolimatta ja en tehnyt testiä. Mutta ei toivoa kyllä tähän kiertoon yhtään ole enään. Mielessä siirtynyt jo ensi kiertoon....
Dpo12: Tein varmistus testin kun eilen päivällä teinkin testin jossa erittäin hailakka toinen viiva ja herkkä digi näytti "raskaana" tuloksen. Tänään aamulla näkyi myös hailakka ihan vähäisen vahvempi viiva kuin eilen päivällä tehty joka tietty herättää huolta kemiallisesta....
 
Muokattu viimeksi:
Kamalasti uskoa ei tähän kiertoon ole, mutta kokeillaan tätä kuitenkin vaikka oviskin oli jo viikko sitten. Tämä kierto YK12.

Dpo1-6: Ei erityisempiä oireita
Dpo7: Turvonnut vatsa, joka ei toimi kunnolla, normaali oire itsellä luteaalivaiheessa.
Dpo8: Vatsa kyllä toimii, mutta edelleen turvonnut etenkin alaosasta.
Dpo9: Tissit turvonneet, eivät vielä kovin kipeät. Tähän asti edelleen normioireita itsellä luteaalivaiheessa.
Dpo10: Ei mitään erityisempiä muutoksia edellisien päivien tunnelmiin. Eilen tuntui ajoittain pientä menkkakipuilua alavatsassa, mutta sekin on yleistä näihin aikoihin. Lupasin itselleni etten tee enää raskaustestejä ennen, kuin menkat on myöhässä, mutta tein kuitenkin tänään ja nega tietysti. 🙈
Dpo11: tissit kipeytyneet hieman lisää, väsynyt olo ja tuntuu, että unta riittäisi. Normihommia tässä vaiheessa kiertoa edelleen. En usko tästäkään kierrosta kyllä positiivista saavani.
DPO12: oireet pysyneet ennallaan. Olen aika varma, että menkat alkavat alkuviikon aikana 🫠 Taas lievä ärsytys koko hommaan liittyen nostaa päätään, vaikka usko tähän kiertoon ei alun alkaenkaan ollut korkealla.
DPO13: aamulla herätessä tissit todella kipeät ja turvonneet. Eilen illalla nukkumaan käydessä myös maha juili. Tein testin aamulla taas varmuuden vuoksi ja negahan se. Hauska ilmiö, että aina näin loppukierrosta näen todella levottomia unia, progesteroni taitaa aiheuttaa nämäkin oireet 😄
Dpo14: oireet kutakuinkin samat, olo että menkat alkaa ihan koska vaan.
Dpo15: jaa tämä päivä onkin KP1
 
Muokattu viimeksi:
Kp10 Venyvää limaa jo havaittavissa
Kp11 Halut korkealla, illasta pientä jomotusta munasarjassa, limailua. Ovistesti negatiivinen! Seksiä🩷
Kp12 Munasarja kipua, ovistesti tummenee muttei vielä plussa.
Kp13/ dpo-1 Aamusta ovistesti nega, iltapäivästä positiivinen❣️ Koko päivän tuntemuksia mahassa, turvonnut olo. Seksiä🩷
Dpo0 Eipä oikein mitään. Turvonnut olo, omasta mielestä limailu vähenemään päin. Ei pysty tänään minkäänlaiseen peuhaamiseen kun on flunssainen olo, joten näillä edellisillä mennään🤞
Dpo1 Limoja, väsyttää, kipeä olo
Dpo2 Vuoto jo paksumpaa, päänsärkyä, ei jaksa/huvita mikään
Dpo3 Aamupäivästä iski jälleen aivan kamala päänsärky, nukuin melkein 2h päiväunet, vuoto paksua ja runsasta.
Dpo4 Uuvuttaa, ei huvita tehdä mitään muuta kuin syödä🤣
Dpo5 Tuttua pahoinvointia joka aina tässä kohtaa kiertoa, väsymystä iltapäivästä, alaselkä tuntemusta. Aamulla teki mieli MÄTITAHNAA🤮🤣 En halua herättää itsessäni toiveita mutta edellisessä raskaudessa mulla oli tämä sama mielihalu🤣
Dpo6 Ei oikein mitään. Huonosti nukutun yön jälkeen on väsyttänyt paljon. Aamusta kuivasi suuta oudosti ja aamupäivästä pahoinvoivaa oloa, joka helpottui syömällä. Alaselkä tuntemuksia, jotka normaaleja tässä kohtaa kiertoa.
Dpo7 Aamusta rinnoissa outo tunne, koko ajan haukoittelua, pahaolo ennen ruokaa.
Dpo8 Ei mitään mainittavaa. Vv tahmeaa ja runsasta
Dpo9 Ei mitää erikoista, väsyttää
Dpo10 Mahakipua, palelua.. Testi nega!
Dpo11 nega testattu. Ei mitään oireita.
Dpo12 Aamusta jälleen pahoinvointia, vasenmunasarja jomottelee, menkkatuntemusta. Testissä näen omasta mielestä maailman hennoimman haamun, mutta tuntuu että niitä näkyy aina🤣
Dpo13 Edelleen nään viivanpaikan..
Dpo14 Aamusta aivan järkyttävä väsymys ja pahoinvointi. Testasin ja näen taas jonkun viivanpaikan. Luulen että dpo:t ei pidä paikkaansa nyt kyllä ollenkaan🤣 Jos lh huippu oli Kp13 myöhään, voisiko ovis ollut myöhemmin😵 Toki testi näyttäisi jo jotain jos raskaana olisin joten kyllä raskaus toiveet taitaa olla menny.
Dpo15 Runsasta limailua, menkkajomoa.
Dpo16/kp1 Heti yöllä kellon lyötyä tätä päivää menkat alkoivat🥳
Hei meillä sama rytmi! Tsemppiä ensi kiertoon! 💫🙏
 
Noniin eli yk 8 pärähti yöllä käyntiin 💫💕
Kp 1 rennompi olo kun menkat alkoi ja uusi mahdollisuus, käytössä foolihappo b12 d rauta seleeni sinkki ja c. Maanantaina vähän verikokeita,kilpirauhaset (mulla vajaatoiminta) jne...
Kp 2 semmonen olo että jos vaan jo olis meidän vuoro pian niin en tiiä miten pysyn nahoissani,odotus ja toivo on niin isoina tunteina just nyt ja itkettää kun ees mietin jos vielä onnistuisi 💖
Kp 5 kilpirauhas arvot oli nousseet niin lääkitystä muutetaan,jospa sillä olisi vaikutusta 🙏
Kp 7 tosi turvonnut olotila,en tiedä onko tuo lämpö ja huonot kilppa arvot.. Talletteluja joka päivä tähän asti. Mies aloittanut myös pari viikkoa sitten shilajit (syönyt jo pidempää sinkkiä ,seleeniä jne tärkeitä).
Kp 8 ihan kun ois kohta jo ovulaatio tulossa 😵 liman ja himojen perusteella,täytyy testailla huomenna,normisti ovis mulla aika myöhään.
Kp 17 ollu niin haipakkaa ja kiireistä ettei oo ehtinyt mihinkään ovulaatioihin ehtinyt keskittyä ,pitkästä aikaa näin! Joten ovulaatiosta ei käryä mutta mennään KP muodossa etiäpäin. Ei mitään kipuja ollut. Talletuksia myös vähemmän nyt ollut kun normaalisti,ehkä jokatoinen päivä. EKA KUUKAUS pitkästä aikaa kun en mieti 24/7 että olispa raskaana.
Kp 20 todella turvonnut vatsa niin kun aina tässä kohtaa ja semmonen tasanen lämpö/jomotus.
Kp 21 Todella kiukkunen olo.
Kp 22 rauhallisempi olo taas. Ei mitään muita tuntemuksia.
Kp 23 pientä kohtuvihlontaa, jännä kun tissit ei oo kipeät kun yleensä kamala kipu tässä kohtaa. Ylihuomenna ehkä jo ekaa testiä vaikkakin vähän toivoton olo.
Kp 24 niin turvonnut kautaltaan ja joku muu kirjoitti hyvin että näyttää peikolta ni vahva SAMA. Rfsu early täysin nega.
Kp 25 vähän semmonen menkkajomo /lämpö kohdussa. Testi puhdas nega.EDIT.muutama minuutti testiajan jälkeen haalein vaalein punertava (kuviin vaikea saada kunnolla) viiva tullut mutta mulla tullu tosi usein näitä joten tuskin mitään. Mutta laitan kuvan jos joku haluaa analysoida 🙈
1000062448-jpg.156833
1000062440.jpg

Kp 26 vatsakipuja ja öllö olo, kohta uutta testiä.
Early täysin nega. BUUUU.😔 nyt oli kyllä viimeinen kerta kun alan testailee tässä vaiheessa kun fiilis on niin kakka. Ens kerralla aikaisintaan kp 28.💫🙏
Kipeä maha koko päivän.
Kp 27 oli niin paha pahoinvointi aamulla herätessä et oli PAKKO ostaa testi , 40 min vaan pidätysaika ja tuli tämmönen..... sanonpa vaan jos toi hitsin rfsu early taas antaa näin törkeitä viivanpaikkoja että NYYYHKIS. Myöhemmin uus testi pidemmällä pidätyksellä mut innostuin jo aivan liikaa 😭😭😭😭😭😭
1000063182.jpg
20260609_101249.jpg

Ja vielä tänne tän illan tulos 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 oon ihan shokissa!
20260609_201709.jpg
 

Liitteet

  • 1000062448.jpg
    1000062448.jpg
    259.3 KB · Katsottu: 329
Muokattu viimeksi:
Ei ole varsinainen yrityskerta, mutta nyt on kuitenkin mahdollisuudet olemassa, niin katsotaan miten käy.

dpo-1: :red-heart:
dpo0: Oviskipuja.
dpo1: Oviskivut laantuneet.
dpo2-4: Ei oikein mitään "oireita".
dpo5: Hieman jomottaa alavatsalla, jatkuva pissahätä.
dpo6: Jatkuva pissahätä jatkuu, repäisykipuja alavatsalla.
dpo7: Tukala olo, mutta johtunee myös kelistä. Huimaa.
dpo8: Vähän jomottelee alavatsalla ja vessassa saa ravata jatkuvasti. Rinnat turvoksissa. Lämmöt päälle 37
dpo9: Vessassa ramppaaminen jatkuu ja alavatsa on hieman "puutunut". Lämmöt edelleen päälle 37 ja väsyttää, ei muuta.
dpo10: Eipä oikeestaan muuta, kun ärtyisä olo. Mutta tein sitten ruokatauolla testin, niin eipä tarvi tosiaan arvailla enempää. Selvä haamulainen se siellä. :D Myöhemmin illalla tein digin ja raskaana 1-2 tulos.
dpo11: Samoja oireita kun edellispäivänä, mutta lisäksi huimausta.
dpo12: Eipä alkanu menkat ja viiva vahvistuu vain.
dpo13-15: Aika oireetonta, rinnat ei ole arat, mutta viiva näyttäisi vahvistuvan. Toivottavasti menee kaikki hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Tehdäänpä tätäkin nyt pitkästä aikaa. ✌️ Nyt taitaa olla yk7.

Kp1-5: Menkat

Kp6: Eggiksiä ja lämmöt droppasi! Yllärinä tuli joku kummallinen menkkareuhtale vielä paperiin. Talleteltiin varalta, jos olisi vaikka aikainen ovis tulossa. Juilintaa oikeassa munasarjassa.

Kp7: Eggikset vaihtui wateryksi, lämmöt nousi.

Kp8: Wateryä pukkaa. Lämmöt samalla tasolla. Illalla juilintaa vasemmassa munasarjassa.

Kp9: En nukkunut edellisenä yönä yhtään, joten en saanut luotettavasti lämpöjäkään mitattua. 😅 Ei oireita. Eggiksiä pukkaa.

Kp10: lämmöt normaalissa follivaiheessa. Sorruin ja tein ovistestin, joka oli täysin nega. Tuli aivan hullut eggikset! Täytyy mies kaataa illalla.

Kp11: Sitä samaa. Ei ovista, ei oireita. Eggiksiä pukkaa ja mies on kaadettu.

Kp12: Ei ovista vieläkään! Eggikset vaihtui wateryyn. Ei jaksettu edes hässiä. Lämmöt nousi vähän, kun edellisenä iltana otin pari olutta.

Kp13: Huikea -0,4 asteen pudotus lämmöissä ja wateryt vaihtui eggiksiin. Meni ovistestailut ihan yli, mutta lopulta illalla tuli plussa. Mies kellistetty. Iski joku kurkkupöpö. Toivottavasti ei sekoita kiertoa. Oura veikkaa ovista tälle päivälle.

Kp14 / DPO0: En testaillut enää ovulaatiota, koska tikut oli loppu. Lämmöt nousi normaalille follitasolle. Valkovuoto wateryä. Jomottelua ja viiltelyä molemmissa munasarjoissa. FF mielestä ovis on tänään, joten lasken itsekin sen mukaan. Kurkkupöpö jyllää.

Kp15 / DPO1: Lämmöt pomppas luteaalitasolle ja FF merkkasi potentiaalisen lämpönousun punaisella timantilla. Valkovuoto muuttui creamyksi. Kurkkupöpö jyllää yhä. Premom veikkaa ovista tälle päivälle. 🤔

Kp16 / DPO2: Lämmöt kohosi vielä korkeammalle ja FF merkkasi toisen punaisen timantin. Valkovuoto creamya. Kurkkupöpö jyllää. Tissit alkoi vähän kipeytyä.

Kp17 / DPO3: Lämmöt pomppasi melkein 37:ään, mikä on korkein mun luteaalissa ikinä. 👀 Oura on erittäin huolestunut. Nännit ja tissit vähän kipuilee.

Kp18 /DPO4: Tissejä jomottaa, lämmöt dippasi. Ourakin vähän hengähti ja totesi, että näyttää paremmalta. Ei mitään ihmeellistä. Illalla alkoi villisti viiltelemään molempia munasarjoja. 😵‍💫 Auts. Varmaan keltarauhanen vihottelee. Nouseekohan huomenna lämmöt?

Kp19 / DPO5: Tänään tuli nukkumaan mennessä järkyttävä kramppi keskelle mahaa. Ei tonne häpyluun alle vaan ylemmäs. Varmaan joku pieru siellä jumissa, mutta ehdin jo googlata kaikki bfp dpo5 cramps -tyyliset reddit-ketjut 🤪

Kp20 / DPO6: Lämmöt nousi aavistuksen. Poskia punottaa ja noussut sellasta pikkunäppyä ympäri kasvoja. Oon ihan peikon näköinen. Tissejä kans jomottelee ja välillä munasarjoja viiltelee. Näytän ihan peikolta.

Kp21 / DPO7: Lämmöt nousi korkeimmalle tasolle tässä kierrossa. Vissiin nyt on se huippuprogepäivä? Vähän huimasi kun nousin vessanpöntöltä. 🤣

Kp22 / DPO8: Tissit kipeät, lämmöt laski. Juilii kohdun kohdalta.

Kp23 / DPO9: Testiin haalea plussa 😍
 
Muokattu viimeksi:
Yk 9: plussakierto! ❤️

Kp 1-5: kuukautiset . Kp 5 migreeni.
-
Kp 10: Ovistestaus aloitettu CB:n pinkillä, ja heti plussa! Mittaushistorian aikaisin ovis yllätti täysin (oon testannut marraskuusta alkaen). Illalla talletus. 🩷
Kp 11: Oletettu ovulaatiopäivä. Talletus. 🩷
-
Kp 15 (dpo 4): Rintojen turvotus alkaa.
Kp 16 (dpo 5): Karmea väsymys ja turvonneet, kipeät rinnat.

Kp 17-19 (dpo 6-8): Väsymys on helpottanut, mutta rinnat edelleen selkeästi turvoksissa ja aristavat.
Kp 20 (dpo 9): Muutoin täysin oireetonta paitsi rintojen osalta.
Kp 21 (dpo 10): Rinnat edelleen turvoksissa, mutta enää aristavat koskettaessa eivätkä pakottavan kipeät. Rusehtavaa valkovuotoa pyyhkiessä - kuukautiset varmaankin tulossa... Vai voisiko liittyä implantaatioon?
Kp 22-23 (dpo 11-12): Ei muita oireita kuin rintojen turvotus, rinnat eivät enää kovin kipeät. Kuukautiskivut ja -krampit loistavat poissaolollaan.

Kp 24 (dpo 13): Selkeä plussa PC:n testissä!!! 🥰🌈✨ Tasavahvat viivat.

Kp 25 (dpo 14): Rinnat turvoksissa ja heti herätessä kipeät.
Kp 26 (dpo 15): Sama kuin eilen. Levoton yö. Uusi PC:n testi, jossa tasavahvat viivat. Digitestissä teksti raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Yk1, eli ekaa kertaa jännityksellä mukana 😊

Kp18: Alavatsa vähän kipeä, vähän jomottava tunne.
Kp19: Ei juuri tuntemuksia. Vähän alavatsassa ajoittain tuntemusta. Talletus❤️
Kp20: Aavistuksen rinnat arat sivuilta. Aamulla pyyhittäessä todella runsas vv, joka oli vetisen ja kananmunanvalkuaisen väliltä. Myöhemmin illalla selkeä enemmän valkuaismaista. Ensimmäistä kertaa ikinä illalla tehty ovulaatiotesti näytti jo lähes plussan. Talletus❤️
Kp21: Yön jälkeisen virtsan ovulaatiotesti näytti ensimmäistä kertaa ikinä plussaa😍 Myös klo 10 jälkeen tehty o-testi näytti selkeästi plussaa. Unettomuutta illalla. Talletus❤️
Kp22: Onttomainen tunne vatsan pohjassa päivällä. Iltapäivällä kun kannoin tuolia vatsaan nojaten tuntui vatsa aralle. Iltaa kohden rinnat arat ja tuntemuksia alavatsassa. Vatsaa turvotti iltaa kohden. Talletus❤️
Kp23 (dpo1): Vv hävinnyt. Vähän tuntemuksia alavatsalla. Rinnat vähän heräkät. Illalla hampaita pestessä ikenet herkät.
Kp24 (dpo2): Vv edelleen poissa. Ikenet purskuttaessa herkät. Iltaa kohden vatsa kipeä.
Kp25 (dpo3): Vv ei havaittavissa. Vatsa kipeä koko päivän aina syödessä turposi yläosasta. Päivällä jopa oksettava olo kun vatsa niin kipeä.
Kp26 (dpo4): Vetistä vv pyyhittäessä. Sormella kokeiltaessa paljon kermaista valkoista. Rinnat ns. sivusta arat. Nännit eivät ole arat kuten minulla yleensä luteaalivaiheessa.
Kp27 (dpo5): Leposyke nousussa ja HRV keskiarvo laskussa. Väsy viime yön valvomisesta.
Kp28 (dpo6): Tuntemuksia alavatsalla. Valkovuoto taas vetisempää. Rinnat tuntuvat sisältä päin kipeiltä, mutta koskettaessa eivät ole arat. Leposyke laskenut. Väsynyt olo ja lenkillä askel raskas.
Kp29 (dpo7): Tänään jo herätessä rinnoissa tosi tykyttävä tunne sivuilla ja vähän kainaloissa. Iltaa kohden tosi väsy. Hieman tuntemuksia alavatsalla.
Kp 30 (dpo8): Päivällä energinen. Kylmä illalla. Kuukautiskivun tyylinen olo alavatsalla. Rinnat kipeät. Lämmöissä reilu dippi, voisiko olla kiinnittyminen?🤔🤭
Kp31 (dpo9): Rinnat kipeät. Viime yönä nukuin huonosti. Illalla kylmä. Lämmöt nousi taas.
Kp32 (dpo10): Kipeät rinnat aamusta alkaen. Päivällä puuhatessa vähän huono olo. Ylävatsassa vihlaisuja.
Kp33 (dpo11): PLUSSA aamun ekasta virtsasta Clearbluen Early digillä 🌸😍 Uskalsin suoraan tehdä tuon testin, sillä rinnat olivat niin eritavalla reunoilta ja jopa kainaloista kipeät. Normaalisti kuukautisten lähestyessä nännit arat, jotka eivät olleen nyt yhtään arat.
 
Muokattu viimeksi:
Ensimmäinen yrityskierto. Esikoinen nyt 11kk. Negatiivinen kierto. Korjattu jälkikäteen DPO:t, sillä mun luteaali ollut aina 14, kun ovis saatu kiinni.

KP19 / DPO 0: Ennustettu ovispäivä, ei oireita, eggikset puuttuu ja ovistesti mulle tumma, mutta silti nega
KP20 / DPO 1: Selkeät oviskivut aamupäivästä lähtien, ja ovistesti aavistuksen vahvempi kuin eilen, ei silti posi. Positiivinen tod näk eilen illalla tai viime yönä. Limat puuttuu edelleen, mulla yleensä 1-2pv ennen kipuja 🤔 Illalla uus ovistesti oli jo lähtenyt vaalenemaan.
KP21 / DPO 2: Ei erityistä.
KP22 / DPO 3: Illalla aaltoilevaa pahoinvointia kun en ollut syönyt pitkään aikaan.
KP23 / DPO 4: Ei erityistä
KP24 / DPO 5: Ei erityistä
KP25 / DPO 6: Ei erityistä
KP26 / DPO 7: Illalla kova alavatsakipu ja maha löysällä. Ei tyypillistä, enkä ollut syönyt mitään erikoista tai riskialtista.
KP27 / DPO 8: Viime yönä alkoi kurkkukipu. Aamupäivällä oli vähän alavatsan jomottelua, mutta hyvin hentoista, lähes huomaamatonta, ja kesti vain lyhyen aikaa.
KP28 / DPO 9: En lopulta tullut kipeäksi, kurkkukipu katosi viime yön aikana. Aamulla olo on taas normaali ja hyvä. Puolen päivän jälkeen alkoi menkkamainen jomottelu, joka jatkui alkuiltaan saakka.
KP29 / DPO 10: Testattu nega. Menkkamaista jomotusta pitkin päivää, kuitenkin niin mietoa etten aina huomaa tunnetta jollen kiinnitä siihen huomiota. Illalla uimahallissa matkauintia aloitellessa voimakkaita kivun vihlaisuja häpyliitoksen alueelta, loppuivat ensimmäisen 50m jälkeen.
KP30 / DPO 11: Pitihän se uus testi uittaa, yhä nega. Tänään samaa alavatsatuntemusta. Viime yönä kurkun kutittelu ja vaimea kipu palasi. Illalla hampaita pestessä aloin yökkäilemään siitä harjan suussa pitämisestä
KP31 / DPO 12: En testannut. Pahoinvointia kun syömisestä oli jo aikaa. Oon alkanut haistamaan meidän hajusteettoman pyykinpesuaineen esikoisen vaatteissa, vaikka sama pesuaine ollut käytössä jo pitkään. Kurkkua yhä kutittaa, yskittää iltaisin.
KP32 / DPO 13: Testattu nega. Kurkkua yhä kutittaa, yskittää.
KP33 / DPO 14: Jomottelu ja muut oireet kadonneet. Illalla ja yöllä palelua.
KP1 / DPO 15: Vuoto alkoi, uusi kierto käyntiin
 
Muokattu viimeksi:
Tässä kierrossa ei mitään yritystä, mutta koska pieni mahdollisuus on niin kirjataan ihan omaksi iloksi☺️

Kp15 Limainen vuoto lisääntyy sekä vatsakivut💦
Kp16 Limaista vuotoa edelleen💦
Kp17 Turvottaa, nännejä koskee, kalenterin mukaan ovulaatio eilen tai tänään, mutta en ole varma sillä en tässä kierrossa ole tikuttanut ovista. Seksiä🩷
Kp18 Päänsärkyä, turvotusta
Kp19 vv jo paksumpaa, turvottaa, ruokahalu ihan jäätävä😵
Kp20 Ei mitään
Kp21 paksua vv, ei mitään "oireita"
Kp22 Aamusta päänsärkyä. Ei muuta
Kp23 Aamusta alavatsalla painetta hetken. Ei mitään oireita, ellei h.lvetin isoa finniä lasketa🤣
Kp24 Aamusta rinnat tuntuivat raskailta, hieman painetta alavatsalla, märät paikat. Pahoinvointia joka normaalia tässä kohtaa kiertoa.
Kp25 Väsymys ja tänään heti aamusta alkava v.itutus🙃 Finnejä leuan alueella! Testaaminen aloitettu vaikka lupasin etten niin tee ennen menkkojen oletettua alkua. Olen näkevinäni ehkä jotain mutta niin olen joka ikinen kuukausi aikaisemminkin🤣

15220.jpg

Kp26 Aamusta PC nega, joten eiköhän eiliset ollut viivanpaikkoja😮‍💨 huonovointisuutta, alakulo.
15277.jpg


Kp27 Pahoinvointia, nega Pc
Kp28 Aamulla testattu nega. Eilen illalla seksin jälkeen ja tänä aamuna vielä limaista vaaleanpunertavaa vuotoa. Olisko menkat tulossa ajoissa👏
Kp31--->Kp1 menkat🩸
 
Muokattu viimeksi:
Alkukierto skannaamatta, YK 1

Kp12
ovisplussa liuskaan aamupäivällä. Eilen oli seggs, tänään ei.
Kp13 / dpo 0 muniksissa tunne, vasurissa nyppii ja juilii alkuiltaan asti. Seggs.
Kp14 / dpo1 turvottaa vatsaa ihan tolkuttomasti, siis housut painaa..ärsyttävää, ihan tursake olo.
Kp15 / dpo 2 sama homma, turvottaa ja tekee mieli syödä koko aika. Herkkuja menee. Tunnelma muuten suht tasainen. Seggs..ihan teki mieli eikä tarvinnut suorittaa.😁
Kp16 / dpo 3 FF mukaan dpo 4 aamupalalla tuikki alavatsaa hetken. Keltarauhanen se siellä pelittää. Alaselkä kipuilee, vihlasee aamupäivällä monta kertaa. Kusi haisee nokkaan!! Nuuhkin vaatteita mielipuolisena, mistä se tulee. 😂 ..se kusen haju oli työkaverin koiran makoilusta lattialla... Illalla valkovuoto paksua. En yleisesti ottaen niitä skannaa, mutta nyt laitan jos siteessä huomaan.
Kp17/ dpo 4 FF dpo 5 ei oikein aamusta ainakaan mitään, pientä munasarjatuntemusta, mietoa. Alavatsaa turvottaa. Alaselkään tuikkinut iltapäivän ja illan. Salilla jalkatreeni ehkä osasyyllinen. Taas mättöfiilis, kaikkee menis. Päänsärkyä pitkin päivää.
Kp18/ dpo 5 FF dpo 6 alaselkäkipua ja alavatsan tuntemuksia. Päänsärkyä aamusta. Alaselkää juilinut oikeastaan koko päivän ja illan.
Kp19 / dpo 6 FF dpo 7 ei mitään aamusta..sali kulki hyvin. Jos nyt oikein painelee niin tuntuu alavatsa sellaselta turvonneelta. Kuplimista alavatsalla jonkun verran kun autolla ajelin työajoa, siis poksumista😄 rinnat vähän turvoksissa. Finnejä jokunen naamaan..😶
Kp20/ dpo 7 FF dpo 8 oireetonta. Rinnat turvoksissa. Ja pari finniä naamaan lisää. Ja myös megakettuilu tunnelma ollut tänään, ei töissä, vaan kotona miehelle. Kaikki ärsyttää. Ihan niin PMS oireita kun olla voi. Huomenna aion silti testata earlyllä.
Kp21/ dpo 8 FF dpo 9 earlytesti nega. Vähän kurkku karhea oli päivällä, oli ja meni. Illalla pieni repäisykipu vasemmalla kun nousin sängystä. Perus PMS raget myös. Ihan kaamea olen ollut miehelle😮‍💨😨
Kp22/ dpo 9 FF dpo 10 vähän menkkajomoa munisosastolla ip. PMS mieli rauhallisempi tänään kuin eilen. Sittenkin uusiks earlytesti, ja se nega. Alaselkää vähän juilii. Kurkku ei kipeä enää.
Kp23/ dpo 10 FF dpo 11 menkkaisaa jomoa hieman päivällä/illalla. Töissä vettä laskiessa lavuaari haisi ihan metalliselle. Verilettuja teki mieli tänään ja eilen lounaaksi. Roskishaamu oli sofin normitestissä illalla. Eli testiajalla nega. Runsasta creamya.
Kp24/ dpo 11 FF dpo 12 ei mitään mitä lähemmäksi menkkoja tullaan. Aamulla nega sofin testi.
Kp25/ dpo 12 FF dpo 13 ei mitään.
Kp26 / dpo 13 FF dpo 14 ei mitään. Negatiivinen testi, vielä piti varmistaa.
Kp 27 menkkojen piti alkaa tänään. Ei merkkiäkään. Alaselkää ja pakaroita juilii, josko huomenna.
Kp 28 👉 kp 1
 
Muokattu viimeksi:
Tässä kierrossa ei mitään yritystä, mutta koska pieni mahdollisuus on niin kirjataan ihan omaksi iloksi☺️

Kp15 Limainen vuoto lisääntyy sekä vatsakivut💦
Kp16 Limaista vuotoa edelleen💦
Kp17 Turvottaa, nännejä koskee, kalenterin mukaan ovulaatio eilen tai tänään, mutta en ole varma sillä en tässä kierrossa ole tikuttanut ovista. Seksiä🩷
Kp18 Päänsärkyä, turvotusta
Kp19 vv jo paksumpaa, turvottaa, ruokahalu ihan jäätävä😵
Kp20 Ei mitään
Kp21 paksua vv, ei mitään "oireita"
Kp22 Aamusta päänsärkyä. Ei muuta
Kp23 Aamusta alavatsalla painetta hetken. Ei mitään oireita, ellei h.lvetin isoa finniä lasketa🤣
Kp24 Aamusta rinnat tuntuivat raskailta, hieman painetta alavatsalla, märät paikat. Pahoinvointia joka normaalia tässä kohtaa kiertoa.
Kp25 Väsymys ja tänään heti aamusta alkava v.itutus🙃 Finnejä leuan alueella! Testaaminen aloitettu vaikka lupasin etten niin tee ennen menkkojen oletettua alkua. Olen näkevinäni ehkä jotain mutta niin olen joka ikinen kuukausi aikaisemminkin🤣

View attachment 156872
Kp26 Aamusta PC nega, joten eiköhän eiliset ollut viivanpaikkoja😮‍💨 huonovointisuutta, alakulo.
View attachment 156887
Kp27
Kp28
Kp29
Pidetään toivo yllä vielä silti 💫🙏
 
YK13🌻

Dpo1-3 Ei mitään erityisempiä oireita.
Dpo4-5 Ei edelleenkään mitään erityisempää.
Dpo6-7 Tissit hieman turvonneet ja alkavat kipeytyä.
Dpo8 Tissit turvonneet ja kipeät. Alkaa tuntua välillä myös orastavat menkkakivut vatsassa. Tein huvin vuoksi raskaustestin (vaikka lupasin itselleni, että lopetan testaamista aikaisin) ja kuvittelin näkyvän jonkun superhypermega haalean viivan. 🙈 Oikeasti testi 99 prossan varmuudella nega.
Dpo9 Kipeät ja turvonneet tissit ja kaveriksi vähän väsymystä.
Dpo10 Testattu nega heti aamulla. Ei mitään uutta oireisiin. Sellainen olo, että menkat voi alkaa minä hetkenä hyvänsä.
Dpo11 Tissit edelleen kipeät. Tuntuu epämiellyttävältä vaihtaa asentoa kun nukkuu. Mahassa välillä tuntemuksia. Kauhea PMS turvotus puuttuu (onneksi), joka on välillä ennen menkkoja.
Dpo12 Oireet ennallaan, mutta kaveriksi tullut tuttu PMS turvotus alavatsaan 🫠 Nega testattu päivällä. Veikkaus, että menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna.
Dpo13 Oireet ennallaan ja niiden kaveriksi eilen illalla ja tänään aamulla oli menkkakipuja. Olin aamulla ihan varma, että yön aikana vaihtunut KP1, mutta ei vielä. Tein testin vielä aamulla varnuudeksi ja nega. Ärsyttää taas koko homma ihan julmetusti, miksei tämä vaan voi hemmetti vie onnistua...
Dpo14 vaihtuu Kp1
 
Muokattu viimeksi:
Tjot-kesän kierto 1
Vaikka tjot, niin silti pakko "kuumeilla" oireita ylös 😶‍🌫️

7.6. kunnon oviskivut ja v-vuodot. Dpo 0 kenties. Mahdollisuus annettu edellisenä päivänä. (ja muutamina sitä ennenkin)
11.6. / Dpo 4 illalla väsy ja palelu. Edellisen yön iholämpötila keskiarvossa eli +0. Ennen ovista iholämmöt oli miinuksilla, sitten nousi tonne +0 - +0,2 väliin.
12.6. / Dpo 5 aamulla etäisen karhea olo nenässä ja kurkussa. Edellisenä yönä iholämpötila +0,5 keskiarvoa. Illalla väsypalelua
13.6. / Dpo 6 haukottelin jo 19 aikaan illalla. Vähän vaisu ja huonovointinen olo ollut, mutta toisaalta edellinen yö meni lasten luona rampatessa, ja lopulta lastenhuoneen lattialla nukkuen. Unimäärä jäi 6 tuntiin, joten kaikki oireet menee sen piikkiin. Lämpötila +0,2. Illalla paleli. Tuikkimisia aivastellessa 🤩
14.6. / Dpo 7 vielä pitäisi kaksi päivää malttaa ennen ekaa tikun uittoa, joka sekin voi olla liian aikainen. Ei malttaisi 😅 Mietin jos jotain haamuja alkaisi ilmestyä, niin ne voisi juhannusaattona olla näkyvissä (ja saisin miehelle perusteltua testaamisen että halusin varmistaa voinko ottaa yöllä yhden tölkillisen vai en 😇 perjantai olisi dpo 11 jolloin jos jotain on, se jättänee mun kohdalla jo nähtävissä olevan haamun. Hän ei nimittäin ole aiemmillakaan kerroilla niitä ekoja haamuja osannut katsella joten ei viiti turhaan toista säikytellä 👻👻😅). Yön iholämpötila +0,5 📈aamusta ei muita oloja. Päivällä fiilis kiukkuinen, tietyt ruoat ällöttää normaalista poikkeavasti. Väsyttää jo iltapäivästä.
15.6. / Dpo 8 Herätessä hyvä olo, mutta aamukahvi teki yökköä oloa 😏 Yöllä iholämpötila +0,2. Sykkeet pilvissä, mutta syötiin illalla pizzat (onhan sekin "oire", oli aivan pakko saada 😛). Tekee mieli olla vatsa rentona, vaikka normaalisti tuen vatsalihasten kevyellä aktivaatiolla ryhtiä kuin itsestään. Tänä aamuna ei ollut testihimotuksia. Kuitenkin kivaa odotella keskiviikkoa, jolloin ehkä ekan haamutoiveen kanssa uitan tikun 🤭 Illalla aivastaessa muuten tuikki repäisykipuja! Niitä mulla ei kyllä oo ikinä ollut mielikuvitusoireena, vaikka toki kerta olis ensimmäinenkin.
16.6. / Dpo 9 olo muuttui oireettomaksi ja kahvikin maistuu taas 😅 vähän tuntuu että kaikille oireille on keksittävissä joku muukin syy. Lämmöt vaan +0,1. Huvikseni kyllä uitin tikun tänä aamuna, negahan se vielä. Kuopus (tyttö) näkyi pregcheckin tikuissa dpo 9 (tai nt-ultran lasketusta mukamas dpo 7, kaikki meistä tietänee että se on mahdoton 🙈😅). Esikoinen (poika) näkyi onestepeissä nt-ultran lasketusta taaksepäin laskien vasta joku dpo14 vai 15, maailman haaleimpana, mut ne testithän oli/on aika susia 😅
17.6. / Dpo 10 rfsu early supernega 😅 eilen illalla alavatsalla oli vihlasuja kun pyörin nukkumaan. Testaan vielä perjantaina, lähinnä jos tulee vklp otettua yhdet, niin kiva varmistaa nega. Muuten oottelen menkkoja su-ma.
19.6. / Dpo 12 nega testattu. Ei muuta kun menkkoja ootteleen.
20.6. Tiputteluvuoto aamusta, kipeä olo ja itkettää, eli menkat alkaa vuorokauden sisään. Varmaan huomiselle menee kp 1 🥲
23.6. / KP1 Pari päivää oli välissä tiputtelematta, mutta 22. illalla alkoi haaleanpunainen. Yöllä kuukuppi täyteen, joten tänään sitten kp 1 😮‍💨 vauvakuumeoptimistina laskin että 30 vrk kierrolla tästä tulis aprillivauva 😆 sitä kohti tjottia vetämään 🤞🏼
 
Muokattu viimeksi:
Itselle vaan talteen.. 😁 Varhaisen keskenmenon jälkeinen tyhjennyskierto.. Voipi olla, että poistankin koko viestin, jos mitään ei ala tapahtumaan. Itse alan kyllä pian jo epäilemään ovuloimatonta kiertoa, jos ei ala tapahtumaan.. Mut josko silti... ❤️ olipa muuten lohdullista myös saada terkkarista puhelu, että nyt tietoihini on kirjattu se, että jos tulee vielä kolmas keskenmeno, niin sitten tehdään lähete Naistenklinikalle. Kyllä mä aion siis antaa tälle yrittämiselle vielä hetken aikaa. ❤️

Kp 41 cb:n dual hormone ympyrä
Kp 42 ympyrä, tikkutestin toinen viiva selkeästi näkyvillä. Talletus, vaikka tuskin täällä hyötyä. 🤣❤️
Kp 43 ympyrä, tikkutesti vaaleampi kuin eilen
Kp 44 vilkkuva hymiö oh yeah. 😍 Talletus. ❤️
Kp 45 vilkkuva hymiö. Jännityksellä odotan, että joskus tulee se pysyvä. ❤️
Kp 46 vilkkuva hymiö. Talletus. ❤️
Kp 47 vilkkuva hymiö.
Kp 48 vilkkuva hymiö, edelleen... Huoh.
Kp 49 vilkkuva hymiö....
Kp 50 yllätys yllätys, vilkkuva hymiö ja nyt loppu testitkin kaapista. Talletus ja selkeästi alakerrassa vähän kosteampaa tänään, oli vähän jo eilenkin..
Kp 51 mikäs muukaan kuin vilkkuva hymiö.. Löysin kaapista onneksi tuon yhden testin ja tilasin testejä lisää... Talletus..
Kp 52 vilkkuva hymiö. Kerkesin just saada uudet testitikut. Tää oli nyt yhdeksäs päivä putkeen vilkkuvaa, huoh. Jatkan ehkä pari päivää vielä..
Kp 53 tietenkin vilkkuva hymiö. Jatkanen perjantaihin asti nyt ainakin testaamista, vaikka tikut onkin kalliita.. Teen silloin varuiksi myös raskaustestin, jos mystisesti olisi ollut ovis ilman positiivista ovulaatiotestiä. En kyl usko, mut silti.

Salaa toivon, että voi kun menisi niin kuin mun helmikuisessa kierrossa, että tulisi neljä päivää vilkkuvaa hymiötä ja sitten se pysyvä.. Katsellaan. ❤️ Ei yhtään haittaa vaikka tulisi jo huomenna torstaina.. ❤️ Kun ei nyt vaan hirveästi pidempään ainakaan menisi, mutta onhan sekin tällä kropalla jo varmasti ihan odotettavaa... 🤣

Ajatuksia vaan.. Pakko purkaa.. Yritän pysyä keskusteluista muuten hetken taas poissa.. Nyt on to 18.6.. Meinaan alkaa todella stressaamaan, eikö sitä positiivista ovulaatiotestitulosta tule ollenkaan... Joo, huominen ois vielä ihan ok, jos vertaa tohon helmikuiseen kiertoon.. Mut silti.. Tuntuu, että on epämääräisiä alavatsakipuja vähän väliä ja mietin vaan, että onkohan jotain pielessä kuitenkin.. En tiedä... Huomenna perjantaina ei edes voida talletella, koska on vieraita ja tänään en vaan usko, et mitään enää tapahtuu... 😭 Vitsit tää on kyl raastavaa. Ikuinen odotus..

20.6... Jossain ohjeissa taisi lukea, että jos tulee yhdeksän päivää putkeen tota vilkkuvaa hymiötä, niin sitten kannattaa jo lopettaa testaaminen.. Eli olisiko sitten tiistaihin asti, kun näitä jaksan tehdä tai pitää itseasiassa käydä ostamassa uusi setti.. Katsellaan tuleeko tästä mitään. Alkais nyt ees vaikka menkat...

21.6 Vilkkuu edelleen. Testitkin multa loppui... Täytyy nyt vielä kaivella kaapit varuiksi.. Haluaisin kuitenkin ees pari päivää jatkaa näillä dual hormoneilla vielä..

24.6. Jos ei viikon päästä tyyliin edelleenkään kuulu menkkoja ja ovulaatio yhtä kateissa, niin pitää varmaan jo soitella jonnekin ja kysellä, että onko tää enää normaaliakaan. O.o
 
Muokattu viimeksi:
Mietin tässä että pitäiskö Yk2 sumputtaa aiempaan piinailuun ykköskierroksesta. Ehkä tulee liian sekava. Saahan sitä omaa piinailua tiirata sitten kierros kerrallaan sivuja taaksepäin jos haluaa.

No, aloitanpa sitten vähän ennenkun alan tikuttaa ovista. Tänään alkoi vuoto.👌 Kierto venyi yhden päivän pidemmäksi ollen 27 päivää.

@litranmitta oltiin samaan aikaan jännäämässä kesäkuisia -24. Olin eri nimmarilla silloin ja puhelin vaihtui ja sitä myöten vaihtui nikki tännekin. Jännäilen teidän tjottailutaivalta tässä oman "yritetään muttei hampaat irvessä"- taipaleella😄😄

Lisää kuumeilijoita tänne, on niin kiva seurata ihmisten tuntemuksia 🤓
 
Yk19…pitänyt taukoa tästä…jospa kokeilen..

Kp1- 4 menkat
Kp 8,9 talletuksia.
Kp10 ovistesti + ( illalla todella pientä painetta) Ei talletusta, harmittaa.
Dpo0 lämmöt jo hieman nousi, oliko ovis muka jo? Yleensä kovemmat kivut kyllä. Huomiset lämmöt selventänee. Yritetään tänään talletella vielä mut voi olla myöhästä jo.
Dpo1-
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top