Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kp 1-
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan, olin unohtanut tämän@Evannu Dpo-1 on se päivä, kun tulee ensimmäinen ovisplussa.Ei tarvi odotella ”huippua”.
Mun raskauksista on vuosia, mutta valkovuodon runsastuminen tapahtui mielestäni vasta lähempänä mahdollisia kuukautisia... siis vasta joskus dpo 10 jälkeen ehkä. Sehän se aina säikäyttikin, kun joutui tarkistamaan oliko sittenkin kyseessä menkat.Kysymys teille aikaisemman positiivisen kokeneille: oliko teillä valkovuoto selvästi runsaampaa positiivisen kierron luteaalivaiheessa kuin negakierroissa? Tai ylipäätään jotenkin erilaista? Vai huomasitteko mitään eroa tavanomaiseen?
Koitan olla ylianalysoimatta, kun nyt dpo4 eikä valkovuotoa kuulu.. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, kun olen lukenut niin monesta lähteestä, että vv runsastuu posikierrossa. Ja muistan tämän olleen omakin kokemus![]()
Mullakin vuodon runsastuminen tapahtui vasta lähellä oletettua kuukautisten alkua - lunttasin vielä tuolta edellisestä piinailusta niin vv runsastui selkeesti vasta dpo11. Ja tämä oli poikkeavan runsasta muistaakseni myös ekassa posikierrossa, dpota en muista.Kysymys teille aikaisemman positiivisen kokeneille: oliko teillä valkovuoto selvästi runsaampaa positiivisen kierron luteaalivaiheessa kuin negakierroissa? Tai ylipäätään jotenkin erilaista? Vai huomasitteko mitään eroa tavanomaiseen?
Koitan olla ylianalysoimatta, kun nyt dpo4 eikä valkovuotoa kuulu.. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, kun olen lukenut niin monesta lähteestä, että vv runsastuu posikierrossa. Ja muistan tämän olleen omakin kokemus![]()
Mulla ekassa ivf tuoresiirrosta tulleessa plussassa valkovuoto jatkui, olikohan punktiosta vai siirrosta, en muista, niin runsaana ja oli aika runsasta koko raskauden ajan. Keskimmäisestä en muista kunnolla, mutta koko raskaus oli kuivempaa kuin ekassa. Kolmannessa onnistuneessa raskaudessa ovulaation jälkeen oli ihan kuivaa eikä lisääntynyt edes lähellä kuukautisten alkamista. Olin ihan varma etten ole raskaana, koska mulla ei ollut mitään oireita mikä olisi viitannut raskauteen ja testinkin tein sillä aja että eiköhän uusi kierto ala kun tän teen.Kysymys teille aikaisemman positiivisen kokeneille: oliko teillä valkovuoto selvästi runsaampaa positiivisen kierron luteaalivaiheessa kuin negakierroissa? Tai ylipäätään jotenkin erilaista? Vai huomasitteko mitään eroa tavanomaiseen?
JännittävääEkaa kertaa kirjoitan tämmösen tänne,kiva seurata omia ja muiden oireita ja oivalluksia!
Yritys kierto numero 7, ikää 38v. Kunnallisella käyty puhumassa ja jotain perus labroja otettu,lokakuussa jos ei ole tärpännyt lähete eteenpäin kunnon tutkimuksiin.
Tulee nyt vähän kesken kiertoa mutta laitetaan näin tällä kertaa..
Ovulaatio ollut noin 29.5-1.5 joten en kirjota dpo muodossa. Normi kierto 28.(kolme kertaa ollut vähän ennen menkkoja vahvahko haamu joka sitten hävinnyt ja menkat olleet myöhässä)
Greippimehut ja muut vippaskonstit tauolla.
päivittäin.
Kp 21 arat nännit ja kiukku
Kp 22 entistä aremmat nännit ja entistä kiukkusempi olo,heräsin jo ennen kl 5 enkä saanut enää unta ja oli oudon virkeä olo,lievä metallin maku suussa. Kiukkusena tehty aivan liian aikaisin testi, haaleista haalein haamu tai mielikuvitus viiva joka näky vasta testiajan jälkeen joten negatiivinen. YRITÄN testata vasta parin päivän päästä.
En tiedä tarkkaan dpo koska ovistestit oli yhtä vahvoja monta päivää niin en osaa tällä kertaa tarkkaan sanoa!Jännittäväämikä dpo sulla on menossa?
LH-piikki ei nimensä mukaisesti ole aina terävä piikki vaan se voi kestää useamman päivän.En tiedä tarkkaan dpo koska ovistestit oli yhtä vahvoja monta päivää niin en osaa tällä kertaa tarkkaan sanoa!