Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahah, pitäiskö tehdä kimppatestit 🤣 ite olen koko ajan yrittäny järkeillä, että lauantai aamuna vasta, koska sitten jos aikaisemmin näyttää negatiivisia, niin harmittaa. Toki tuolloinkin.. En tiiä😬
 
Mäkin kokeilen nyt tässä kierrossa listata näitä tänne! Mun dpo-laskut ei ole kovin eksakteja, kun en tunnista ovista mitenkään ja kierto on epäsäännöllinen muutamien päivien heitolla. Lähden siitä oletuksesta, että ovis on ollut samoihin kp-aikoihin kuin oletetusti viime kierrossa.

Dpo 1: olo normi, illalla ihan ministi veristä vuotoa 🤨
Dpo 2: ihan tavallinen olo
Dpo 3: ihan tavallinen olo, illalla pikkasen verta pyyhittäessä. Nännit herkät.
Dpo 4: jälleen veristä vuotoa ja nännit herkät. Turvottaa.
Dpo 5: yhtäkkiä päivällä tosi etova olo ja vähän menkkamaista jomotusta alaselässä. Nännit herkät ja turvottaa. Rupesin miettimään, että onkohan tuo vuoto ollut ovulaatioon liittyvää, eli olisko ovis ollutkin vasta dpo 1-3 välillä. Viime kierrossa tuli ensimmäistä kertaa oviksen aikoihin/jälkeen menkkamaisia kramppeja ja tosiaan nyt taas, eli toivottavasti tämä ”hauskuus” ei ole tullut nyt jäädäkseen 😓
 
Muokattu viimeksi:
Hahah, pitäiskö tehdä kimppatestit 🤣 ite olen koko ajan yrittäny järkeillä, että lauantai aamuna vasta, koska sitten jos aikaisemmin näyttää negatiivisia, niin harmittaa. Toki tuolloinkin.. En tiiä😬
Vois 😂 oon ihan varma etten pysty olemaan testaamatta jo huomenna vaikka joka tapauksessa se luultavasti on nega 🫠
 
En voi muokata nuita tekstejä, kun en ole rekisteröitynyt. Mutta tuleepahan nostetta tänne. Ja olen utelias kuulemaan muiden piinailijoiden tuloksia 😆

Dpo 5 tuntemuksia alavatsalla illalla.
Dpo7 illalla olin superväsy jo klo 22. En ajatellut siitä ensin mitään.
dpo7-8 yöllä heräsin vessaan (illalla join liikaa varmaan) vessassa käynnin jälkeen huonovointisuus pyyhkäisi yli ja valvoin 00-02 ,ja mietin tulenko kipeäksi, kun nenä meni tukkoon, illalla väsytti ja nyt oksettaa. ( samalla mietin voisko nämä nyt oll selviä oireita
Dpo8 kuvittelen että vieläkin vähän kuvottaa,menee kuitenkin ohi. Mies käy ostaan raskaustestejä, enkä malta olla testaamatta illalla ja negahan siellä (apteekin ultra). Paketissa kaksi testiä, jos huomenna yrittäis uudestaan.
Dpo9 tänään, ei mitään oireita vielä

Teitkö Haaveilija97 jo testin 😁
 
Mun kierron oireet, yk5 ja ovista ei tikutettu tai lämpöjä seurattu. Yleensä oviskivut tulleet joko samana tai seuraavana päivänä tikutetusta plussasta, eli dpo -1 tai 0.

Kp 9 lähtien kipeänä, flunssaa
Kp 11 talletus
Kp 12 talletus, bongattu ovislimat, ovulaatiokipua (tai muuta vastaavaa kipua alavatsalla)
Kp 13 (dpo 0) talletus, ovislimat ja -kivut uudelleen, väsymys
Kp 14 (dpo 1) talletus
Kp 15 (dpo 2) ovislimat ja himotus päällä uudelleen! Flunssa väistynyt ja oireeton
Kp 16 (dpo 3, vai sittenkin 0?) talletus, jomottelua alavatsalla, ehkäpä siis uudet oviskivut
Kp 17 (dpo 4/1) talletus, märkä olo, paljon vv
Kp 18 (dpo 5/2) talletus, tahmeaa valkoista vv. Palasin sairastelun+vapaapäivien jälkeen töihin, ja illalla palelua, tukkoisuutta, kova väsy, plus kurkkukipu palasi takaisin
Kp 19 (dpo 6/3) migreeniä, kova väsymys, kurkkukipua ja yskää, väsy, kylmä, tukkoisuus > olenko tulossa uudelleen kunnolla kipeäksi? Ruoka ja limsa maistuu mauttomalta, ei ruokahalua. Pehmeää tuikkimista ja välillä sukkapuikkokipua alavatsalla. Nännit kosketusarat (mulle uusi oire)
Kp 20 (dpo 7/4) Tunne flunssaisuudesta katosi yön aikana ja voin tänään hyvin, energinen olo. Nännit yhä kosketusarat, mutta vähemmän kuin eilen. Kevyitä tuntemuksia alavatsalla ja alaselässä päivän mittaan. Illalla niveliä särki (olkapäät, lonkka). Vatsaa turvottaa.
Kp 21 (dpo 8/5) Hyvä olo, aamulla vain oli hetken kurkku kipeä herätessä. Vatsaa turvottaa, muuten oireeton olo. Nännien arkuus kadonnut.
Kp 22 (dpo 9/6) Aamulla herätessä aivastin pari kertaa ja oli vähän tukkoinen fiilis, mutta se katosi heti kun nousin. Päivän ajan normaali olo. Illalla sarjaa katsoessa tuli todella voimakas tunnereaktio ja lähes tunnin itkukohtaus, kun sarjassa kuoli hahmo, jonka tiesin jo etukäteen kuolevan.. En normaalisti ole erityisen itkuherkkä, joten reaktion voimakkuus yllätti ja melkein säikytti, että näinkö hormonaalisen tuo Donaferty musta on tehnyt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Outo olo jatkui nukahtamiseen saakka, menin nimittäin sänkyyn väsyneenä, mutta en saanutkaan unta. Aloin pyöriä ja höpötellä miehelle kaikkea hassua. Itku siis vaihtui hölmön onnelliseen/euforiseen olo, ja vitsailin ja pöllöilin kaikkea outoa, mikä ei todellakaan oo mulle yöllä normaalia :tears:
Kp 23 (dpo 10/7) Aamulla mies totesi, että mun kehon lämpötila on oudon korkea, tuli lämmittelemään mun kylkeen (yleensä menee toisin päin). Päivä alkoi onnellisissa fiiliksissä, ja jostain syystä mulla on sellanen olo, että oon raskaana! Hain rfsu:n herkän testin, joka näytti viivanpaikkaa, pitää testailla huomenna uudelleen. Aamulla jomotteli alavatsalla. Illalla Donafertyn juominen tyhjään mahaan (kuten aina) sai aikaan lievästi etovan olon. Illalla myös hiivatulehduksen tyyppistä lievää kirvelyä/kutinaa.
Kp 24 (dpo 11/8) Tein uuden herkän testin, näytti testiajalla viivanpaikalta ja kuivuessaan sekin katosi. Aknea alkanut vähän pukkaamaan.. Alaselkä kipeä ja mahaa turvottaa. Muuten normaali olo.
Kp 25 (dpo 12/9) Aamulla taas herätty lievän kurkkukivun ja tukkoisuuden kanssa, katosivat aamusuihkun aikana. Muuten normaali, hyvä olo. Tajusin juuri, että kiukku ja äkäily puuttuvat tästä loppukierrosta kokonaan! :smiling face with heart-eyes: Alaselkä kipeä ja mahaa turvottaa.
Kp 26 (dpo 13/10) Normaali olo. Alaselkä vähän kipeä ja mahaa turvottaa.
Kp 27 (dpo 14/11) Alavatsalla nippailuja ja lyhyitä jomottavan kivun hetkiä. Mahaa turvottaa. Tehty herkkä testi, jossa märkänä ei mitään, kuivuttuaan näyttää vain viivanpaikkaa. Taitaa alkaa menkat tänään tai huomenna.
Kp 28 (dpo 15/12) Kuukautiskipuja koko päivän ajan, iltapäivästä pari tippaa ruskeaa vuotoa. Vatsa turvonnut. Mulle uusi oire, että ennen menkkoja näin paljon alavatsatuntemuksia, yleensä alkavat vuodon kanssa samaan aikaan tai ainakin samana päivänä.
Kp 29 (dpo 16/13) Kuukautiskipuja koko päivän vaihtelevasti, ja taas iltapäivällä pari tippaa ruskeaa vuotoa. Vatsaa turvottaa ja ilmavaivoja, mutta olen kyllä syönyt paljon sokeria harmitukseen, että johtuu varmaan siitä :tears: Ei kuitenkaan enää ole sellainen olo, että kuukautiset olisi alkamassa, kipu tulee ja menee eikä ole ihan samanlaista kipeää kuin menkkojen aikaan, vaan enemmänkin lievempiä tuntemuksia. Testattu laimeahkosta iltapissasta normaali pregcheck testi, näytti viivanpaikkaa jo testiajalla.
 
Muokattu viimeksi:
En voi muokata nuita tekstejä, kun en ole rekisteröitynyt. Mutta tuleepahan nostetta tänne. Ja olen utelias kuulemaan muiden piinailijoiden tuloksia 😆

Dpo 5 tuntemuksia alavatsalla illalla.
Dpo7 illalla olin superväsy jo klo 22. En ajatellut siitä ensin mitään.
dpo7-8 yöllä heräsin vessaan (illalla join liikaa varmaan) vessassa käynnin jälkeen huonovointisuus pyyhkäisi yli ja valvoin 00-02 ,ja mietin tulenko kipeäksi, kun nenä meni tukkoon, illalla väsytti ja nyt oksettaa. ( samalla mietin voisko nämä nyt oll selviä oireita
Dpo8 kuvittelen että vieläkin vähän kuvottaa,menee kuitenkin ohi. Mies käy ostaan raskaustestejä, enkä malta olla testaamatta illalla ja negahan siellä (apteekin ultra). Paketissa kaksi testiä, jos huomenna yrittäis uudestaan.
Dpo9 tänään, ei mitään oireita vielä

Teitkö Haaveilija97 jo testin 😁
Tänään pärähti viiva testiin 🤭🤭 oon aivan järkyttyny ja hämmentyny et mitä täällä nyt oikeen tapahtuu. Eka kuva aamulta ja toka kuva illalta. Aamulla täytynee tehä digitesti🫣

IMG_1649.jpeg
IMG_1651.jpeg
 
Oon jotenkin vaan ihan hämilläni että miten tää on mahollista 😂 nyt aamulla tuli digiin raskaana 1-2. Aivot tarvitsee vielä prosessointia mutta pelon sekasin ja jännittynein fiiliksin eteenpäin🤭 toivottavasti ei menkat ala!

Oii, toivotaan että kaikki menee hyvin! Jännittäviä aikoja luvassa 🤩

Meillä on ensimmäinen yrityskerta ja nyt vasta kunnolla ymmärrän, millaista piinaa on odottaa raskautumista. Tänään perjantaina on kp27 ja normaali kierto on 28-29 päivää... 😁 Tein eilen RFS:n aikaisen raskaustestin ja se oli selvästi negatiivinen.

Mulla oli ovulaatio suunnilleen kierron päivänä 13 tai 16-17. Närästys alkoi kp13 ja se onkin ollut erikoista, kun mua ei närästä melkein koskaan. Samoihin aikoihin alkoi erilaiset tuntemukset alavatsalla. Rintojen arkuus alkoi kp19 ja viimeiset pari päivää nännit on ollu normaalia aremmat. Pahoinvointia on ollut kp21 ja 26. Leposykkeet on ollu huomattavasti korkeammalla kolme viimeisintä päivää, samoin illalla on ollut palelua. Eilen sain ravata vessassa jatkuvasti mutta tänään on taas paljon vähäoireisempi päivä 🤔

Koitan malttaa testin kanssa vielä sunnuntaihin asti mutta ajatukset suttaa tämän asian ympärillä niin, etten voi keskittyä oikein muuhun. Hyvää viikonloppua muillekin piinailijoille 🌞
 
Tämä on kyllä tosi kiva ketju, ja mielenkiintoista lukea toistenkin piinapäivien tuntemuksia ja odotteluja! 🤭 Voisin koittaa itsekin pitää tänne tässä kierrossa kirjaa. Meillä on yrityskierto 2 nyt, ja ovulaation pitäisi varmistua ihan tässä lähipäivinä. En jostain syystä ainakaan vielä tässä(kään) kierrossa onnistunut kunnon tummaa viivaa saamaan ovulaatiotestiin, vaikka mielestäni kp12 iltana viiva olikin selvästi muiden päivien testejä tummempi. Aloitan "kirjanpidon" sitten dpo päivien mukaisesti tänne kunnolla, kunhan testien+aamulämpöjen perusteella ovulaatiopäivä on paremmin todennettavissa 🥰

25.8./KP1-28.8./KP4: Kuukautiset
KP7: Päänsärkyä.
KP8: Vatsan juilintaa.
KP9: Ovulaatiotesti negatiivinen.
KP10: Ovulaatiotesti negatiivinen, tallettelut tehty.
KP11: Ovulaatiotesti negatiivinen. Vv kirkasta ja vetistä.
KP12: Aamun ovulaatiotesti negatiivinen, illalla uusi testi, joka yllättäen kuitenkin selvästi aamua tummempi. Ei kuitenkaan niin tumma kuin kontrolliviiva. Vv kirkasta ja vetistä.
KP13/DPO0: Ovulaatiotesteihin aamulla ja illalla selkeät viivat, tosin haaleammat kuin kp12 illan testissä, jonka viivat näyttävätkin nyt kuivuneena tasavahvoilta. Voisiko ovulaatio ollakin tänään, vaikka sovellusten arviot ennustivat ovulaatiota kp14-16? Tallettelut tehty. Vv muuttunut jo enemmän venyvämmäksi, rinnat ja nännit tosi arat illalla.
KP14/DPO1: Aamun ovulaatiotestin viiva selvästi hailakka nega, ja aamulämmöt ovat nousussa. Tällä hetkellä lähden olettamaan, että ovulaatio osui kp13, joten nyt menossa dpo1. Hyvä fiilis, koska tuntuu että tallettelut saatiin osumaan ihan hyvin nyt kohdalleen.
KP15/DPO2: Neljän tunnin yöunien jälkeen aamulämmöissä pikku notkahdus alaspäin nousun sijaan, mikä hieman kummallista, kun ovulaation jälkeen lämpöjen pitäisi nousta. Aamun ja illan ovulaatiotesti negatiivinen.
KP16/DPO3: Aamulämpö noussut uudestaan, ja sen tuntee myös olossa. Olo on vähän kuin pienessä kuumeessa, väsyttää. Yksi ovulaatiotesti on vielä jäljellä, jonka ajattelin käyttää iltapäivällä, vaikken usko sen mitään yllätyksiä tähän tuovan.//Testi tehty töiden jälkeen, ja haalea negahan se on. Seuraavat testailut olkoon sitten raskaustestien kanssa seuraavalla viikolla.
KP17/DPO4: Väsymys jatkuu, ja aamulämmöt melko lailla samoissa lukemissa kuin eilen.
KP18/DPO5: Aamuyöstä nukuin katkonaisesti, näin myös unta että sain poikalapsen👶🏼Aamulämmöt nousseet edellispäivistä 36,65 -> 36,80. Iltapäivällä häivähteli hetken aikaa vähän etova olo, mutta katosi ihan yhtä nopeasti.
KP19/DPO6: Aamusta alkaen on saanut kuulostella outoa nippailua alavatsassa, ei kuitenkaan mitään kivuliasta. Liekö oman pään keksimää lumevaikutusta, oireen ylianalysointia vai merkki jostain muusta? Nippailua fiilistellessä mietin, että hitsi kun jokin ruoka tässä aamutuimaan kyllä maistuisi - ja se jokin olisi just nyt alakoulun jauhelihakastike ja ne ylikypsät kierremakaronit. Mistä lie moinen makumuisto nousi🤷🏼‍♀️ Alkuviikon väsymys väistynyt, aamulämmöt pysyy koholla.
KP20/DPO7: Rusehtava valkovuoto/tiputteluvuoto, mikä minulla tyypillisesti alkaa noin viikkoa ennen menkkoja, alkoi tänään. Voinee alkaa asennoitua siihen, ettei tällä kertaa tärpännyt - pidetään kirjaa kuitenkin uuden kierron alkuun asti. Optimistinen saattaisi ajatella, että ehkä kyseessä on kiinnittymisvuotoa, mutta epäilen. Jotain tuntemuksia alavatsassa ollut tänäänkin, pientä kivunkaltaista. Johtunee tuosta vuodosta?
KP21/DPO8: Aamulämmöt pysyttelee koholla (36,85°c), samoin rusehtava vv jatkuu, tosin hyvin niukkana. Muuten olo aika lailla normaali, jotain nipistelyä tuntui alavatsassa aamusta muttei mitään kovin merkittävää. Illalla nousi lämpö 37,11°c:een.
KP22/DPO9: Saan itseni vakuutelluksi siitä, että kyllähän se on ihan ok tehdä se raskaustesti ihan varuilta jo nyt jos siellä vaikka jotain näkyisi. No ei näy, muuta kuin negatiivinen tulos😂 lämmöt pysyy koholla. Flo ennustaa jostain syystä vain 26pv kiertoa, joten jospa tätä tuskaa ei kestäisi enää kauaa. Olo koko päivän ihan normaali.

(Kierron pituus: 28-29pv)
 
Muokattu viimeksi:
Kp 10 💘, vetistä vv
Kp 11 vetistä vv
Kp 12 💘, vetistä vv
Kp 13 lämpöjen nousu, erittäin vetistä vv
Kp 14 lämmöt laski, vv vähenemään päin
Kp 15 💘, vv vähentynyt lisää
Kp 16 (dpo1?) lämmöt uudestaan ylös ja siellä pysyny, vv kuivunu. Yleensä aina ovulaatiopäivänä on selvä kipu ja sit seuraavana päivänä lämpöjen nousu ja vv kuivuu täysin kuin seinään. Nyt ei ollu kipuja ja vv laski portaittain. 🤨 Vaikea siis poikkeuksellisesti sanoa millon ovis oli. Lämpöjen perusteella ehkä sit kp15? Mut on voinu olla päivän tai pari aiemminkin. 🤷‍♀️
Kp 17-20 (dpo 2-5?) ei mitään oireita
Kp 21 (dpo6?) herkkä testi odotetusti nega (piti varmuuden vuoksi tehdä)
Kp 22 (dpo7?) herkkä testi odotetusti nega. Illalla jomotusta alavatsalla 👀Viluttaa, mut ehkä tääl on kylmä tai oon tulossa kipeeks (perheessä flunssaa).
Kp 23 (dpo8?) (su) Ehkä jtn tuntemusta alavatsalla, mutta voin vaan kuvitella. Otsassa paineen tunne, vähän pää kipeä, myös vähän jotenkin tukkoinen olo, kurkussa vähän outo olo. Todennäköisesti vain alkavan flunssan oireita, mut jotenkin epätyypillisiä itselle ja eivät etene pahemmaksi 🤔.
Kp24 (dpo9?) (ma) Flunssan oireet väistyneet. Aamulla jälleen alavatsalla pientä jomotusta. Raskaustestiin piirtyi haalea plussa 🥹

Kierron pituus tyypillisimmin 26.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään on kp29 ja raskausoireet (tai niiksi niitä luulin) jatkuvat. Raskaustesti oli kuitenkin negatiivinen. Eiköhän ne menkat sieltä ala kuitenkin ja päästään yrittämään ensi kierrossa uudestaan. Kierron pituus on mulla yleensä 28-29 päivää.
 
Täällä ensikertaa lasta toivova 28v. Viime kuussa tehtiin miehen kanssa päätös lapsesta, ja suoraan otettiin avuksi käyttöön ovulaatiotestit. Vahva positiivinen ovulaatiotesti 29.8, joten arvioin ovulaation tapahtuneen 30.8. Talletteluja ennen ovista ja 30.8.

Aina ollut hyvin päivän täsmällinen kierto, mutta ovista en koskaan testaillut. Tuolla laskuopilla nyt 8.9 olisi 3+2. Pari testiä pitänyt jo kokeeksi tehdä malttamattomana (pregchek testiliuskat, näissä ei taida herkkyys olla kovin hyvä?).

Oireena nipistely alavatsalla, turvotus ja kova nälkä vähän väliä. Varsinkin tämä kova nälkä noin 2h välein on TODELLA outoa, ja tuntuu ettei tule samalla tavalla kylläiseksi edes mitä ennen. Myös tosi outoa oli, että nyt on ollut pari viime yötä heräilyä 4 aikaan ilman mitään syytä, ja oli vaikea nukahtaa uudelleen. Hajuaisti on myös herkistynyt. Nyt odottelen, että menisi muutama päivä jotta voisi tehdä clearbluen varhaistestin. Pregchekin liuskat olleet selkeitä negoja, toki tässä vaiheessa harvemmin saa positiivisen testituloksen. Ajattelin tehdä clearbluen perjantaina 13.9, vähän on piinaa odotella vielä 5 päivää😂

Ovulaatio ollut arviolta 30.8
Tänään 9.9 dpo 10/kp 23 oireena alavatsan nipistely, kova jatkuva nälkä, yölliset heräilyt. Turvotus alavatsalla varsinkin illalla. Eilen 8.9 turvottelu tuntui tukalalle. Normaaliin kiertoon verrattuna psm masentelut ja mielenvaihtelut puuttuneet kokonaan. Menkkojen pitäs alkaa nyt tulevana viikonloppuna, jos ei tärpännyt.
 
Muokattu viimeksi:
En voi muokata nuita tekstejä, kun en ole rekisteröitynyt. Mutta tuleepahan nostetta tänne. Ja olen utelias kuulemaan muiden piinailijoiden tuloksia 😆

Dpo 5 tuntemuksia alavatsalla illalla.
Dpo7 illalla olin superväsy jo klo 22. En ajatellut siitä ensin mitään.
dpo7-8 yöllä heräsin vessaan (illalla join liikaa varmaan) vessassa käynnin jälkeen huonovointisuus pyyhkäisi yli ja valvoin 00-02 ,ja mietin tulenko kipeäksi, kun nenä meni tukkoon, illalla väsytti ja nyt oksettaa. ( samalla mietin voisko nämä nyt oll selviä oireita
Dpo8 kuvittelen että vieläkin vähän kuvottaa,menee kuitenkin ohi. Mies käy ostaan raskaustestejä, enkä malta olla testaamatta illalla ja negahan siellä (apteekin ultra). Paketissa kaksi testiä, jos huomenna yrittäis uudestaan.
Dpo9 tänään, ei mitään oireita vielä

Teitkö Haaveilija97 jo testin 😁
Vähän alkaa nyt usko hiipua.
Dpo 10 närästi. Todella kovaa, ihan itku tuli. Ikinä ennen ei ole närästänyt.
Dpo12 menkkajomoja ja raudan maku käväisi suussa hetken.
Dpo13 tänään. Kaikki testit negatiivisia. Nyt on vähän outo ja haikee olo. Tän viikon aikana ollut ihan omituisia oloja. Semmosia mitä ei ole ikinä ollut ennen. Ja kaikki testit negatiivisia. Vissiin tässä alkaa oleen mahikset aika alhaiset siin että on raskaana. Kai sitä aivot voi tehdä tällaisia raskausoireita, kun toivoo jotain oikein paljon. Vielä tässä pari päivää on... Yleensä kierto on 28pv, kautta edellinen oli 26 ja uskon että tämä on kans, koska ovulaatio oli aikasin. Eli tiistai/keskiviikko voi odottaa menkkoja.
 
Mäkin kokeilen nyt tässä kierrossa listata näitä tänne! Mun dpo-laskut ei ole kovin eksakteja, kun en tunnista ovista mitenkään ja kierto on epäsäännöllinen muutamien päivien heitolla. Lähden siitä oletuksesta, että ovis on ollut samoihin kp-aikoihin kuin oletetusti viime kierrossa.

Dpo 1: olo normi, illalla ihan ministi veristä vuotoa 🤨
Dpo 2: ihan tavallinen olo
Dpo 3: ihan tavallinen olo, illalla pikkasen verta pyyhittäessä. Nännit herkät.
Dpo 4: jälleen veristä vuotoa ja nännit herkät. Turvottaa.
Dpo 5: yhtäkkiä päivällä tosi etova olo ja vähän menkkamaista jomotusta alaselässä. Nännit herkät ja turvottaa. Rupesin miettimään, että onkohan tuo vuoto ollut ovulaatioon liittyvää, eli olisko ovis ollutkin vasta dpo 1-3 välillä. Viime kierrossa tuli ensimmäistä kertaa oviksen aikoihin/jälkeen menkkamaisia kramppeja ja tosiaan nyt taas, eli toivottavasti tämä ”hauskuus” ei ole tullut nyt jäädäkseen 😓

Joo noniin, mäpäs päivitän tän mun kirjanpidon omaan viestiinsä, koska oon tainnut arvioida oviksen ajankohdan aivan väärin.

Dpo 1-3: ei oireita, luulin odottelevani ovista
Dpo 4: ihan vähän verta pyyhittäessä
Dpo 5: ei oireita
Dpo 6: nännit arat ja vähän verta pyyhittäessä
Dpo 7: nännit arat ja vähän verta pyyhittäessä, plus turvottaa
Dpo 8: menkkamaista jomotusta alaselässä, etova olo päivällä, turvottaa.
Dpo 9: menkkamaista jomotusta alaselässä ja etova olo. Turvotus helpottanut mutta vähän heikottaa seistessä. Tein ei-herkän r-testin ja siinä näkyy haalea punertava viiva! 😍
Dpo 10: ei oireita.
Dpo 11: pientä ajoittaista huimausta ja ihan vähän menkkajomotusta alaselässä. Tein uuden testin ja viiva on vahvistunut selvästi.
Dpo 12: ei oireita.
Dpo 13: ei oireita.
Dpo 14: etova olo.

Lopetan tän tähän ja otetaan uusiksi jos kyytiläinen ei pysykään kyydissä.
 
Muokattu viimeksi:
Laitetaas oireita ylös tässä kierrossa (yk2). Ekalla yk:lla olin huomaavinani yhtä jos toistakin oiretta vaikka menkat alkoivatkin sitten ihan ajallaan, näköjään sitä voi kuvitella kaikenlaista. Viime kierto oli 29 päivää, kuparikierukka poistettiin tuolloin kp8.

Dpo -1, kp 14: Illalla ovistestiin kirkuva plussa 💕
Dpo 0: Illalla kovat oviskivut vasemmalla puolella 💕
Dpo 1: Vieläkin kipua ja liukkaat kelit + pehmeät paikat 💕
 
Muokattu viimeksi:
Kp12/dpo1? eeppinen iltaturvotus, kurkkukipua, pahoinvointia ja väsymystä.
Dpo2 Pahoinvointi ja turvotustaipumus jatkuu, nippailua alavatsalla. Onnellinen.
Dpo3 rinnat hitusen arat, väsymystä mutta turvotus on luojan kiitos tiessään. Illalla muutama olut keikoilla.
Dpo4
 
Näitä on niin kiva lukea, että kokeilen itsekin jos jotain huomattavaa tulee 😊

Kp23 limat muuttuu enemmän valkuaismaiseksi, ovistesti nega
Kp24 ovistestiin vahvahko viiva, lievää alavatsakipua
Kp25 selväs plussa ovistestiin, selviä ovislimoja, alavatsajomottelua koko päivä
Dpo0 aamulla vielä vahvahko viiva testissä ja hetken lieviä jomotteluja, illemmalla viiva jo olematon eikä muitakaan oireita enää
Dpo1 ei mitään mainittavaa, limaisuus vähentyy
Dpo2 vti ja ruokamyrkytys iskee, menee kaikki huomio sairastamiseen
Dpo3 lievää pahoinvointia, mutta voi vielä olla ruokamyrkytyksen jälkimaininkejakin, limat runsasta ja kellertävää
 
Takaisin
Top