P
problemsolved
Vieras
Hahah, pitäiskö tehdä kimppatestit ite olen koko ajan yrittäny järkeillä, että lauantai aamuna vasta, koska sitten jos aikaisemmin näyttää negatiivisia, niin harmittaa. Toki tuolloinkin.. En tiiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vois oon ihan varma etten pysty olemaan testaamatta jo huomenna vaikka joka tapauksessa se luultavasti on negaHahah, pitäiskö tehdä kimppatestit ite olen koko ajan yrittäny järkeillä, että lauantai aamuna vasta, koska sitten jos aikaisemmin näyttää negatiivisia, niin harmittaa. Toki tuolloinkin.. En tiiä
Tänään pärähti viiva testiin oon aivan järkyttyny ja hämmentyny et mitä täällä nyt oikeen tapahtuu. Eka kuva aamulta ja toka kuva illalta. Aamulla täytynee tehä digitestiEn voi muokata nuita tekstejä, kun en ole rekisteröitynyt. Mutta tuleepahan nostetta tänne. Ja olen utelias kuulemaan muiden piinailijoiden tuloksia
Dpo 5 tuntemuksia alavatsalla illalla.
Dpo7 illalla olin superväsy jo klo 22. En ajatellut siitä ensin mitään.
dpo7-8 yöllä heräsin vessaan (illalla join liikaa varmaan) vessassa käynnin jälkeen huonovointisuus pyyhkäisi yli ja valvoin 00-02 ,ja mietin tulenko kipeäksi, kun nenä meni tukkoon, illalla väsytti ja nyt oksettaa. ( samalla mietin voisko nämä nyt oll selviä oireita
Dpo8 kuvittelen että vieläkin vähän kuvottaa,menee kuitenkin ohi. Mies käy ostaan raskaustestejä, enkä malta olla testaamatta illalla ja negahan siellä (apteekin ultra). Paketissa kaksi testiä, jos huomenna yrittäis uudestaan.
Dpo9 tänään, ei mitään oireita vielä
Teitkö Haaveilija97 jo testin
Oon jotenkin vaan ihan hämilläni että miten tää on mahollista nyt aamulla tuli digiin raskaana 1-2. Aivot tarvitsee vielä prosessointia mutta pelon sekasin ja jännittynein fiiliksin eteenpäin toivottavasti ei menkat ala!Kääk! Voin niin aistia sun olon nyt ihanaa!!
Oon jotenkin vaan ihan hämilläni että miten tää on mahollista nyt aamulla tuli digiin raskaana 1-2. Aivot tarvitsee vielä prosessointia mutta pelon sekasin ja jännittynein fiiliksin eteenpäin toivottavasti ei menkat ala!
Vähän alkaa nyt usko hiipua.En voi muokata nuita tekstejä, kun en ole rekisteröitynyt. Mutta tuleepahan nostetta tänne. Ja olen utelias kuulemaan muiden piinailijoiden tuloksia
Dpo 5 tuntemuksia alavatsalla illalla.
Dpo7 illalla olin superväsy jo klo 22. En ajatellut siitä ensin mitään.
dpo7-8 yöllä heräsin vessaan (illalla join liikaa varmaan) vessassa käynnin jälkeen huonovointisuus pyyhkäisi yli ja valvoin 00-02 ,ja mietin tulenko kipeäksi, kun nenä meni tukkoon, illalla väsytti ja nyt oksettaa. ( samalla mietin voisko nämä nyt oll selviä oireita
Dpo8 kuvittelen että vieläkin vähän kuvottaa,menee kuitenkin ohi. Mies käy ostaan raskaustestejä, enkä malta olla testaamatta illalla ja negahan siellä (apteekin ultra). Paketissa kaksi testiä, jos huomenna yrittäis uudestaan.
Dpo9 tänään, ei mitään oireita vielä
Teitkö Haaveilija97 jo testin
Mäkin kokeilen nyt tässä kierrossa listata näitä tänne! Mun dpo-laskut ei ole kovin eksakteja, kun en tunnista ovista mitenkään ja kierto on epäsäännöllinen muutamien päivien heitolla. Lähden siitä oletuksesta, että ovis on ollut samoihin kp-aikoihin kuin oletetusti viime kierrossa.
Dpo 1: olo normi, illalla ihan ministi veristä vuotoa
Dpo 2: ihan tavallinen olo
Dpo 3: ihan tavallinen olo, illalla pikkasen verta pyyhittäessä. Nännit herkät.
Dpo 4: jälleen veristä vuotoa ja nännit herkät. Turvottaa.
Dpo 5: yhtäkkiä päivällä tosi etova olo ja vähän menkkamaista jomotusta alaselässä. Nännit herkät ja turvottaa. Rupesin miettimään, että onkohan tuo vuoto ollut ovulaatioon liittyvää, eli olisko ovis ollutkin vasta dpo 1-3 välillä. Viime kierrossa tuli ensimmäistä kertaa oviksen aikoihin/jälkeen menkkamaisia kramppeja ja tosiaan nyt taas, eli toivottavasti tämä ”hauskuus” ei ole tullut nyt jäädäkseen